Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myyt esim. Torissa, jos et aktiivisesti seuraa viestejä?

Vierailija
03.02.2025 |

Laitan aina suoraan heti ensimmäiseenviestiin, että ostan, saanko tilinumeron mihin maksan/mistä voin hakea ja koska/teen tarjouksen diilillä. Itse ostan aina ns. akuuttiin eli haen/maksan heti ja sen myös viestissäni ilmoitan. En tingi, osaan laittaa viestini sellaiseen ilmoitukseen, jonka hintapyynti on mielestäni ok tuotteen/sen laadun kanssa.

Nyt alkaa olemaan lähes ennemminkin sääntö kuin poikkeus, että pyyntihinnalla tehty toridiili-tarjous umpeutuu (siinä myyjällä on 48h aikaa hyväksyä) ja sitten tulee yks kaks viikon päästä että laitatko uuden niin hyväksyy, tai sitten viestejä ei lueta tyyliin koskaan.

Miksi siis myyt, jos ei ole myyntihaluja?

Kommentit (207)

Vierailija
1/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sama viha rahikaisella. Jos itse laitan jotakin myyntiin, niin katson aina viestit vähintään parin päivän välein.

Vierailija
2/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson viestit  monta kertaa joka päivä koska oikeasti haluan myydä ja aina saan tavarat kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutakin elämää.

Mä ihmettelen näitä ketkä pommittaa "huhuu", "haloo"-viestejä monta kertaa päivässä päiviä putkeen jos viestejä ei ole tsekattu.

On niin saakelin ärsyttävää että en myy näille mitään.

Vierailija
4/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen näitä ketkä pommittaa "huhuu", "haloo"-viestejä monta kertaa päivässä päiviä putkeen jos viestejä ei ole tsekattu.

Jos sulla on muutakin elämää, miksi laitat myyntiin mitään? 

Vierailija
5/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, ettei olekaan ollut Tori-sovelluksen ilmoitukset päällä ja olen vain olettanut että näen sen näytöltä heti jos tulee viesti/tarjous. Tuosta oppineena tarkistan asian nykyään ilmoituksia laittaessa, koska joskus ne myytävät vain unohtuu sinne varsinkin jos eivät menekään heti kaupaksi ja jos ovat jotain pikkuhinnalla kaupattavia. Pahoittelut tästä, mutta luulen että monella muullakin on samoin kiireinen elämä tai inhimilliset unohtamiset syynä.

Vierailija
6/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinä ei minuuttia kauempaa mene kun katsoo viestit ja vastaa. Ainakaan mulla ei mene. Kyllä sitä aina sen verran ehtii vaikka olis miten muutakin elämää. Kaikilla on muutakin elämää.

Vierailija
7/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyväkin voi myydä jotain, töitä on niin monenlaisia ettei joka työpaikalla viestejä katsella esim myyjät, hoitajat jne 

Vierailija
8/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputori meininki on menny siihen, että pitää saada mahdollisimman paljon rahaa. Ennen myynnin pääsyy oli, että pääsee tarpeettomasti eroon.

Vierailija
9/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näet kuitenkin nuo haloot ja huhuut, niin mikset vastaa sillä samalla vaivalla? En ymmärrä ihan, että miksi laittaa myyntiin nettiin mitään, jos vastaa viikon tai kahden päästä jos edes vastaa.

Vierailija
10/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on käynyt niin, ettei olekaan ollut Tori-sovelluksen ilmoitukset päällä ja olen vain olettanut että näen sen näytöltä heti jos tulee viesti/tarjous. Tuosta oppineena tarkistan asian nykyään ilmoituksia laittaessa, koska joskus ne myytävät vain unohtuu sinne varsinkin jos eivät menekään heti kaupaksi ja jos ovat jotain pikkuhinnalla kaupattavia. Pahoittelut tästä, mutta luulen että monella muullakin on samoin kiireinen elämä tai inhimilliset unohtamiset syynä.

Mut varmaan muistat laittaneesi myynti- ilmoituksen, eikö silloin edes muista katsoa vähän useammin säpöä tms. Itse luen joka päivä sähköpostin ja sinne tulee tiedot toriviesteistäkin ilman eri asetuksia. Eli vastaan päivän sisään. 

