ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin yhden kouluttajan käytös ärsyttää. Ei minua kiusaa se huutaminen, mutta ivallinen nauru osallistujan seläntakana on ikävää.
Hehe ei sen Raminkaan enkku ole mikään taitolaji ole ( jotain sen suuntainen ja hihitys).
Näkevätpähän osallistujat nyt sitten jälkeenpäin, jos itse jaksoja katsovat, miten heille on naureskeltu. Ties vaikka antaisivat potut pottuina..
Hanna vetää hyvin ja olen vihdoin hyväksynyt sen että hänen perusilmeensä on ivallis-ylpeä. Tulee luonnostaan se ylähuulen ja nokan nosto. Näyttää ärsyttävältä mutta ei lie tahallista.
Vierailija kirjoitti:
Ruutu+
Harmi, että Rami tippui. Olisi ollut mukava seurata häntä pidempään. Sympaattisen oloinen kaveri.
Mitäh! Eikä!? Ei Ramia vielä pois! Voi nyt :(
Vierailija kirjoitti:
SPOILERI..............
.
Noniin, nyt loppui Ramin ja Einon matka 7. jaksossa. Harmi, Ramin olisin halunnut vielä pitää mukana. Kilpailijoita vielä niin paljon jäljellä, että on tiputettava helposti tässä kohtaa..
Spoiler********
Minäkin olisin mieluusti vielä nähnyt Ramin mukana, mutta toisaalta ei vaan päässyt yli ahtaanpaikankammostaan. Einon lähtö ei harmittanut, toivottavasti loppuu se huomion huutaminen nyt tuvassa.
Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.
Kauhea tuo Ramin päänlyönti betonipalkkiin. Koko tila kumahti. Miksi noi oli tungettu noin älyttömään paikkaan että varmasti lyövät päänsä??
"Pikku-Myy nuttura jäi pinnalle." :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanna näyttää pärjäävän yllättävän hyvin. Ensin ajattelin, että taas tuo nainen on ohjelmassa. Mutta hyvin näyttää menevän.
Mä en pysty kattomaan tätä ohjelmaa.. tuo Hanna on niin ollakseen ja itseriittoinen.. oikein neiti täydellisyys...
Höpö höpö. Mieti mikä hänessä sua ärsyttää? Ettet vain näe omaa käytöstäsi hänessä? Usein ne ihmiset ärsyttävät jotka muistuttavat itseä.
Jan tuumasi: Olisi pitänyt viedä tonnikalatkin vttuun.
Harmi, että Kertun ryhmä pärjäsi Hannaa huonommin. Olisi toivonut toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Onneks Tiina forsby ei ole tuolla.. varmaan ens kaudella on kertomassa naama kauhuelokuva ilmeellä että vahvistui kun veti netissä tekoitkua keksitystä vaarasta
Jaaha, kiusaaja ilmestyi palstalle. Vitustako sä nyt Tiinan keksit tähän vetää. Hullu akka oot.
Voi prse. Katsoin ohjelmaa Ramin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin yhden kouluttajan käytös ärsyttää. Ei minua kiusaa se huutaminen, mutta ivallinen nauru osallistujan seläntakana on ikävää.
Hehe ei sen Raminkaan enkku ole mikään taitolaji ole ( jotain sen suuntainen ja hihitys).
Kommentoi sitä, ettei englanti ole Ramin vahvuus. Lähinnä tuo oli hyväntahtoinen toteamus, miksi lyhenteet eivät olleet jääneet Ramin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hanna Tikander läksi liikkeelle siitä, että miehillä olisi joku asenne naista vastaan?? Typerää rääkymistä naiselta siinä alussa. Rasittavaa esiintymistä.
Näin. Olisi voinut jättää aloitus puheen pitämättä ja säästänyt siinäkin aikaa.
Jäipä jännään kohtaan joukkuetehtävä. Olisi saanut jatkua toisenkin tunnin niin olisi heti nähty miten loppuhomma meni kun vihollinen hyökkäsi!
Mitä eka ryhmä söi? Kiinalaista pikaruokaa? Nuudeleita?
Ömerikö se läksi kannaksella väärään suuntaan?
Hanna näyttää jakavan mielipiteitä, mutta kyllähän tuo näin miesnäkökulmasta on aika kova muija vaikkei ehkä miellyttävimmältä persoonalta vaikutakaan. Itseäni ei ärsytä nuo hänen kertomuksensa siitä millainen on tms kun selvästi tuntee itsensä ja jos asia on näin niin se on näin - tehtävissä tuo on kyllä tullut selväksi.
Ramin lähtö toki harmittaa, olisi sen sinne veteen voinut vielä päästää ja jos siihen kolahtaa niin selvä peli. Einoa tuskin kukaan jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi prse. Katsoin ohjelmaa Ramin vuoksi.
Outoa. Minusta tämä ohjelma on parasta, mitä televisiosta tulee. Olen katsonut kaikki kaudet riippumatta siitä, ketä osallistujat ovat olleet.
Vierailija kirjoitti:
No toi nyt on tommosta yleistä miesten läppää. En mä ainakaan kokenut sitä ivallisena. Rami on metsien mies, ja siellä hän onkin suvereenisti parempi kuin muu sakki; tietää miten ja minne maastossa mennään. Kyllä jokaisen vahvuudet huomataan!