Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen narsisti on kaverina?

Vierailija
17.11.2018 |

Epäilen ytä tuttuani narsistiksi tai sitten muuten vain hänellä on jotain pahemman luokan henkisiä sosiaalisia ongelmia.. En osaa paremminkaan nyt selittää :D
Haluaisin vain kaikenlaisia esimerkkejä, millainen ihminen narsisti on muissa kuin parisuhteessa tai työssä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetaan menestyvänä ja hienona ihmisenä. Ahkera ja aikaansaapa. Ei ole mikään keskiverto vaan aina muita parempi. Itsevarma ja hurmaava. Kova.

Vierailija
2/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle omat säännöt ja aikataulut. Kukaan ei voi sanella hänelle mitään, hän päättää. Hän on kiireinen ja muut voi myöhästyä, mutta hänen aikaa ei saa tuhlata. Omat moraalisäännöt, häntä ei loukata, hän saa sanoa mitä vaan, koska hänellä on absoluuttinen moraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee paljon. Ajattelee joka tilanteessa vain omaa etuaan. Kannattaa olla varovainen. Narisisti voittaa aina. Narsistin kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. 

Vierailija
4/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen ytä tuttuani narsistiksi tai sitten muuten vain hänellä on jotain pahemman luokan henkisiä sosiaalisia ongelmia.. En osaa paremminkaan nyt selittää :D

Haluaisin vain kaikenlaisia esimerkkejä, millainen ihminen narsisti on muissa kuin parisuhteessa tai työssä.

Miksi ajattelet kaveristasi näin? Anna esimerkkejä. Juuri Hannu Lauerma sanoi, että ne jotka nimittelevät toisia narsisteiksi, heillä on itsellään usein voimakkaita narsistisia piirteitä.

Vierailija
5/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet kaveristasi näin? Anna esimerkkejä. Juuri Hannu Lauerma sanoi, että ne jotka nimittelevät toisia narsisteiksi, heillä on itsellään usein voimakkaita narsistisia piirteitä.

Höpö höpö. Tästä väitteestä tulee mieleen 80-luvun räkänökkapihaleikit: "Se joka sanoo on ite!"

Palattaisko asiaan. Lisää narsistikaveriesimerkkejä, plz!

Vierailija
6/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ei kykene emotionaaliseen vastavuoroisuuteen. Riippuvuuspalkitsevuusskeema. On hyvää joo ja huonoo. Vetää energiat piippuun. Oikeuksia ja oikeuksia.

Kilpailuhenki. Kosto. Elää ns räystästipun alla. Ottaa mitä tarvitsee. Saatuaan siirtyy seuraavaan.

Tavallinen ei käy eikä riitä. Tunteidensäätely muitten kautta.

Jotain traumoja elämässä. Syvästi jäätynyt ihminen. Valinnut olla sprintteri kun elämä lienee marathon.

Itsesäätelyongelmaa. Tunteissa ja ajatuksissa. Sisällä kytevä viha. Jos joku loukkaa niin koko kylä tietää. Asianosainen vain ei. Ja häntä triplavihataan.

Eloonjäämiskamppailua.

Minua auttoi kun joku sanoi että olen rakkauden arvoinen. Olin uhri ja olin rikottu.

Toivun. Jokainen ottakoon vastuun itse itsestään. Oma elämä. En ole velkaa. Eikä kukaan mulle.

Vierailija
7/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Haukkuu muita kavereita sulle. Kavereita on paljon, koska ei kestä yksinoloa. Kunnianhimoinen. Ei saa hetken rauhaa ellei ole pätemässä tai neuvomassa.

Vierailija
8/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellainen narsistinen kaveri jos olen kertonut, että hyvä ystäväi on kuollut ja hautajaisiin meneminen tuntuu ylivoimaiselta surun vuoksi ja kerron muutenkin surustani.

"Vastauksena on, että jaa ihmisiä kuolee. Miksi suhtaudut noin negatiivisesti hautajaisiin?"  Hän ei ole itse menettänyt koskaan ketään. Minä olen itse menettänyt paljon ihmisiä.

