Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2440)

Vierailija
1/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taviskausi näkyy olevan.

Vierailija
2/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus se Pajari, Kerttu (sairastuu) ja sitten sen sohvaperuna tippuu ensimmäisenä. Siellä on useampiakin ihan nevöhöödejä, joten niistä en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamies!

Vierailija
4/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuo Pajari tippuu kyllä melko nopeasti, sitten tuolle Michael Ntimalle voi heikko uimataito ja hukkumisen pelko koitua jo alussa kohtaloksi. En myöskään usko, että missi Paula Joukanen tulee pääsemään pitkälle. 

Vierailija
5/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nimistä ei sano mulle mitään. Toi Viljami Harjuniemi on kyllä ihan Vertti-veljen näköinen. Saa nähdä, miten kundi pärjää, veljellä oli paljon dramatiikkaa viime kaudella.

Vierailija
6/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuo Pajari tippuu kyllä melko nopeasti, sitten tuolle Michael Ntimalle voi heikko uimataito ja hukkumisen pelko koitua jo alussa kohtaloksi. En myöskään usko, että missi Paula Joukanen tulee pääsemään pitkälle. 

Tosin ekalla kaudella juurikin se Miss Suomi oli yksi voittajista. Näissä on aina ollut vähän yllätyksiä.

Vierailija
7/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli Elina Gustafsson selviytyneissä, nyt hänen tuore eksänsä mukana, se tanssija.

Vierailija
8/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kattaus kuin Summit -kisassa.  Saisipa tämän formaatin mukautettuna ja vastaavan porukan Norjan vuoristoon.

Vierailija
9/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensin, että jaha Kalle Palander on kuvassa, mutta se olikin se näyttelijä Riku:)

Vierailija
10/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Kerttu Rissanen taas valita koko ajan.

Vierailija
11/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kategoria "keski-ikäinen mies", joka on sitten joukon vanhin. Ensin oli se poliisi, sitten ravintoloitsija ja nyt tuo joku, josta en tiedä.

Vierailija
12/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta vois taas katsoa, ellei se kouluttajien huutaminen ala jo kyllästyttää.

Vierailija
13/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen mukaan "Tällä kaudella mukana on myös uusi käänne, joka paljastaa kouluttajille uusia puolia kokelaista". Mitähän tuo sitten meinaa, onko kilpailijoiden joukossa "myyrä", kuten ulkomaisessa versiossa on ollut?

Vierailija
14/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, onko kouluttajat yhtään oppineet siitä kritiikistä, jota on koko ajan satanut heidän öykkärityylistään. Viileän hallittu tyyli voi tehdä paljon isomman vaikutuksen.

Vierailija
15/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa Janne ja Jan sanovat, että nyt on henkisesti erityisen vaativa kausi. Mua alkoi ahdistaa jo nyt:)) Toivottavasti eivät kuitenkaan liikaa kopioi formaattia ulkomailta.

Vierailija
16/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tällä kaudella haasteet ovat kovempia kuin koskaan. Fyysisen kestävyyden lisäksi kokelaiden mieltä haastetaan ennennäkemättömällä tavalla tällä kaudella mennään päänsisään syvemmälle kuin koskaan ja testataan psyyke äärirajoille asti." janezkyy

No kaipa se on samantyyppistä oikeissa erikoisjoukoissa.

Vierailija
17/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovakuntoista porukkaa näyttää olevan tällä kaudella. Veikkaisin, että Jasmin Pajari, Kerttu Rissanen ja Ansku Bergström ei pääse loppuun asti. Mira Aholalla riittäis fysiikka, mutta henkinen kantti ei välttämättä riitä. Naisista uskon, että ainakin tuo Rejman pääsee loppuun asti. Miehistä en osaa niin sanoa. 

Vierailija
18/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla Rissasella ollut jotain terveyshuolia ? 

Vierailija
19/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kattaus on kyllä tällä kaudella! Aika monta sellaista kyllä keitä ei ihan "julkkiksiksi" voisi sanoa suoraan, mutta periaatteessa hyvä näin!

Vaativa kausi on kuulemma tulossa, ja nyt testattais sitä HENKISTÄ kanttia enemmän, kun on kylmemmät olosuhteet erikoispoikien vaatetuksesta päätellen!

Ihan kuka vaan tästä sakista voi joko epäonnistua tai päästä lopulta maaliin. Olihan viime kaudella Rädyn Noora ja Ellu G yllättäjiä ;)

Vierailija
20/2440 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika taviskausi näkyy olevan.

Samaa itsekin mietin heheh....

Noista nyt Munamies on ainoo semmonen jonka koko kansa tunnistaa!