Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on ihanat miniät ja heidän mielestään olen ihana anoppi - ihme nykyään?

Vierailija
04.01.2024 |

Kerrankin halusin kertoa jotain tällä palstalla harvinaista. Kaiketi teitä muuta nyt ottaa päähän ja olette kateellisia? Menkää itseenne ja miettikää, mitä voi sanoa jossain tilanteessa ja mitä ei, miten pitää suunsa supussa, ja milloin vain osoittaa kiitollisuutta, 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme. Mulla on myös ihana anoppi, meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia toistemme kanssa. Suurin osa tällä palstalla olevista valitusketjuista koskien anoppia/miniää, on provoja.

Vierailija
2/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota päähän enkä ole kateellinen. Omilla pojilla on ihanat puolisot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella ihanalle 😑

Vierailija
4/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta palstoilla asuu öyhöttäjät, jotka eivät osaa keskustella asiallisesti. Ja aina pitää kommentissa päästä haukkumaan muita.

Vierailija
5/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pidät suusi supussa ja mietit mitä sanot. Saati nyt sitten se, että osoitat kiitollisuutta miniöillesi. <3

Vierailija
6/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini h.akkasi ja piti minua nälässä.

Anoppilassa näin normaalia perhe elämää.

Suurin osa ihmisistä ei tiedä että äitini oli h...uo.ra.

Nyt on niin vanha että ei kelpaa enää.

En tiedä, katkaisin välit

Mitäs siihen sanot ap?

Vierailija
7/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä,että olette samalla aaltopituudella ja saman henkisiä. Kyllä siitä kannattaakin olla tyytyväinen ja toivon mukaan myös sanot sen miniöillekin ääneen. Mitä vanhemmaksi elät ja muutut riippuvaisemmaksi lapsistasi sen tärkeämpää on hyvät välit. 

Jutut, joita täältä lukee ongelmista anopin tai miniän välillä sitä karumpaa kuvausta se on myös ihmisten (uus)avuttomuudesta selvitä erilaisten ihmisten kanssa. Joku täällä kirjoitti, että parisuhdeoppaiden lisäksi pitäisi olla opas myös miniöille ja anopeille tai muiden uusien sukulaisten kanssa, että nekin ihmissuhteet toimisivat ilman suurempia riitoja tai välirikkoja. Pelkät kauniit käytöstavat kun  eivät riitä vuosikausiksi, jos syvemmällä kytee erimielisyyttä tai muuten vain prosoivaa käytöstä. 

Ehkä voisit tehdä uuden aloituksen ja laatia listan, mikä teillä toimii miniöiden kanssa? Jotakinhan te teette hyvin oikein.

Vierailija
8/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet aloituksessa noin aggressiivinen ja itseäsi ylentävä?

Vierailija
9/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan kuulosta ihanalta.

Vierailija
10/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana anoppi. Asutaan eri maissa, eikä puhuta samaa kieltä.

Vierailija
11/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä mitään harvinaista ole, se vaan on yleistä että keskustelupalstoilla puhutaan enemmän ongelmista kuin tehdään positiivisia aloituksia muista. Sama vaikka kauppojen asiakaspalautteissa, valituksia tulee mutta harva kirjoittaa hyvistä kokemuksista. Mutta miksi kirjoitit aloituksesi noin inhottavasti? Ihanana ihmisenä olisit voinut myös ilmaista asiasi ihanasti eikä ilkeästi ja syyllistävästi. 

Vierailija
12/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä anopissa on, ettei hössötä eikä viestittele/soittele alinomaa. T. Poika ja miniä

Vierailija
13/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nykyään? Eiköhän tuo ala olemaan melko normi nykyään.

Vierailija
14/15 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi anoppia, molemmat on jo kuolleet.  Ei mitään valittamista, mukavia tavallisia ihmisiä molemmat.  Koskaan ei ollut pienintäkään skismaa.

Hauska erikoisuus se, että toinen oli hyvin nuori, saanut sen mieheni 16-vuotiaana.  Ja toinen taas vanha, sai tämän minun nykyisen mieheni 46-vuotiaana.

Olen itsekin anoppi, mutta minulla ei ole miniää, vaan kaksi vävyä.  Ne on ihan hyviä miehiä, hyvin on juttuun tultu alusta lähtien.

Kaikki nämä anoppien mollaamisjutut täällä on minulle ihan vieraita.  Ei todellakaan kokemusta mistään anopin riehumisesta, krääsän kantamisesta, väkisin kylään tulemisista, pahan puhumisista jne.

Vierailija
15/15 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin, että hyvä aloitus. Sitten luin pitemmälle ja aloittajan inhottavuus tuli esille