Miksi myyt esim. Torissa, jos et aktiivisesti seuraa viestejä?
Laitan aina suoraan heti ensimmäiseenviestiin, että ostan, saanko tilinumeron mihin maksan/mistä voin hakea ja koska/teen tarjouksen diilillä. Itse ostan aina ns. akuuttiin eli haen/maksan heti ja sen myös viestissäni ilmoitan. En tingi, osaan laittaa viestini sellaiseen ilmoitukseen, jonka hintapyynti on mielestäni ok tuotteen/sen laadun kanssa.
Nyt alkaa olemaan lähes ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että pyyntihinnalla tehty toridiili-tarjous umpeutuu (siinä myyjällä on 48h aikaa hyväksyä) ja sitten tulee yks kaks viikon päästä että laitatko uuden niin hyväksyy, tai sitten viestejä ei lueta tyyliin koskaan.
Miksi siis myyt, jos ei ole myyntihaluja?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Tulisin hulluksi, jos puhelin kilkattaisi jatkuvasti. Sitähän se olisi, jos kaikissa sovelluksissa olisi äänelliset ilmoitukset
Ei kai niitä tori-viestejä koko ajan tule. Ellei sitten ole joku sata suosittua ilmoitusta.
Itsellä voi mennä ainakin viikkoja, että kukaan kysyy torissa mitään.
Mulla on mennyt ohi viestejä koska niistä Torin sovellus ei aina ilmoita ja ne näkyy vasta kun avaa sovelluksen. Sähköpostin roskapostikansioon mennyt myös ilmoituksia Toriin saapuneista viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei välttämättä lue sähköpostia. Tiedän monia, itse mukaan lukien jotka ei lue sähköpostia kuin max kerran kuussa, koska asiat hoituu nopeammin puhelimella"
No puhelimeenhan ne sähköpostit nykyään tulee. Ei niitä tietokoneelta enää lueta...
No eipä kyllä tule. Koettakaa nyt hyvät lapset tajuta, että kaikki eivät toimi samoin kuin te itse. Minulla ei ihan tarkoituksella ole puhelimessa s-postisovellusta, koska sinne tulee isolta osin turhia viestejä. Kirjaudun tietonkoneen selaimella postiin silloin kun sattuu huvittamaan. On muutakin elämää kuin sähköpostit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te nyt revitte sen että myyjän pitäisi vastata samalla sekunnilla kun ostaja laittaa viestiä? Ottakaa vähän happea, lukekaa aloitus uudestaan, ja ennen vastaamista mieti vielä vastaatko siihen mitä kysytään eikä jankkaukseen siitä miten työssäkäyvänä ei ole aikaa vastata viikonkaan sisällä (mutta ilmoituksen tekoon on aina aikaa).
Mistä sä ja nämä muut vauhkoajat revitte sen, että myyjä on velvollinen olemaan tavoitettavissa silloin, kun SINÄ HALUAT??
Käypä tää ketju läpi ja lue viestit uudestaan että kuka täällä raivoaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin hulluksi, jos puhelin kilkattaisi jatkuvasti. Sitähän se olisi, jos kaikissa sovelluksissa olisi äänelliset ilmoitukset
Ei kai niitä tori-viestejä koko ajan tule. Ellei sitten ole joku sata suosittua ilmoitusta.
Itsellä voi mennä ainakin viikkoja, että kukaan kysyy torissa mitään.
Kyllä niitä aikas paljon tulee, jos on paljon kamaa myynnissä. Ja jos osaisit lukea, tuossa puhuttiin KAIKISTA sovelluksista, ei vain Torista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te nyt revitte sen että myyjän pitäisi vastata samalla sekunnilla kun ostaja laittaa viestiä? Ottakaa vähän happea, lukekaa aloitus uudestaan, ja ennen vastaamista mieti vielä vastaatko siihen mitä kysytään eikä jankkaukseen siitä miten työssäkäyvänä ei ole aikaa vastata viikonkaan sisällä (mutta ilmoituksen tekoon on aina aikaa).