Suutuin tästä ja poistin yhteisen whatsapp ryhmän, koska tämä sama ihminen kiusasi ties mistä välillä. En jaksanut sitä kiusaamista varsinkaan surun alla.

En vastannut hänen facebook viesteihinsä koska olin vihainen ja koitin pitää itseäni kasassa, että oikeasti pystyn menemään sinne hautajaisiin.

Juuri ennen hautajaisia hän kirjoittelee minulle viestejä kuinka itsekäs olen kun en vastaa hänelle vaikka juuri meikkaan, että voin mennä näihin juhlin missä sydämeni on aivan murskana.

Kaikki oli minun syytäni hänen mielestään kun hän kiusaa minua surusta ja hautajaisista????

Sitten pärähdin hänelle ja en muista mitä sanoin, muta tein selväksi että en halua olla hänen kaverinsa.

sen jälkeen hän järjesti kahvittelut 2 muun kaverin kanssa ja puhuivat minusta paskaa siellä ja päättivät, että en kuulu enää kaveriporukkaan. Syy oli siis se, että en hyppinyt tämä pilallehemmotellun aikuisprinsessan pillin mukaan.

Onko hän narsistinen vai minä?

Kyseinen nainen haluaa muuten neuvoa aivan kaikessa, siis aivan kaikessa.

Vierailija
9/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Tästä väitteestä tulee mieleen 80-luvun räkänökkapihaleikit: "Se joka sanoo on ite!"

Palattaisko asiaan. Lisää narsistikaveriesimerkkejä, plz!

Jos olet AP, niin ei hyvin mene.

Vierailija
10/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kyykäärme viereesi nukkumaan, niin sekin on luotettavampi kaveri kuin narsisti.

Vierailija
11/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sellainen narsistinen kaveri jos olen kertonut, että hyvä ystäväi on kuollut ja hautajaisiin meneminen tuntuu ylivoimaiselta surun vuoksi ja kerron muutenkin surustani.

"Vastauksena on, että jaa ihmisiä kuolee. Miksi suhtaudut noin negatiivisesti hautajaisiin?"  Hän ei ole itse menettänyt koskaan ketään. Minä olen itse menettänyt paljon ihmisiä.

Suutuin tästä ja poistin yhteisen whatsapp ryhmän, koska tämä sama ihminen kiusasi ties mistä välillä. En jaksanut sitä kiusaamista varsinkaan surun alla.

En vastannut hänen facebook viesteihinsä koska olin vihainen ja koitin pitää itseäni kasassa, että oikeasti pystyn menemään sinne hautajaisiin.

Juuri ennen hautajaisia hän kirjoittelee minulle viestejä kuinka itsekäs olen kun en vastaa hänelle vaikka juuri meikkaan, että voin mennä näihin juhlin missä sydämeni on aivan murskana.

Kaikki oli minun syytäni hänen mielestään kun hän kiusaa minua surusta ja hautajaisista????

Sitten pärähdin hänelle ja en muista mitä sanoin, muta tein selväksi että en halua olla hänen kaverinsa.

sen jälkeen hän järjesti kahvittelut 2 muun kaverin kanssa ja puhuivat minusta paskaa siellä ja päättivät, että en kuulu enää kaveriporukkaan. Syy oli siis se, että en hyppinyt tämä pilallehemmotellun aikuisprinsessan pillin mukaan.

Onko hän narsistinen vai minä?

Kyseinen nainen haluaa muuten neuvoa aivan kaikessa, siis aivan kaikessa.

Miksi tämä sai alapeukun? T: Kirjoittaja. Mitä väärää tein?

Vierailija
12/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilee usein sanojasi koska itse valehtelee paljon. Valehtelijat yleensä luulevat että muutkin ovat huijareita samoin kuin itsekin.

Etsii heikkouksiasi ja tuo ne esiin kylmästi.

Vertailee ja kilpailee kaikessa kanssasi.

Kateellinen, vähättelevä.

Teeskentelee usein uhria, koittaa saada muita vilpillisesti huonoon valoon.

Tunkee nk. reviirillesi, ei näe missään rajoja. Tunkeutuu elämääsi ja pyrkii määräilemään.

Narsisti hylkää ihmiset jotka näkevät hänen läpi.

Narsistilla on oikeuksia omasta mielestään enemmän kuin muilla. Ei ymmärrä reiluudesta mitään. Omat käytössäännöt.

Kerää ympärilleen hovia, jotka mielistelevät häntä.

Vierailija
13/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu pahaa sinusta muille.

Utelee ja koittaa päästä lähelle jotta saa sinusta otteen ja pystyy vahingoittamaan.

On teatraalinen ja uhriutuva.

Puhuu pahaa toisista sinulle.

Pyrkii hurmaamaan tai tulemaan huomatuksi (enemmän kuin muut).

Ei siedä että muita kehutaan.

Kertoo ylistäen omista teoistaan (voivat olla keksittyjä), odottaa kehuja.

Voi laittaa omia sanojaan sinun suuhusi (”muistatko kun sanoit...”)

Loukkaantuu äärettömän helposti.

Yksi tällainen asui joitakin vuosia naapurissa ja voi hyvää päivää sitä draamaa ja teatteria jota hän järjesti.

Vierailija
14/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että mieheni oli narsisti. En edes ammattilaisena nähnyt sitä. Tajusin seurustelun alkuvaiheessa olevani kynnysmatto, johon jalat pyyhitään tullen mennen ja siihen suorastaan halusin. Hänellä oli maapallo kämmenellään, ongelmana vain, miten päin sitä pitelisi kädessään. Jälkeenpäin mietin, miksi suhteeseen halusin. Meillä yhteinen tavoite; maailman valloitus. Minä onnistuin omissa tavoitteissani, hän ei.

Seurasi 30 vuoden helvetti, mitätöintiä, alistamista, hyväksikäyttöä jne. Koin olevani rahoittava piika.

Kun lopulta monien lähtö-paluu yritysten jälkeen onnistuin kasaamaan itseni ja lähdin, olin ihan loppu ja erosta tuli riitaisa ja kävi minulle kalliiksi.

Meni 10 V rikkirevittyä itsetuntoa paikatessa. Nyt tekee kipeää tajuta, miten hölmö olin.

Vierailija
15/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu pahaa sinusta muille.

Utelee ja koittaa päästä lähelle jotta saa sinusta otteen ja pystyy vahingoittamaan.

On teatraalinen ja uhriutuva.

Puhuu pahaa toisista sinulle.

Pyrkii hurmaamaan tai tulemaan huomatuksi (enemmän kuin muut).

Ei siedä että muita kehutaan.

Kertoo ylistäen omista teoistaan (voivat olla keksittyjä), odottaa kehuja.

Voi laittaa omia sanojaan sinun suuhusi (”muistatko kun sanoit...”)

Loukkaantuu äärettömän helposti.

Yksi tällainen asui joitakin vuosia naapurissa ja voi hyvää päivää sitä draamaa ja teatteria jota hän järjesti.

Alkoiko ässällä

Vierailija
16/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan menestyvänä ja hienona ihmisenä. Ahkera ja aikaansaapa. Ei ole mikään keskiverto vaan aina muita parempi. Itsevarma ja hurmaava. Kova.

Nuo tuntomerkit sopivat miltei kaikkiin johtajiin, poliitikkoihin, moniin lääkäreihin ja lakimiehiin. Ministerit ja kansanedustajat ovat järkiään narsisseja.

Vierailija
17/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Suvi tollainen..

Vierailija
18/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omia vastauksiani tähän keskusteluun ei sitten näköjään julkaista :D kahdesti yritin kuvailla tuota kaveriani..

-aloittaja

Vierailija
19/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Janina. Kukaan ei halua olla sun kaveri koska suhun ei voi luottaa.

Mee töihin ja päästä tää kaveri vapaaks susta.

Vierailija
20/52 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22f2f2 kirjoitti:

Valehtelee paljon. Ajattelee joka tilanteessa vain omaa etuaan. Kannattaa olla varovainen. Narisisti voittaa aina. Narsistin kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. 

Ja ei maksa velkojaan. Koskee Wt narskuja joilta puuttuu kunnianhimo mennä töihin. Valehtelee saadakseen rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän