ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se Eino alkoi huutamaan kun juoksivat kentältä pois. Noloa. Ja sen takia kärsi koko ryhmä. Pitäshän tuolla tietää ettei omiaan huudella. Silloin puhutaan kun kysytään. Joku tossa Einossa on alkanut ärsyttämään. Samoin kuin siinä kun valittiin ryhmänjohtajaa niin sen ehdotuksen olis pitänyt tulla ryhmältä eikä Einon olis pitänyt tuputtaa itse itseään siihen. Kouluttajakin sen sanoi, ett ryhmä tekee ehdotuksen ja se on oikein.
Näyttelijän perisynti, narsismi.
Se Eino on jotenkin epäaito, tuntuu teennäiseltä ihmiseltä.
Vähän tuntuu nyt molemmilla näyttelijöillä puskevan tuo Tuntematon sotilas -rooli päälle...
Ellei se sitten ole jäänyt päälle muutamalle katsojalle. Itse en edes tietäisi, että nuo ovat näytelleet Tuntemattomassa, jos ei siitä täällä joku jankuttaisi.
SPOILERI..............
.
Noniin, nyt loppui Ramin ja Einon matka 7. jaksossa. Harmi, Ramin olisin halunnut vielä pitää mukana. Kilpailijoita vielä niin paljon jäljellä, että on tiputettava helposti tässä kohtaa..
Elokapina kasvoi parinkymmenen innokkaan kapinoitsijan ryhmästä kansalliseksi, yli kymmenessä kaupungissa toimivaksi liikkeeksi, jonka nimissä on toiminut yhteensä tuhansia kapinallisia ympäri Suomen. Tavoitteenamme on luoda massaliike, joka pystyy toiminnallaan häiritsemään tavallista arkea niin että ilmasto- ja ympäristökriisi ei jää keneltäkään huomaamatta. Rikomme tarvittaessa joitakin lakeja siksi, että välttäisimme pahimpien skenaarioiden toteutumisen.
En lakkaa ihmettelemästä, miksi nuo eivät opettele etukäteen suunnistamista. Kuulemma tuotanto vaatii heitä katsomaan edelliset kaudet ennen leiriä. Aina on ollut suunnistusta. Jos itse olisin menossa, opettelisin kaikkea mahdollista, ampumista myöten.
Hanna veti hyvän puhuttelun ryhmälleen. Naisilla on tietoa miesten (piilo)asenteista, vaikka miehet eivät niitä tiedostakaan.
Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.
Ruutu+
Harmi, että Rami tippui. Olisi ollut mukava seurata häntä pidempään. Sympaattisen oloinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pt Jari on kyllä sosiaalisen median perusteella hyvässä kunnossa, vaikka ohjelmassa Sorsa näytti veltolta fysiikan puolesta. Tänään oli lenkistä kuva, kun oli juossut noin 8,5 kilometriä 44 minuuttiin ja keskisyke oli 125 huhhuh. Itselläni on yli 120 sykkeet reippaalla kävelylenkillä.
Varmaan myös ikä vaikuttaa paljon. Leirillä ei pääse kunnolla palautumaan ja ravinto ja lepo ovat vähäisiä. Vanhemmalla henkilöllä tuo alkaa painaa enemmän ja nopeammin kuin nuorella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Pt Jari on kyllä sosiaalisen median perusteella hyvässä kunnossa, vaikka ohjelmassa Sorsa näytti veltolta fysiikan puolesta. Tänään oli lenkistä kuva, kun oli juossut noin 8,5 kilometriä 44 minuuttiin ja keskisyke oli 125 huhhuh. Itselläni on yli 120 sykkeet reippaalla kävelylenkillä.
Varmaan myös ikä vaikuttaa paljon. Leirillä ei pääse kunnolla palautumaan ja ravinto ja lepo ovat vähäisiä. Vanhemmalla henkilöllä tuo alkaa painaa enemmän ja nopeammin kuin nuorella.
