Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2439)

Vierailija
1361/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi prse. Katsoin ohjelmaa Ramin vuoksi.

Outoa. Minusta tämä ohjelma on parasta, mitä televisiosta tulee. Olen katsonut kaikki kaudet riippumatta siitä, ketä osallistujat ovat olleet.

Paras ohjelma on, mutta kyllähän se nyt Ramin tarvitsee! 

Vierailija
1362/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Minusta tämä ohjelma on parasta, mitä televisiosta tulee. Olen katsonut kaikki kaudet riippumatta siitä, ketä osallistujat ovat olleet.

No lopeta katsominen. Minä jatkan ja katson tulevatkin kaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu otti hienosti vastuun kun joukkueen suunnistus meni vähän miten meni. 

Vierailija
1364/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinun pyllyä kutittaa mitä minä teen? :D 

Vierailija
1365/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.

Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys... 

Mä olen tykännyt Hannasta sekä tässä ohjelmassa että Suuressa Seikkailussa. Aidosti koen vaikeaksi ymmärtää, miksi osa ihmisistä kokee hänet niin negatiivisesti. Hannan avautuminen kuulustelussa kuitenkin sai minut ymmärtämään myös itseäni ja miksi symppaan Hannaa: Olen nimittäin samanlainen. Olen joutunut lapsesta asti kantamaan yksin vastuuta asioista, joista ei olisi pitänyt. Se on tehnyt minusta saman tyyppisen ihmisen kuin Hannakin ilmeisesti on. Minun on vaikea luottaa muihin, olen tottunut selviytymään omillani. Minuakin pidetään joskus itseriittoisena ja omahyväisenä, mutta en ole sellainen. En vain avaudu helposti vieraille ja saatan itsesuojelun vuoksi ylläpitää aika kovaa kuorta. Kun minua oppii tuntemaan ja uskallan antaa itsestäni enemmän, olen yleensä pidetty henkilö mm. työelämässä. 

Vierailija
1366/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan sinä itse kirjoitit, että katsoit ohjelmaa Ramin vuoksi. Ei siihen minun takapuoltani tarvitse sotkea.

Vierailija
1367/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan sinä itse kirjoitit, että katsoit ohjelmaa Ramin vuoksi. Ei siihen minun takapuoltani tarvitse sotkea.

Niin? Voi hyvänen aika :) Tunnut vain itse sotkevan kun vastailet täällä tämmöisiin. Miksi vastailet? :) T. Rami-fani

Vierailija
1368/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna puhuu ilkeästi muille. 

Vierailija
1369/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku yritti jo oksentaa. Kouluttaja taputti selkään, että hyvä hyvä. Tätä me täällä etsitään, sanoi Rikulle.

Vierailija
1370/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Voi hyvänen aika :) Tunnut vain itse s

Sinä aloit puhua jostain syystä minun pyllystäni. Miksi ihmeessä kirjoitat tänne, jos sinun juttusi ei saa muut kommentoida?

Vierailija
1371/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami on paras :)

Vierailija
1372/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö toinen ryhmä nukkua metsässä ollenkaan?

Vierailija
1373/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pikku-Myy nuttura jäi pinnalle." :D

Pikku-Myy -nuttura on kyllä Robinin bromance-kaverilla eli pääkouluttaja Jannella.

Vierailija
1374/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.

Ei ollut rääkymistä eikä esiintymistä. Sanoi asiallisesti asiasta. 

Vierailija
1375/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.

Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys... 

Mä olen tykännyt Hannasta sekä tässä ohjelmassa että Suuressa Seikkailussa. Aidosti koen vaikeaksi ymmärtää, miksi osa ihmisistä kokee hänet niin negatiivisesti. Hannan avautuminen kuulustelussa kuitenkin sai minut ymmärtämään myös itseäni ja miksi symppaan Hannaa: Olen nimittäin samanlainen. Olen joutunut lapsesta asti kantamaan yksin vastuuta asioista, joista ei olisi pitänyt. Se on tehnyt minusta saman tyyppisen ihmisen kuin Hannakin ilmeisesti on. Minun on vaikea luottaa muihin, olen tottunut selviytymään omillani. Minuakin pidetään joskus itseri

Sama. Allekirjoitan kaikki sanasi. Sen takia pidän Hannasta koska pystyn samaistumaan häneen täysin. 

Vierailija
1376/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.

Näin. Olisi voinut jättää aloitus puheen pitämättä ja säästänyt siinäkin aikaa.

Joo menihän siinä kauhiasti aikaa, oisko ollut ihan minuutti:)) kun edessä viiden minuutin pyrähdys männikössä.

Johtaja otti roolia kuten pitääkin.

Vierailija
1377/2439 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun väki vähenee ja alkaa muuttua intensiivisemmäksi. Persoonatkin alkavat erottua enemmän, oletan. Toivottavasti heidän keskinäisiä keskusteluitaan näytetään enemmän.

Vierailija
1378/2439 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan joukkue voitti? Eikö siinä joku muu tehnyt työt voittoon, suunnistus jne

Vierailija
1379/2439 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin yhden kouluttajan käytös ärsyttää. Ei minua kiusaa se huutaminen, mutta ivallinen nauru osallistujan seläntakana on ikävää.

Hehe ei sen Raminkaan enkku ole mikään taitolaji ole ( jotain sen suuntainen ja hihitys).

Jannehan on parasta. Tykkään tästä formaatissa ja näen tilannekomiikkaa paljonkin.

Vierailija
1380/2439 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tuo Ramin päänlyönti betonipalkkiin. Koko tila kumahti. Miksi noi oli tungettu noin älyttömään paikkaan että varmasti lyövät päänsä??

Varmasti lyövät päänsä? Ei kukaan muu lyönyt kuin Rami ja hän sen takia, että paniikkikohtauksen ja pyrki tunnelista ulos kesken kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä