Muidut jakaa 40+ naistenryhmässä kasvokuvia itsestään
Ja pyytävät arvailemaan ikää.
Naurattaa, kun suurimmasta osasta kuvista näkee että niitä on filtteröity, kuvat otettu tietynlaisessa valaistuksessa ja ne ovat epätarkkoja (rypyt ja juonteet silottuu ihan vain jo silläkin) ja osa vielä kuvannut kasvonsa klassisesti yläviistosta.
Ja nekin siis jotka huutavat ettei ole filtteriä, niin ovatkohan he koskaan tajunneet että esim. etukamerat varsin usein automaattisesti silottelevat selfieitä. Omassa halvassa vanhassa peruspuhelimessakin on hirveä ero sillä, otanko kuvan etu- vai takakameralla. Etukamera näyttää ihan filtteröidyltä, vaikkei mulla olekaan varsinaista filtteriä siinä.
Tässä petkutetaan toisia, mutta petkuttavatkohan jotkut jopa itseäänkin?
Kommentit (20)
Kaikkea paskaa sä viitsitkin katsoa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä oikeastaan on?
No kyllä se vähän typerää on, ja valheellista. "Arvatkaa minkä ikäinen olen", ja kuvasta filtteröity kaikki iän merkit pois. 😂
Mitä järkeä näissä kyselyissä edes on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä, mies, teet siellä?
Sillä ei ole pillua koska arvosteli ja vähätteli edellistä naistaan niin paljon että se jätti.
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen. Mitä sinä, mies, teet täällä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se vähän typerää on, ja valheellista. "Arvatkaa minkä ikäinen olen", ja kuvasta filtteröity kaikki iän merkit pois. 😂
No mitä järkeä sun on siellä roikkua?
Vierailija kirjoitti:
On sullakin murheet 😂
Mikä sai sut kuvitteleen, että murehdin tätä asiaa? Oo huoleti, en kanna murhetta. Ihmettelen vain. Näillä on paljon eroa.
Ap
Vaikkei olisi ryppyjä juuri, silti ikä voi näkyä ihmisistä. t. 46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen. Mitä sinä, mies, teet täällä?
Ap
Eli olet ruma vanha kurppa, joka kadehtii muiden parempaa ulkonäköä. Syytät siitä kameraa, vaikka totuus on se, että susta ei saa kaunista millään filtterillä.
Vierailija kirjoitti:
Heti meni mammoilla tunteisiin :D
Hear, hear!
M28
Kyllä jotkut naiset oikeasti harrastaa itsepetosta.
Esim kun mä (mies) ja mun tyttöystävä otettiin kuvia yhdessä niin hänelle ei kelvannut mun ottamat yhteiskuvat kun hän ei mukamas näyttänyt niissä itseltään.
Mä näin hänet aivan samalla tavalla kasvokkain kun kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Esim kun mä (mies) ja mun tyttöystävä otettiin kuvia yhdessä niin hänelle ei kelvannut mun ottamat yhteiskuvat kun hän ei mukamas näyttänyt niissä itseltään.
Aika harva ihminen tykkää omista kuvistaan, koska me näytetään niissä, omasta mielestämme, oudoilta. Johtuu siitä, että ollaan totuttu näkemään peilikuvamme eikä niinkuin muut, suoraan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tähän vielä lisäyksenä.
Hän käytti linkedinissä jotain vanhaa filtteröityä kuvaa jossa ei näyttänyt yhtään oikealta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä, ja sitten vielä deittisovelluksissa swaippaavat miehen vasemmalle pienestäkin ulkonäkövirheestä, vaikka omat kasvot kuvastaa enemmänkin kesäauringossa hautunutta tomaattia😂😂
Ei ole helppoa olla ikääntyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdykettä, ajanvietettä? Kyllä minusta filtteröidytkin naamat useimmiten näyttävät ikäiseltään - ne näyttävät vain filttdröidyiltä sellaisilta.