Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä

Vierailija
03.02.2025 |

Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2439)

Vierailija
941/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nauroin Matiaksen ilmeille kun ohjasi ryhmää siellä metässä. Kouluttaja oli niin ymmällään, että mitä nää touhuu. 

Melko saamatonta touhua b-ryhmällä. Varmaan vieläki oisivat siellä puskassa jos M ei ois patistellu. 

Einon ryhmä yritti järven kautta. Järvi kai se on helpoin vihollisen hyökätä päälle. Mitä ne oikein ajatteli siellä kaislikossa?

Vierailija
942/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei monikaan tajua ohjelman ideaa. Kyse on erikoisjoukkokoulutuksen simulaatiosta. Ei vihollinen katso onko nainen saanut turpaansa aikaisemmin parisuhteessa tai sitä, että pystyykö lyömään naista. Jos vastapuolen sotilas on nainen, niin ajatteletko, ettet voi puolustautua kun olet mies? 

Onko kukaan ajatellut sitä, miksi juuri Riku valittiin lyömään? Ehkä juuri siksi, että naisen lyöminen on hänen pahin painajainen? Emme me tiedä. Sama homma oli viime kaudella, todella monelle tuntuu unohtuvan koulutuksen idea. Sääliä ei sodassa tunneta. 

T: nainen, jota on parisuhteessa lyöty. Ymmärrän silti hyvin tämän tehtävän idean. Sääliä vastustajalta en todella olisi kaivannut. 

Olit nyt sitten a) nainen b) lyöty nainen tai et, tuo on hypoteettista, jos et ole ollut vastaavassa tilanteessa kuin nuo. Väkivallan uhreille voi no

Höpö höpö. Mua on lyönyt väkivaltainen mies, mutta toista kertaa ei lyö. Se on nostanut vain sisun. Ei traumaa. Seuraavalla kerralla mä olen valmis jos niin meinaa käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa oikein selvää tuosta Jan Knuttista. Onko mies lintu vai kala.

Väitetysti ihan ihminen.

Ei kun silleen mä tarkoitin luonnetta ja tyyliä. Häntä joutuu vielä hetken tarkkailemaan. Toiset ovat läpinäkyviä.

No jos Knutti kiinnostaa niin hän on ollut useissakin podcasteissa. Oli väkivaltainen lapsuus, mikä ilmeisesti aiheuttanut heikon itsetunnon yms. Sanoi, että on aina yrittänyt olla kovis sen takia.

Vierailija
944/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea missä asennossa tyypit piti asetta. Ampuma-asento oli monella p.rseestä. Eikä aseen kanssa edes liikuta noin. 

Mut hei monet noista daameista erityisesti ei oo koskaan edes koskenut aseeseen ennen. Mutta kyllä nyt kuitenkin perus jutut pitäis oppia melko nopeasti. Liipasimen käyttö sekä varmistus nyt mainittakoon.

Juu ja jos tähtäät niin pitäähän sun olla varma mitä sieltä ristikosta näkyy. Voi taivaan tähden. Eihän sitä ammuta jos ei nähdä mitä ammutaan. Sissus.

Vierailija
945/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mennyt maku noihin kouluttajiin. Alkaa vaikuttaa koomiselta. Kai sitä ihmisessä voi auktoriteettia ja uskottavuutta olla ilman ilkeilyäkin. Nyt kuulostavat ylimielisiltä yökkäreiltä se sijaan että ammattimaisesti pitäisivät tiukan kurin ja kävisivät asioita palavereissa asiallisesti läpi.

Vierailija
946/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanna näyttää siltä, että olisi menevää seuraa baarikierroksella, nams.

Hanna ei käytä alkoholia, eikä muitakaan päihteitä. Ex-bilettäjä, joka on ollut raittiina jo useamman vuoden.

Hienoa, jos on päässyt eroon! Ei ne ole helppoja asioita.

Vierailija
947/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa oikein selvää tuosta Jan Knuttista. Onko mies lintu vai kala.

Väitetysti ihan ihminen.

Ei kun silleen mä tarkoitin luonnetta ja tyyliä. Häntä joutuu vielä hetken tarkkailemaan. Toiset ovat läpinäkyviä.

No jos Knutti kiinnostaa niin hän on ollut useissakin podcasteissa. Oli väkivaltainen lapsuus, mikä ilmeisesti aiheuttanut heikon itsetunnon yms. Sanoi, että on aina yrittänyt olla kovis sen takia.

Ahaa. No joo se näkyy jotenkin läpi. Miehessä on kerroksia, joita on vaikea tulkita. Hän on itsevarma ja sitten yhtäkkiä ei ihan olekaan sitä. Olis vaan rauhassa oma ittensä. Kovempaa ei tarvii tehdä. Toivottavasti elämässä on nyt hyvät läheiset, että voi olla myös pehmee ja herkkä. Eikä piilossa roolien takana tai jotakin vain sen vuoksi.