Taitaa olla just näin, että iän mukanaan tuoma palautumiskyvyn hidastuminen on nimenomaan suurin syy hyytymiseen niillä, joilla ikää on jo vähän reilummin. Lepoa ja sitä palautumisaikaa ei tuolla tosiaan paljoa jää suoritusten väliin. Muistan että viime kaudella Sami Garam, joka silloin oli joukon ikänestori, sanoi keskeyttäessään, että en ole yhtään palautunut edellisestä.
Pitää kyllä Hannalle nostaa hattua. On myös ensi viikon jaksossa varmaan paras ja selvitti sen ahtaan paikan tehtävänkin ilman ongelmia.
Spoiler ruutu+
Ajattelin että tuo tunnelitehtävä on vaikeampi isokokoiselle miehelle kuin pienemmälle ihmiselle.
Kouluttajilla näyttäisi olevan tunteet mukana. Selkeästi osa kokelaista vain ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Spoiler ruutu+
Ajattelin että tuo tunnelitehtävä on vaikeampi isokokoiselle miehelle kuin pienemmälle ihmiselle.
Kouluttajilla näyttäisi olevan tunteet mukana. Selkeästi osa kokelaista vain ärsyttää
Spoiler
.
.
.
Onhan se ihan selvää, että mitä isompi ihminen omilta mittasuhteiltaan on, sitä ahtaammalle tuommoisessa tunnelissa joutuu. Pienestä koosta noissa ryömimistehrävissä on aina etua. Ramin tapauksessa ei olisi tainnut kuitenkaan auttaa, vaikka Rami olisi sattunut olemaan vähän pienempi, sen verran paha ahtasnpaikankammo näytti olevan. Sääli että joutui lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.
Hanna on kova!!! Olen kyllä kaikista jäljellä olevista naisista ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Harmi, että Rami tippui. Olisi ollut mukava seurata häntä pidempään. Sympaattisen oloinen kaveri.
Kyllä, mutta olisi ollut epäoikeudenmukaista olla pudottamatta. Epäonnistui tehtävässä. Ei näissä saa uutta mahdollisuutta.
Mulle on vähän epäselvää, missä tehtävissä saa epäonnistua ja missä ei:D Vapautettavan panttivangin saa ampua, mutta montulla ei saa olla viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on vähän epäselvää, missä tehtävissä saa epäonnistua ja missä ei:D Vapautettavan panttivangin saa ampua, mutta montulla ei saa olla viimeinen.
Joo en minäkään ole löytänyt logiikkaa.Tämä loppu porukka kokelaista on ollut niin sinnikästä etteivät ole itse luovuttaneet niin heitä aletaan ilmeisesti pistämään pois jollain verukkeella. Lopulta kuitenkin kyse tv ohjelmasta
Vierailija kirjoitti:
Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys...
Onneks Tiina forsby ei ole tuolla.. varmaan ens kaudella on kertomassa naama kauhuelokuva ilmeellä että vahvistui kun veti netissä tekoitkua keksitystä vaarasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en minäkään ole löytänyt logiikkaa.Tämä loppu porukka kokelaista on ollut niin sinnikästä etteivät ole itse luovuttaneet niin heitä aletaan ilmeisesti pistämään pois jollain verukkeella. Lopulta kuitenkin kyse tv ohjelmasta
No ei Ramin tapauksessa voi sanoa, että olisi ollut veruke, jolla laitettiin pois. Häneltä jäi tehtävä kokonaan kesken, kun ei pystynyt sitä loppuun suorittamaan. Silloin se on automaattisesti hylätty suoritus ja leikki loppuu siihen.
Alkuvaiheessa oli paljon keskeytyksiä kokelaiden omilla päätöksillä ja terveydellisestäkin syystä. Voi olla, että silloin jonkun kohdalla katsottiin vähän läpi sormien senkin takia, ettei porukka hupene liikaa liian aikaisessa vaiheessa.
Tai heidät kaikki laitettiin monttuun, mutta muut älysivät luopua peitetarinasta ajoissa. Vertti piti siitä kiinni loppuun saakka.