ERIKOISJOUKOT KAUSI 3 OFFICIAL - Tässä uudet kokelaat, mukana yllätysnimiä
Ketkähän noista on tällä kertaa ajateltu tippuviksi jo alkuvaiheessa?
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011006887.html
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2439)
Opiskelijoideni tekemät fibat ovat joskus ihmetyttäneet tai ärsyttäneet, mutta en tosiaan muista, että olisin nauranut niille yksikseni tai yhdessä muiden opettajien kanssa. Noiden kouluttajien naureskelu kokemattomille tekijöille kertoo vain ukkojen omasta kypsymättömyydestä.
Matiaksesta on muutenkin tullut varsin lapsellinen kuva, kuin olisi joku parikymppinen. Youtubessa kävi jossain kuntotestissä ja kun pituutta mitattaessa ilmeni, että pituus olikin pari senttiä vähemmän kuin hän oli luullut, kirosi hartaasti. Sellaista se on kun ajattelee olevansa muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tuo Hanna Tikander. Jatkuvasti nokka pystyssä ylpeä ilme päällä. Ootan että luhistuu pissis.
No sehän luhistui tässä uusimmassa jaksossa kuulustelussa. Tuli selitys myös käytökseensä. Tunnistan itsessäni saman vajavaisuuden, joten sai kyllä mun sympatiat.
Mikä vajaus oli?
Tottunut siihen, että hänen on pärjättävä yksin ja on vaikea luottaa kehenkään. Sanoi, että hänellä ei koskaan ole oikeastaan ollut tiimiä, tai yhteisöä johon kuulua ja siksi tiimiytyminen on hänelle vaikeaa.
Tytyrin kaivos on hieno. Cool.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijoideni tekemät fibat ovat joskus ihmetyttäneet tai ärsyttäneet, mutta en tosiaan muista, että olisin nauranut niille yksikseni tai yhdessä muiden opettajien kanssa. Noiden kouluttajien naureskelu kokemattomille tekijöille kertoo vain ukkojen omasta kypsymättömyydestä.
Matiaksesta on muutenkin tullut varsin lapsellinen kuva, kuin olisi joku parikymppinen. Youtubessa kävi jossain kuntotestissä ja kun pituutta mitattaessa ilmeni, että pituus olikin pari senttiä vähemmän kuin hän oli luullut, kirosi hartaasti. Sellaista se on kun ajattelee olevansa muiden yläpuolella.
Oletpa sinä huumorintajuton sitten. Olisit nauranut. Se vapauttaa. Kravattia saa höllätä. Rehtorin kansliassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tuo Hanna Tikander. Jatkuvasti nokka pystyssä ylpeä ilme päällä. Ootan että luhistuu pissis.
No sehän luhistui tässä uusimmassa jaksossa kuulustelussa. Tuli selitys myös käytökseensä. Tunnistan itsessäni saman vajavaisuuden, joten sai kyllä mun sympatiat.
Mikä vajaus oli?
Tottunut siihen, että hänen on pärjättävä yksin ja on vaikea luottaa kehenkään. Sanoi, että hänellä ei koskaan ole oikeastaan ollut tiimiä, tai yhteisöä johon kuulua ja siksi tiimiytyminen on hänelle vaikeaa.
Ohhoh. Hyvä, että selventää. Saadaan hänellekin kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Höpö höpö. Mua on lyönyt väkivaltainen mies, mutta toista kertaa ei lyö. Se on nostanut vain sisun. Ei traumaa. Seuraavalla kerralla mä olen valmis jos niin meinaa käydä."
Se jää tietenkin nähtäväksi.
Kiitos sille miehelle. Mulla on valmiudet nyt. Trauman voi kääntää sisuksi. Se on omasta päästä kiinni sekin.
Sinulla taitaa olla vielä tajuamatta, että jollain toisella voi olla trauma väkivallasta, vaikkapa leirin kokelaalla. Se voi tulla ilmi esim. nyrkkeilytehtävässä. Täysin turha mennä niitä naisia vähättelemään asiasta.
On kyllä ihan tosi hyvä, että munamies eli Riku avartaa maailmankatsomustaan aatteestaan huolimatta. Fair play.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu, Hanna ja Mira pärjäsivät parhaiten plusjakson motivaatiomontulla.
Ei saisi nauraa, mutta kyllä pari tyrksähdystä tuli, kun isot miehet oksentelivat ja olivat ihan tolkku pois.
Ihan normaalia, niillä on sen verran paljon enemmän massaa liikuteltavana. Joku telinevoimistelijan ruumiinrakenne olisi aika optimi varmaan montussa.
Näin se on, että kun on iso lihasmassa, on paljon voimaa, mutta ei kestävyyttä. Ei ole sattumaa, että pitkänmatkan juoksijat on jänteviå, mutta laihoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa sinä huumorintajuton sitten. Olisit nauranut. Se vapauttaa. Kravattia saa höllätä. Rehtorin kansliassakin.
Minkä pedagogin maailma onkaan sinussa menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Höpö höpö. Mua on lyönyt väkivaltainen mies, mutta toista kertaa ei lyö. Se on nostanut vain sisun. Ei traumaa. Seuraavalla kerralla mä olen valmis jos niin meinaa käydä."
Se jää tietenkin nähtäväksi.
Kiitos sille miehelle. Mulla on valmiudet nyt. Trauman voi kääntää sisuksi. Se on omasta päästä kiinni sekin.
Sinulla taitaa olla vielä tajuamatta, että jollain toisella voi olla trauma väkivallasta, vaikkapa leirin kokelaalla. Se voi tulla ilmi esim. nyrkkeilytehtävässä. Täysin turha mennä niitä naisia vähättelemään asiasta.
Ei kukaan ole vähätellyt. Omalta kohdaltani olen vain sanonut, että trauman voi kääntää sisuksi. Jokainen toki tietää omalla kohdallaan mitä tuntee. Toiset eivät pääse koskaan traumastaan, kyllä minä sen ymmärrän. Senkin. Kaikille väkivaltaa kokeneille suuri sydän ja pelkkää hyvää eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pedagogin maailma onkaan sinussa menettänyt.
Ei oppi naurulla ojaan kaada.
Rami on kuin karhu; aika ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mennyt maku noihin kouluttajiin. Alkaa vaikuttaa koomiselta. Kai sitä ihmisessä voi auktoriteettia ja uskottavuutta olla ilman ilkeilyäkin. Nyt kuulostavat ylimielisiltä yökkäreiltä se sijaan että ammattimaisesti pitäisivät tiukan kurin ja kävisivät asioita palavereissa asiallisesti läpi.
Tämä on shöy. Eli telkkua. Siksi he ovat tuollaisia. Vieläkö se on jollekulle epäselvää. :)
Ai tartteeko telkussa tehdä kaikesta koomista vai? Niin ettei noita miehiä pysty enää katseleen tosissaan?
Ihan mielelläänhän heitä katselee. Varsinkin Matiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun selaili nopsaa videoita niin miten tuo Janne ajattelee itseään vässykkänä: on hypännyt laskuvarjohyppyjä ( selvinnyt kun pienkone tullut alas pakkolaskulla) silloilta ja hyppyreistä stuntteja, vapaasukeltaa ja ui avovesissä pitkiä matkoja sekä käy avannossa, maratoni on juostu ja hirret vaihdettu mökkiin. Jos hän on lammas niin mikä minä olen kun en jaksa sohvalta nousta.
Jannen kuulustelu oli todella hämmentävää uhoamista. Onkohan harvinaisen huono itsetunto, jota sitten yrittää pönkittää ties millä tempuilla, ja loppujen lopuksi aina tuntee itsensä lampaaksi kun ei käsittele juurisyitä? Tai sitten vaan esitti, mutta miksi?
Hämmentävää joo ja vähän kiusallista jopa. Mutta eipä sillä, niin on kyllä muidenkin kuulustelut outoja. Kun on nähnyt sen Punkaharjun pojat dokumentin, niin tulee mieleen vanha tuttu ajatus siitä että seura tekee kaltaisekseen. Että pääsisikö hän paremmin loistamaan toisenlaisessa seurassa. Tätä ei tietenkään saisi ääneen sanoa sillä nuoruuden ystävyydessä on jotain ns. pyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vajaus oli?
Mikä se sitten oli missä hän oli suuressa seikkailussa jos ei tiimi?
hanna on hyvin epämiellyttävä persoona.
Vierailija kirjoitti:
Rami on kuin karhu; aika ihana.
On kyllä symppis.
Siitä nyt ainakin pisteet Knutille, että instassa reagoi ahkerasti kommentteihin, vähintään emojeilla. Kaikkihan eivät niin vaivaudu.
Myös selvästi tykkää hauskuuttaa yleisöä, esim. Mighty Finland -podissa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä nyt ainakin pisteet Knutille, että instassa reagoi ahkerasti kommentteihin, vähintään emojeilla. Kaikkihan eivät niin vaivaudu.
Myös selvästi tykkää hauskuuttaa yleisöä, esim. Mighty Finland -podissa.
No se on kyl kiva juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vajaus oli?
Mikä se sitten oli missä hän oli suuressa seikkailussa jos ei tiimi?
hanna on hyvin epämiellyttävä persoona.
Tai esim mimmit sijoittaa, eikö ole tiimi?
Juu se oli kyllä outo. Minusta kun näytti, että mies pelkäsi kouluttajien edessä ja se uho kasvoi siitä ettei vaan murru.