Vierailija
948/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mennyt maku noihin kouluttajiin. Alkaa vaikuttaa koomiselta. Kai sitä ihmisessä voi auktoriteettia ja uskottavuutta olla ilman ilkeilyäkin. Nyt kuulostavat ylimielisiltä yökkäreiltä se sijaan että ammattimaisesti pitäisivät tiukan kurin ja kävisivät asioita palavereissa asiallisesti läpi.

Tämä on shöy. Eli telkkua. Siksi he ovat tuollaisia. Vieläkö se on jollekulle epäselvää. :)

Vierailija
949/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Mene nukkumaan.

Vierailija
950/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karmea missä asennossa tyypit piti asetta. Ampuma-asento oli monella p.rseestä. Eikä aseen kanssa edes liikuta noin. 

Mut hei monet noista daameista erityisesti ei oo koskaan edes koskenut aseeseen ennen. Mutta kyllä nyt kuitenkin perus jutut pitäis oppia melko nopeasti. Liipasimen käyttö sekä varmistus nyt mainittakoon.

Juu ja jos tähtäät niin pitäähän sun olla varma mitä sieltä ristikosta näkyy. Voi taivaan tähden. Eihän sitä ammuta jos ei nähdä mitä ammutaan. Sissus.

Itkivätkö nuo itkemisestä syytetyt naiset ampumistehtävässä? Tuo leiri on tuo leiri, ne naiset eivät ole menossa sotimaan, joten turha voivotella heidän selviytymistään sodassa, ja jotkut kuvitteelliset itkevät tai ei-itkevät naiset sotatilanteessa ovat nyt vain kuvitteellisia. 

Vierailija
951/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojuoksu pitäs sisällyttää vielä tähän. Sitä miten hiihtäjät treenaa.  Vai hetkinen olikos se ekalla kaudella?

Vierailija
952/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpö höpö. Mua on lyönyt väkivaltainen mies, mutta toista kertaa ei lyö. Se on nostanut vain sisun. Ei traumaa. Seuraavalla kerralla mä olen valmis jos niin meinaa käydä."

Se jää tietenkin nähtäväksi.

Vierailija
953/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on shöy. Eli telkkua. Siksi he ovat tuollaisia. Vieläkö se on jollekulle epäselvää. :)

Ai tartteeko telkussa tehdä kaikesta koomista vai? Niin ettei noita miehiä pysty enää katseleen tosissaan?

Vierailija
954/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohja on kyllä kova paikka. Muistan yhdetkin Rantajamit. Lohja jos mikä tekee sotilaan. 

t. itäsuomalainen

Vierailija
955/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun selaili nopsaa videoita niin miten tuo Janne ajattelee itseään vässykkänä: on hypännyt laskuvarjohyppyjä ( selvinnyt kun pienkone tullut alas pakkolaskulla) silloilta ja hyppyreistä stuntteja, vapaasukeltaa ja ui avovesissä pitkiä matkoja sekä käy avannossa, maratoni on juostu ja hirret vaihdettu mökkiin. Jos hän on lammas niin mikä minä olen kun en jaksa sohvalta nousta. 

Vierailija
956/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpö höpö. Mua on lyönyt väkivaltainen mies, mutta toista kertaa ei lyö. Se on nostanut vain sisun. Ei traumaa. Seuraavalla kerralla mä olen valmis jos niin meinaa käydä."

Se jää tietenkin nähtäväksi.

Kiitos sille miehelle. Mulla on valmiudet nyt. Trauman voi kääntää sisuksi. Se on omasta päästä kiinni sekin.

Vierailija
957/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tartteeko telkussa tehdä kaikesta koomista vai? Niin ettei noita miehiä pysty enää katseleen tosissaan?

Ei sinun tarvitse katsella. Katsele vain omaa miestäsi.

Vierailija
958/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa on vähennettävä.

Vierailija
959/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kun selaili nopsaa videoita niin miten tuo Janne ajattelee itseään vässykkänä: on hypännyt laskuvarjohyppyjä ( selvinnyt kun pienkone tullut alas pakkolaskulla) silloilta ja hyppyreistä stuntteja, vapaasukeltaa ja ui avovesissä pitkiä matkoja sekä käy avannossa, maratoni on juostu ja hirret vaihdettu mökkiin. Jos hän on lammas niin mikä minä olen kun en jaksa sohvalta nousta. 

Jannen kuulustelu oli todella hämmentävää uhoamista. Onkohan harvinaisen huono itsetunto, jota sitten yrittää pönkittää ties millä tempuilla, ja loppujen lopuksi aina tuntee itsensä lampaaksi kun ei käsittele juurisyitä? Tai sitten vaan esitti, mutta miksi? 

Vierailija
960/2439 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nro seiska on ryhmää ajatellen melkoinen aikapommi. Mimmihän saattaa tehdä mitä vaan. Ei kyllä mitään luottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän