ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi prse. Katsoin ohjelmaa Ramin vuoksi.
Outoa. Minusta tämä ohjelma on parasta, mitä televisiosta tulee. Olen katsonut kaikki kaudet riippumatta siitä, ketä osallistujat ovat olleet.
Paras ohjelma on, mutta kyllähän se nyt Ramin tarvitsee!
No lopeta katsominen. Minä jatkan ja katson tulevatkin kaudet.
Kerttu otti hienosti vastuun kun joukkueen suunnistus meni vähän miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Minusta tämä ohjelma on parasta, mitä televisiosta tulee. Olen katsonut kaikki kaudet riippumatta siitä, ketä osallistujat ovat olleet.
Mitä se sinun pyllyä kutittaa mitä minä teen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.
Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys...
Mä olen tykännyt Hannasta sekä tässä ohjelmassa että Suuressa Seikkailussa. Aidosti koen vaikeaksi ymmärtää, miksi osa ihmisistä kokee hänet niin negatiivisesti. Hannan avautuminen kuulustelussa kuitenkin sai minut ymmärtämään myös itseäni ja miksi symppaan Hannaa: Olen nimittäin samanlainen. Olen joutunut lapsesta asti kantamaan yksin vastuuta asioista, joista ei olisi pitänyt. Se on tehnyt minusta saman tyyppisen ihmisen kuin Hannakin ilmeisesti on. Minun on vaikea luottaa muihin, olen tottunut selviytymään omillani. Minuakin pidetään joskus itseriittoisena ja omahyväisenä, mutta en ole sellainen. En vain avaudu helposti vieraille ja saatan itsesuojelun vuoksi ylläpitää aika kovaa kuorta. Kun minua oppii tuntemaan ja uskallan antaa itsestäni enemmän, olen yleensä pidetty henkilö mm. työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan sinä itse kirjoitit, että katsoit ohjelmaa Ramin vuoksi. Ei siihen minun takapuoltani tarvitse sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan sinä itse kirjoitit, että katsoit ohjelmaa Ramin vuoksi. Ei siihen minun takapuoltani tarvitse sotkea.
Niin? Voi hyvänen aika :) Tunnut vain itse sotkevan kun vastailet täällä tämmöisiin. Miksi vastailet? :) T. Rami-fani
Riku yritti jo oksentaa. Kouluttaja taputti selkään, että hyvä hyvä. Tätä me täällä etsitään, sanoi Rikulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Voi hyvänen aika :) Tunnut vain itse s
Sinä aloit puhua jostain syystä minun pyllystäni. Miksi ihmeessä kirjoitat tänne, jos sinun juttusi ei saa muut kommentoida?
Ehtikö toinen ryhmä nukkua metsässä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
"Pikku-Myy nuttura jäi pinnalle." :D
Pikku-Myy -nuttura on kyllä Robinin bromance-kaverilla eli pääkouluttaja Jannella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.
Ei ollut rääkymistä eikä esiintymistä. Sanoi asiallisesti asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.
Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys...
Mä olen tykännyt Hannasta sekä tässä ohjelmassa että Suuressa Seikkailussa. Aidosti koen vaikeaksi ymmärtää, miksi osa ihmisistä kokee hänet niin negatiivisesti. Hannan avautuminen kuulustelussa kuitenkin sai minut ymmärtämään myös itseäni ja miksi symppaan Hannaa: Olen nimittäin samanlainen. Olen joutunut lapsesta asti kantamaan yksin vastuuta asioista, joista ei olisi pitänyt. Se on tehnyt minusta saman tyyppisen ihmisen kuin Hannakin ilmeisesti on. Minun on vaikea luottaa muihin, olen tottunut selviytymään omillani. Minuakin pidetään joskus itseri
Sama. Allekirjoitan kaikki sanasi. Sen takia pidän Hannasta koska pystyn samaistumaan häneen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.
Näin. Olisi voinut jättää aloitus puheen pitämättä ja säästänyt siinäkin aikaa.
Joo menihän siinä kauhiasti aikaa, oisko ollut ihan minuutti:)) kun edessä viiden minuutin pyrähdys männikössä.
Johtaja otti roolia kuten pitääkin.
Hyvä kun väki vähenee ja alkaa muuttua intensiivisemmäksi. Persoonatkin alkavat erottua enemmän, oletan. Toivottavasti heidän keskinäisiä keskusteluitaan näytetään enemmän.
Hannan joukkue voitti? Eikö siinä joku muu tehnyt työt voittoon, suunnistus jne
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin yhden kouluttajan käytös ärsyttää. Ei minua kiusaa se huutaminen, mutta ivallinen nauru osallistujan seläntakana on ikävää.
Hehe ei sen Raminkaan enkku ole mikään taitolaji ole ( jotain sen suuntainen ja hihitys).
Jannehan on parasta. Tykkään tästä formaatissa ja näen tilannekomiikkaa paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tuo Ramin päänlyönti betonipalkkiin. Koko tila kumahti. Miksi noi oli tungettu noin älyttömään paikkaan että varmasti lyövät päänsä??
Varmasti lyövät päänsä? Ei kukaan muu lyönyt kuin Rami ja hän sen takia, että paniikkikohtauksen ja pyrki tunnelista ulos kesken kaiken.