Mistä sä ja nämä muut vauhkoajat revitte sen, että myyjä on velvollinen olemaan tavoitettavissa silloin, kun SINÄ HALUAT??
Käypä tää ketju läpi ja lue viestit uudestaan että kuka täällä raivoaa oikein.
Ei ole tarvetta. Huomasin ihan ensimmäisellä lukukerralla, että eniten tunteisiin menee niillä muutamalla, jotka haluavat vastauksen viestiin HETI. He täällä jankkaavat, miksi et lue viestejä ruokatauolla ja miksi et laita sovellusta kilkattamaan jatkuavsti ja miksi sitä ja miksi tätä.
Vierailija kirjoitti:
KAi TEILLÄ ON SILTI AIKAA JOKA PÄIVÄ OLLA KÄNNYKÄLLÄ, kuten esim nyt, joten miksei voi vilkaista onko tullut myyntikohteisiin yhteydenottoa. Kukaan käske työpäivän aikana kauppoja tekemään..
Miksi pitäisi vilkaista?Ikinä ei ole jäänyt yksikään tuote myymättä, vaikka en jatkuvasti ole viestittelemässä. Sinunlaisesi raivohullut laitan estoon, joten siksi sitä vastausta ei kuulu. En ole asiakaspalvelu, joka on jatkuvasti käytettävissä. Päätän itse, milloin vastaan ja milloin en. Minun tavarani, minun ehtoni. Näin se vaan menee.
Hyvä tuuri, saat yhden kyselijän per myytävä tuote jolle vastaat kuukauden päästä ja hän edelleen on valmis ostamaan kun sinulle käy.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko joku Tori on ihmisille näin tärkeä asia? :D En tiennytkään, että omien tavaroiden myyminen voi mennä ulkopuolisilla näin kovasti ihon alle.
Ulkopuolisilla? Kenellehän ne myyjät myy tavaroitaan? Hmmm
Tosi paljon näkee, miten ostajien käytöksestä valitetaan. Mutta myyjät on olevinaan jotain jumalia, joiden outoja tai hankalia toimintatapoja ei saa kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAi TEILLÄ ON SILTI AIKAA JOKA PÄIVÄ OLLA KÄNNYKÄLLÄ, kuten esim nyt, joten miksei voi vilkaista onko tullut myyntikohteisiin yhteydenottoa. Kukaan käske työpäivän aikana kauppoja tekemään..
Miksi pitäisi vilkaista?Ikinä ei ole jäänyt yksikään tuote myymättä, vaikka en jatkuvasti ole viestittelemässä. Sinunlaisesi raivohullut laitan estoon, joten siksi sitä vastausta ei kuulu. En ole asiakaspalvelu, joka on jatkuvasti käytettävissä. Päätän itse, milloin vastaan ja milloin en. Minun tavarani, minun ehtoni. Näin se vaan menee.
Hyvä tuuri, saat yhden kyselijän per myytävä tuote jolle vastaat kuukauden päästä ja hän edelleen on valmis ostamaan kun sinulle käy.
Missään ei lukenut mitään tuollaista. Älä jaksa kehitellä tuollaisia mielikuvituskärjistyksiä. On paljon muitakin vaihoehtoja kuin olla jatkuavasti vastaamassa tai vastata kerran kuukaudessa. Normaaliälyiset osaavat sellaisen asian kuin kohtuullisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei välttämättä lue sähköpostia. Tiedän monia, itse mukaan lukien jotka ei lue sähköpostia kuin max kerran kuussa, koska asiat hoituu nopeammin puhelimella"
No puhelimeenhan ne sähköpostit nykyään tulee. Ei niitä tietokoneelta enää lueta...
No eipä kyllä tule. Koettakaa nyt hyvät lapset tajuta, että kaikki eivät toimi samoin kuin te itse. Minulla ei ihan tarkoituksella ole puhelimessa s-postisovellusta, koska sinne tulee isolta osin turhia viestejä. Kirjaudun tietonkoneen selaimella postiin silloin kun sattuu huvittamaan. On muutakin elämää kuin sähköpostit.
Muu elämä = vauvapalstalla jaarittelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei lukenut mitään tuollaista. Älä jaksa kehitellä tuollaisia mielikuvituskärjistyksiä. On paljon
Nää sun vastaukset ookaan mitään muuta kuin ääripäästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeastiko joku Tori on ihmisille näin tärkeä asia? :D En tiennytkään, että omien tavaroiden myyminen voi mennä ulkopuolisilla näin kovasti ihon alle.
Ulkopuolisilla? Kenellehän ne myyjät myy tavaroitaan? Hmmm
Tosi paljon näkee, miten ostajien käytöksestä valitetaan. Mutta myyjät on olevinaan jotain jumalia, joiden outoja tai hankalia toimintatapoja ei saa kyseenalaistaa.
No nimenomaan ulkopuolisille niitä myydään. Ulkopuolinen=ihminen, joka ei ole osa myyjän elämää. Vai myytkö sinä Torissa tavaraa vain sukulaisillesi ja ystävillesi? Edelleen: myyjä myy OMIA tavaroitaan OMASTA kodistaan. Silloin ulkopuolisella ei ole mitään sanottavaa siihen, MITEN myyjä haluaa kauppa-asiat hoitaa. Jos myyjän tyyli ei miellytä, osta joltain toiselta. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu elämä = vauvapalstalla jaarittelu
Esimerkiksi. Miellyttävämpää tämäkin on kuin pikkupennun tasoisille torijankkajille vastaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyväkin voi myydä jotain, töitä on niin monenlaisia ettei joka työpaikalla viestejä katsella esim myyjät, hoitajat jne
Kun ei edes aloitusviestin tavaaminen tuntunut onnistuvan: puhuttiin tilanteesta, jossa KAHTEEN VIIKKOON ei kykene vastaamaan viestiin. Anna kun arvaan: kaikki töissä öljynporauslautalla tai ulkoavaruudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei lukenut mitään tuollaista. Älä jaksa kehitellä tuollaisia mielikuvituskärjistyksiä. On paljon
Eli saat 20 kyselijää per tuote, laitatko jokaiselle yhtä aikaa vastauksen ja myyt jollekin näistä kuka on jaksanut odottaa vastausta vai miten tää homma toimii? Kysyn ihan mielenkiinnosta, kun itse kannatan sellaista myyntitaktiikkaa, että vastaan jo ekalle kyselijälle parin päivän sisään. Parhaimmillaan kaupat tehdään heti eikä tarvitse kirjoitella kymmenien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyväkin voi myydä jotain, töitä on niin monenlaisia ettei joka työpaikalla viestejä katsella esim myyjät, hoitajat jne
Kun ei edes aloitusviestin tavaaminen tuntunut onnistuvan: puhuttiin tilanteesta, jossa KAHTEEN VIIKKOON ei kykene vastaamaan viestiin. Anna kun arvaan: kaikki töissä öljynporauslautalla tai ulkoavaruudessa?
Sivusta: Joskus voi tulla elämään tilanteita, ettei KAHTEEN VIIKKOON käy edes mielessä, että oli joku helvetin Tori-ilmoitus, johon joku on saattanut laittaa viestiäkin. Onnittelut helposta elämästä, jos sinulla ei koskaan ole ollut sellaista vaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että hoitajat on työssä 24/7 kaksi viikkoa putkeen.
Kyllä nämä tuollaisia nahjuksia puolustelevat ovat ihan samanlaisia nahjuksia itsekin. Ei täältä asiallista syytä saa paskamaiseen käytölseen, koska sellaista ei ole. Yhtä sietämättömiä vätyksiä ovat elävässä elämässä kuin netissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: Joskus voi tulla elämään tilanteita, ettei KAHTEEN VIIKKOON käy edes mielessä, että oli joku helvetin Tori-ilmoitus, johon joku on saattanut laittaa viestiäkin. Onnittelut helposta elämästä, jos sinulla ei koskaan ole ollut sellaista vaihetta.
"Lopeta kärjistäminen" ja ite heti kärjistää taas.