Persuja äänestäneille kysymys
Oletteko aidosti tyytyväisiä puolueenne toimintaan tällä hallituskaudella?
Vornasen ammuskelut ja vonkaamiset Helsingin yössä ym. kohellukset pikkujuttuja verrattuna näihin isoihin rakenteellisiin muutoksiin, kuten sosiaaliturvan leikkauksiin ja ay-liikkeen alasajoon. Moisia operaatioita kokkarit ei olisi koskaan saanut läpi muiden puolueiden kuin persujen tuella.
Tilastojen mukaan moni huonosti toimeentuleva ja matalasti koulutettu äänesti persuja eli paradoksaalisesti omia etujaan vastaan. Oletteko tyytyväisiä valintaanne nyt kun oikeistopolitiikan vaikutukset ovat konkretisoituneet? Vilpittömän uteliaana kysyn.
Kommentit (225)
Persujen politiikkaan olen tyytyväinen ja seuraavissa eduskuntavaaleissakin äänestän persuja. Kunta- ja aluevaaleissa ratkaisee enemmän henkilö, voin äänestää jotakuta muutakin kuin persua kun sopiva henkilö löytyy. Vassareita tai vihreitä en kuitenkaan äänestä missään olosuhteissa enkä missään vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen ja tulen aina äänestämään perussuomalaisia.
Tekevät parhaansa meidän suomalaisten eteen , niissä puitteissa mitä muiden puolueiden kanssa hallituksessa toimiessa pystyvät.
Ja kyllä suomen velkaantuminen on saatava pysäytettyä.
Hullu sdp pitäisi saada pidettyä pois vallasta , tulee konkurssi muutoin.
Perskokkareet ottaa tällä kaudella eniten velkaa ikinä. Orpo on jo odottamassa kynä kädessä että voi allekirjoittaa 300 miljardin yhteisvelan eu:n kanssa. Että jos vähemmän velkaa halusit niin aika huonoa hevosta olet veikannut.
Ilman leikkuksia ja sopeutustoimia hallitus olisi ottanut entistä enemmän velkaa. Te jotka valitatte leikkuksista olisitte haluneet että hallitus ottaa entistä enemmän velkaa?
Ilman rikkaiden veronkevennyksiä tilanne olisi täysin samanlainen ilman, että sosiaaliturvaa leikataan, tilanne olisi ollut varmasti jopa parempi, velkaa ei olisi tarvinnut ottaa noin paljo! Hitto, kun se älykkyys ei ole kauppatavaraa.
Miksi persujen äänestäjät eivät olisi tyytyväisiä? He ovat äänestäneet oikeistolaista politiikkaa. Ja nyt he saavat sitä. Joten totta kai he ovat tyytyväisiä. Outo kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Minulla menee hyvin en ole tukien saaja enkä työtön, olen eläkkeellä. On aivan oikein, että ilmaisen rahan jakelu loppuu.
Eläke on tuki senkin tampio!! Töihin sieltä kotoa makaamasta ja tuhlaamasta verorahoja! Eläkkeistä pitäisi leikata, te tämän maan konkurssiin viette, eikä muiden tukien saajat.
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitehdas yrittää joka keskustelupalstalla kehua tuhohallitusta ja aina junttimaisesti samalla haukkuu vasemmistoa omista perusmokailuistaan.
Kyllä. Huomaa taas, että vaalit lähestyy. Vuosien varrella vaalikiima tai vaalipaniikki yltyy vaalien alla. Alkaa öhinä, halvalla pensalla ja rajojen ja YLEN sulkemisella houkuttelu ja homoilla ja vierasmaalaisilla pelottelu ja vetoaminen ihmisten yksinkertaisuuteen, tietämättömyyteen, laiskuuteen, arvostelukyvyttömyyteen, muistamattomuuteen, alhaisiin vietteihin maistaa verenmaku suussa kun päästään raatelemaan heikompia ja tuntemaan sen hetken paremmuutta muutoin niin huonoitsetuntoisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aion äänestää persuja nyt kuntavaaleissakin.
Ei kaikki nyt ihan täydellistä ole mutta paremmin kuitenkin kuin edelisen hallituksen aikana.
Saisiko näihin esimerkin siitä,mikä nyt paremmin? Konkreettisesti. Miten näkyy omassa elämässä etc.
Kysymys ei varsinaisesti koske minua koska en ole koskaan äänestänyt persuja, mutta olen tyytyväinen heidän toimintaansa tällä hallituskaudella lähes joka osa-alueella. Kerrankin on saatu aikaan jotain.
Kaikki on mennyt hyvin, mutta julkisen sektorin jakkukalkkunoita olisi pitänyt potkia ulos satatuhatta. Annettakoon tämä anteeksi. Kuntavaaleissa äänestän tietysti uudelleen Perussuomalaisia, kuten aina.
Maga to Mega
Äänestin PS: ehdokasta vaikka en uskonut hänen pääsevän läpi. Pääsi, mutta niin se vaan äänestää vastoin lupauksiaan, niinkuin puoluejyrät vaatii. Ensi vaaleissa lähteekin kaksi ääntä meiltä ihan eri suuntaan. 1. Ei olis kannattanut valehdella. 2. Olis kannattanut vaatia myös omille äänestäjille jotain etuja, ei vain nuoleskella kokkareita. Se tosin menee kokemattomuuden piikkiin osittain.
