Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nykyaikana kannattaa etsiä puolisoa?

Vierailija
03.02.2025 |

Tinderissä saan keskimäärin yhden tykkäyksen vuodessa, vaikka profiilini on hyvin laadittu ja edustaa erinomaisesti liikunnallisia ja kulttuurillisia elämäntapojani. Bumbleen tai Hingeen en saanut luotua profiilia, koska tunnistautuminen ei onnistunut. Suomi24 Treffeissä profiiliani katsotaan parikymmentä kertaa viikossa, mutta kukaan ei koskaan ota yhteyttä, eikä paikkakunnallani ole yhtäkään aktiivista alle 30-vuotiaan naisen profiilia. Yli laudan seuranhakulangassa oleva ilmoitukseni ei ole vuoteen kerännyt yhtäkään yhteydenottoa. Facebookia en ole käyttänyt yli kymmeneen vuoteen, joten Facebook Dating ei myöskään ole tullut tutuksi.

Harrastuksissani on vain miehiä ja pariskuntia. Vaikka tutustun harrastuksissani joka kuukausi ainakin yhteen uuteen ihmiseen, en koskaan opi tuntemaan heitä niin läheisesti, että he kutsuisivat minua mukaan muihin aktiviteetteihinsa. Töissäni toistuu sama kuvio, paitsi että vietän toisinaan vapaa-aikaani työkavereideni kanssa. Heidän kauttaan en kuitenkaan pääse tutustumaan uusiin ihmisiin, sillä heillä tai heidän puolisoillaan ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ole muita kavereita. Harrastusten ja työpaikan vaihtaminen eivät ole vaikuttaneet asiaan, sillä yksilöliikunta ja turvallisuusala eivät selvästikään vedä puoleensa nuoria naisia.

En ole uskonnollinen, mutta minusta alkaa tuntua siltä niin kuin olisin kirottu, sillä olen ollut jumissa puolison etsimisen kanssa jo niin pitkän ajan. Se väsyttää ja turhauttaa, kun olen näennäisen voimaton tekemään asialle mitään.

Kommentit (425)

Vierailija
41/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pukuhuoneesta varmaan, sinne ne kerääntyy.

Vierailija
42/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä naista voi lyötää, jos niitä naisia ei tapaa missään. Suurin osa ihmisistä tapaa kumppaninsa töiden, kavereiden tai opiskelun kautta ja myös harrastusten. Tietenkin myös deittiappeilla on iso rooli nykyään.

Jos noiden edellä mainittujen kautta ei onnistu, niin vaikeaahan se on. Eikä liity mitenkään siihen, että aloittajassa olisi välttämättä mitään vikaa, kohtaamisia ei vaan tule.

Vierailija
44/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan viitsinyt lukea.

Vierailija
45/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitä naista voi lyötää, jos niitä naisia ei tapaa missään. Suurin osa ihmisistä tapaa kumppaninsa töiden, kavereiden tai opiskelun kautta ja myös harrastusten. Tietenkin myös deittiappeilla on iso rooli nykyään.

Jos noiden edellä mainittujen kautta ei onnistu, niin vaikeaahan se on. Eikä liity mitenkään siihen, että aloittajassa olisi välttämättä mitään vikaa, kohtaamisia ei vaan tule.

Se on aika iso vika naisnäkökulmasta, ettei ole mitään yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Jos olisi, siellä tulisi niitä kohtaamisia. Ei ole.

Vierailija
46/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruudesta. Siellä on ufoja ihan vtusti. Pitää vaan vetää pää täyteen että voi kohdata niitä.

Antonio VilasBoas Raastettiin traktorin päältä ja vietiin avaruusalukseen rakastelemaan humanoidinaista.

Vierailija
47/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma ystävien kanssa. Jonkinmoisia harrastuskavereita on tullut, mutta ei ystäviä. Jos nuoruudessa jää porukoiden ulkopuolelle, se ennustaa ystävätöntä loppuelämää.

Vierailija
48/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessan,suuaukosta. Kerääntymispisteistä, pukkarin ovet, seksikaupast hot lips.

Vierailija
49/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö salilla? Pakkotoiston sinkkupalsta toimii. 

Vierailija
50/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko luetun ymmärtämisessä ongelmia? Kertoi olevansa treenattu.

Vierailija
51/425 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ihan itse kutsua jonkun sieltä harrastuksesta jonnekin? Ettet vaan odottelisi toisten kutsua.

Vierailija
52/425 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensa. Vapaamuurarit. Lääkäriliiton vuosikokoukset.

Unohdat Tinderit ja lähiöbaarit.

Vierailija
53/425 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää etsiä? Aivan kuin kuka tahansa kelpaisi!

Vierailija
54/425 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt tylsintä on kun ilmoittaa liikunnan ja kulttuurin. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
55/425 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule kuin yksi kysymys mieleen. Miksi?

Vierailija
56/425 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei tule kuin yksi kysymys mieleen. Miksi?

Eniten kaipaan kumppanuutta ja kosketusta, joita elämässäni ei ole lainkaan. Haluaisin löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa kehoni ja mieleni, ja joka haluaisi tehdä kanssani samoin. Mahdollisesti haluaisin myös perustaa perheen, mutta se tuntuu joka vuosi epätodennäköisemmältä saavuttaa, kun en pääse edes treffeille kenenkään kanssa. Perimmäinen ongelmani on se, että en pysty löytämään ketään, joka haluaisi tutustua minuun.

Vierailija
57/425 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt tylsintä on kun ilmoittaa liikunnan ja kulttuurin. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Jos katsot naisten Tinder-profiileja, niin ei niissä juuri muuta olekaan. Kulttuuri tosin tarkoittaa heille keikkoja, kaukomatkailua ja alkoholismia.

Vierailija
58/425 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot naisten Tinder-profiileja, niin ei niissä juuri muuta olekaan. Kulttuuri tosin tarkoittaa heille keikkoja, kaukomatkailua ja alkoholismia.

Samat säännöt eivät koske molempia sukupuolia.

Vierailija
59/425 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne, missä on naisia. Kansanopiston kursseille, teatteriin, kulttuurimatkoille jne. Miesten ja naisten harrastukset ovat usein eriytyneitä. Minä löysin omani kielikoulusta ulkomailta.

Kielikylvystä siis. Itse olin opinsaunassa kunnes huomasin erehtyneeni ja oitis kiiruhdin riettaana opiskelemaan tuota lemmen kieltä (ranskaa). Naimme koko yön putkeen.

Vierailija
60/425 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme