ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2440)
Mun veikkaus se Pajari, Kerttu (sairastuu) ja sitten sen sohvaperuna tippuu ensimmäisenä. Siellä on useampiakin ihan nevöhöödejä, joten niistä en osaa sanoa.
Mä luulen, että tuo Pajari tippuu kyllä melko nopeasti, sitten tuolle Michael Ntimalle voi heikko uimataito ja hukkumisen pelko koitua jo alussa kohtaloksi. En myöskään usko, että missi Paula Joukanen tulee pääsemään pitkälle.
Useimmat nimistä ei sano mulle mitään. Toi Viljami Harjuniemi on kyllä ihan Vertti-veljen näköinen. Saa nähdä, miten kundi pärjää, veljellä oli paljon dramatiikkaa viime kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että tuo Pajari tippuu kyllä melko nopeasti, sitten tuolle Michael Ntimalle voi heikko uimataito ja hukkumisen pelko koitua jo alussa kohtaloksi. En myöskään usko, että missi Paula Joukanen tulee pääsemään pitkälle.
Tosin ekalla kaudella juurikin se Miss Suomi oli yksi voittajista. Näissä on aina ollut vähän yllätyksiä.
Viimeksi oli Elina Gustafsson selviytyneissä, nyt hänen tuore eksänsä mukana, se tanssija.
Parempi kattaus kuin Summit -kisassa. Saisipa tämän formaatin mukautettuna ja vastaavan porukan Norjan vuoristoon.
Katsoin ensin, että jaha Kalle Palander on kuvassa, mutta se olikin se näyttelijä Riku:)
Eiköhän Kerttu Rissanen taas valita koko ajan.
Taas on kategoria "keski-ikäinen mies", joka on sitten joukon vanhin. Ensin oli se poliisi, sitten ravintoloitsija ja nyt tuo joku, josta en tiedä.
Uteliaisuudesta vois taas katsoa, ellei se kouluttajien huutaminen ala jo kyllästyttää.
Nelosen mukaan "Tällä kaudella mukana on myös uusi käänne, joka paljastaa kouluttajille uusia puolia kokelaista". Mitähän tuo sitten meinaa, onko kilpailijoiden joukossa "myyrä", kuten ulkomaisessa versiossa on ollut?
Saa nähdä, onko kouluttajat yhtään oppineet siitä kritiikistä, jota on koko ajan satanut heidän öykkärityylistään. Viileän hallittu tyyli voi tehdä paljon isomman vaikutuksen.
Instassa Janne ja Jan sanovat, että nyt on henkisesti erityisen vaativa kausi. Mua alkoi ahdistaa jo nyt:)) Toivottavasti eivät kuitenkaan liikaa kopioi formaattia ulkomailta.
"tällä kaudella haasteet ovat kovempia kuin koskaan. Fyysisen kestävyyden lisäksi kokelaiden mieltä haastetaan ennennäkemättömällä tavalla tällä kaudella mennään päänsisään syvemmälle kuin koskaan ja testataan psyyke äärirajoille asti." janezkyy
No kaipa se on samantyyppistä oikeissa erikoisjoukoissa.
Aika kovakuntoista porukkaa näyttää olevan tällä kaudella. Veikkaisin, että Jasmin Pajari, Kerttu Rissanen ja Ansku Bergström ei pääse loppuun asti. Mira Aholalla riittäis fysiikka, mutta henkinen kantti ei välttämättä riitä. Naisista uskon, että ainakin tuo Rejman pääsee loppuun asti. Miehistä en osaa niin sanoa.
Eikö tuolla Rissasella ollut jotain terveyshuolia ?
Hyvä kattaus on kyllä tällä kaudella! Aika monta sellaista kyllä keitä ei ihan "julkkiksiksi" voisi sanoa suoraan, mutta periaatteessa hyvä näin!
Vaativa kausi on kuulemma tulossa, ja nyt testattais sitä HENKISTÄ kanttia enemmän, kun on kylmemmät olosuhteet erikoispoikien vaatetuksesta päätellen!
Ihan kuka vaan tästä sakista voi joko epäonnistua tai päästä lopulta maaliin. Olihan viime kaudella Rädyn Noora ja Ellu G yllättäjiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika taviskausi näkyy olevan.
Samaa itsekin mietin heheh....
Noista nyt Munamies on ainoo semmonen jonka koko kansa tunnistaa!
Aika taviskausi näkyy olevan.