Olen filosofia tohtori 52v oma varallisuuteni on sillä mallin, että tulisin toimeen ilman ansioita muusta kuin omasta varallisuudestani. Tekisi mieleni heittäytyä työttömäksi ja vain chillailla. En ole niin tehnyt vaan olen tehnyt töitä ulkomailla ja tuonut varallisuutta Suomeen. Se, että vasemmisto politiikka jakaa rahaa avoimesti turhuuksiin suutututtaa. Äänestän jatkossakin persuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyytyväinen. Minulla menee hyvin en ole tukien saaja enkä työtön, olen eläkkeellä. On aivan oikein, että ilmaisen rahan jakelu loppuu.
Eläke on tuki senkin tampio!! Töihin sieltä kotoa makaamasta ja tuhlaamasta verorahoja! Eläkkeistä pitäisi leikata, te tämän maan konkurssiin viette, eikä muiden tukien saajat.
Itsehän te vingutte että eläkeläiset eivät jää eläkkeelle ja vievät teidän työpaikat.Nyt sitten pitäisikin mennä töihin.Olet kyllä ihan sekaisin.Eläkeläiset ovat tehneet vuosia töitä joten turhaan vingut.Taidat olla tukielätti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen trollitehdas yrittää joka keskustelupalstalla kehua tuhohallitusta ja aina junttimaisesti samalla haukkuu vasemmistoa omista perusmokailuistaan.
Kyllä. Huomaa taas, että vaalit lähestyy. Vuosien varrella vaalikiima tai vaalipaniikki yltyy vaalien alla. Alkaa öhinä, halvalla pensalla ja rajojen ja YLEN sulkemisella houkuttelu ja homoilla ja vierasmaalaisilla pelottelu ja vetoaminen ihmisten yksinkertaisuuteen, tietämättömyyteen, laiskuuteen, arvostelukyvyttömyyteen, muistamattomuuteen, alhaisiin vietteihin maistaa verenmaku suussa kun päästään raatelemaan heikompia ja tuntemaan sen hetken paremmuutta muutoin niin huonoitsetuntoisessa mielessä.
Oletko tyhmä vai esitätkö sellaista?Tyhjänpäiväisillä kunnallisvaaleilla ei ole mitään virkaa eikä kukaan äänestä näitä em asioita kunnallisvaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kultilta kyseleminen on yhtä järkevää, kuin Trumppia äänestäneiltä maga-miehiltä kyseleminen.
Molemmat uskontoon verrattavia, eikä järki päätä pakota.
Nimenomaan. Äänestetään pelkästään tunteella, ei järjellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aion äänestää persuja nyt kuntavaaleissakin.
Ei kaikki nyt ihan täydellistä ole mutta paremmin kuitenkin kuin edelisen hallituksen aikana.
Saisiko näihin esimerkin siitä,mikä nyt paremmin? Konkreettisesti. Miten näkyy omassa elämässä etc.
Niitä esimerkkejä on tuolla jo läjäpäin tässä ketjussa annettu.
Älytöntä määritellä puoluetta yksittäisen edustajan sekoilulla. Mitä siitäkään, jos alemmat sosiaaliluokat äänestäisi? Hyvä, jos joku heidän asioitakin ajaa puuttumalla rahankulutukseen ja kohdentamalla oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työeläke ei ole tuki vaikka tyhmempi ei sitä tajua!
En tiedä. Mutta tyhmimmät edustajat on ps leiristä. Mäkelä, tynkkyset ja se yks narina nainen.
Enkä ole mikään vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te vingutte että eläkeläiset eivät jää eläkkeelle ja vievät teidän työpaikat.Nyt sitten pitäisikin mennä töihin.Olet kyllä ihan sekaisin.Eläkeläiset ovat tehneet vuosia töitä joten turhaan vingut.Taidat olla tukielätti itsekin.
Sinä olet sekaisin, kun et tuon vertaa ymmärrä, että SINÄ olet itse "tukielätti", sallinet, että käytän tuota termiä, koska se näyttää sinua miellyttävän. Totuutta ei ole aina mukava kuulla, ymmärrän tuohtumuksesi, se nyt vain on karu totuus, että te eläkkeellä olevat "tukielätit" kaadatte tämän maan talouden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työeläke ei ole tuki vaikka tyhmempi ei sitä tajua!
Tule nyt sieltä maakuopastasi tukielätti ja opettele hakemaan oikeaa tietoa, vaikka eihän se vanha koira uusia temppuja tietenkään opi, joten tuskin se omaksuu, oikeeaa hänelle uutta tietoakaan. " Mistä eläkerahat tulevat? Eläkkeiden maksuun tarvittavat varat kerätään pääasiassa työnantajien ja työntekijöiden sekä yrittäjien maksamilla työeläkemaksuilla. Näin työssäkäyvä sukupolvi aina vuorollaan rahoittaa eläkkeellä olevien eläkkeet. Osa vuosittain kerättävistä työeläkemaksuista rahastoidaan"