Vierailija
11/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä toridiiliä lainkaan. Enkä käytä sovellustakaan, vaan käytän vain tietokoneella nettiselaimella. Sähköpostit pyrin lukemaan vähintään kerran päivässä.

Vierailija
12/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä myyjänä voin itse määritellä, kuinka usein katson viestejä. En ole töissä asiakaspalvelussa, jossa pitää vasta viesteihin mahdollisimman nopeasti. Osa kyllä selkeästi kuvittelee niin. Yleensä jätän huomiotta ihmiset, jotka eivät malta odottaa vastausta, vaan jankkaavat kuin 3-vuotiaat taaperot, kunnes saavat reaktion. Minulta eivät sitä saa. 

Vierailija
13/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä ei minuuttia kauempaa mene kun katsoo viestit ja vastaa. Ainakaan mulla ei mene. Kyllä sitä aina sen verran ehtii vaikka olis miten muutakin elämää. Kaikilla on muutakin elämää.

Meillä aikuisilla on usein sellainen kuin työpaikka. En minä voi esimerkiksi kesken asiakastapaamisen vastailla tori-viesteihin. En, vaikka siihen menisi vain sekunti. Saisi aika äkkiä mono persiille, jos asiakkaiden edessä vain räpläisi omaa puhelintaan. 

eri

Vierailija
14/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tekstiviestit heti ja soittoihin vastaan myös.

Vierailija
15/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet kuitenkin nuo haloot ja huhuut, niin mikset vastaa sillä samalla vaivalla? En ymmärrä ihan, että miksi laittaa myyntiin nettiin mitään, jos vastaa viikon tai kahden päästä jos edes vastaa.

Mitä niihin pitäisi vastata? "No kukkuluuruu"? 

P.s. Onko sinulla monissakin asioissa vaikeuksia ymmärtää, että kaikki eivät toimi sinun haluamallasi tavalla? 

eri

Vierailija
16/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tori-myynti ei ole elämää tärkeämpi asia, jota pitää kytätä 24/7 tauotta. 

Vierailija
17/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P.s. Onko sinulla monissakin asioissa vaikeuksia ymmärtää, että kaikki eivät toimi sinun haluamallasi tavalla? 

eri

Ei tarvitse suuttua sentään? En minä ainakaan huhuile viestien perään, enkä toisaalta jää vastausta siitä onnistuuko kaupat odottamaan paria päivää pidemmälle. Olin sitten ostaja tai myyjä. Harmittaa siis kun jää kaupat tekemättä. Itse teen töitä ja elän pikkulapsiarkea, mutta saan silti päivän sisällä vastattua ainakin sen verran, että voin hyväksyä esim  diilitarjouksen tai vastata, että juuri nyt on kiire, mutta voinko palata paremmalla ajalla.

Vierailija
18/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ei tarvitse suuttua sentään? En minä ainakaan huhuile viestien perään, enkä toisaalta jää vastaus

Ei kukaan ole suuttunut. Ihan vain kysyttiin kysymyksiä. 

Vierailija
19/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tullut huomattua. Jos pistän aamulla viestiä myyjälle että laittaa osoitteen olen liikkeellä paikkakunnallasi niin vastaus kilahtaa aina silloin kun olen takaisin kotisohvalla. Nämä ei vain ikinä mene jouhevasti.

Vierailija
20/207 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt noin kun laitoin perjantaina heti töistä tultuani myyntiin yhden tuotteen jonka joku varmasti ostaa ja tulee noutamaan viikonloppuna.

Tuohtunut vaimo tulee tässä kohtaa kysymään että miksi olen koneella ja onko laukut edes pakattu kun pitää ehtiä lautalle. Kylpyläviikonlopusta oli varmaankin mainittu jossain sivulauseessa pari kuukautta sitten.

Siinä paniikissa unohtui sitten koko ilmoitus.

Kesällä porukka laittaa näköjään ihan tietoisesti ilmoituksia toriin ennen kuin lähtee viikoksi, pariksi mökille ilman pienintä aikomustakaan edes lukea viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi