Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut peruuttaa auton parkkiruutuun tai parkkipaikkaan?

Vierailija
03.02.2025 |

ettäkö on nopeampi lähteä? Mutta aikaa menee sohratessa sitä takaperin siihen paikkaan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palomiesparkki on paras ... näkee poislähtiessä paremmin eteen kiihdyttävät minä minä minä ensin perseilijät 

Mikä parkki se on ?

Vierailija
22/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katson sellaisen paikan että voin ajaa läpi ettei tarvitse peruuttaa ja on helppo lähteä eteenpäin ajaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palomiesparkki on paras ... näkee poislähtiessä paremmin eteen kiihdyttävät minä minä minä ensin perseilijät 

Mikä parkki se on ?

Mikä parkki se on ?

palomiesparkki = peruuttamalla parkkiin, keula edellä pois parkista

Vierailija
24/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, miksi kannattaa peruuttaa ruutuun. Itsellä ei vaan ole sitä taitoa.

Sitä voi opetella.

Vierailija
25/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasella on ajettava etuperin siihen koska lämitysjohto ei yllä tolppaan, eikö vaan?

Vierailija
26/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä parkki se on ?

Auto on pekkaarattu keula menosuuntaan ja kutsutaan palomiesparkiksi koska paloautot on aina parkkeerattu asemalla keula menosuuntaan niin pääsee nopeammin liikkeelle hälyytyksen tullessa

Vierailija
27/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasella on ajettava etuperin siihen koska lämitysjohto ei yllä tolppaan, eikö vaan?

Voi hankkia joko pitkän lämmityspiuhan, jatkojohdon tai auton, jossa on webasto.

Toki jossain kaupan parkkipaikalla tms. ei tarvitse miettiä lämmitysjohtoja

Vierailija
28/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä puolet parkkialueesta seisoo ja odottaa kun rouva yrittää peruuttaa ruudusta pois. 10cm taakse, 10cm eteen. No ei mahdu vieläkään, hierotaan lisää. 

Naapurissani asui joskus noin nelikymppinen nainen, joka harvoin sai ensimmäisellä yrittämällä autonsa keula edellä omaan ruutuun, vaikka molemmat viereiset ruudut oli tyhjänä. Kytkin savuten sahasi autoa edes takaisin pitkän aikaa.

Vierailija
29/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi paloautot peruutetaan talliin eikä ajeta keula edellä?

No miks?

Vierailija
30/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on autossa peruutuskamera.  Sillä näkee peruuttaessa ympäristön paremmin kuin itse ratin takaa kurkotellen. Joo, olen lyhyt.

Vierailija
31/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osaa.

Vierailija
32/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen provo.

Vierailija
33/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paloautot peruutetaan talliin eikä ajeta keula edellä?

No miks?

Mitäpä luulet, kumpi on nopeampi tapa lähteä:

1. ajaa keula edellä ulos hallista

2. peruuttaa ulos hallista, ja kääntää auto pihassa

Ja kummalla kertaa on enemmän kiire, silloin, kun paloauto lähtee keikalle vai silloin, kun se palaa keikalta?

Vierailija
34/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys on MIKSI te tulette siihen ihan kylkeen kiinni parkkeeraamaan,vaikka tilaa puolityhjällä parkkialueella olisi muuallakin,voisi jättää siihen väliin edes yhden ruudun jos ei ole ruuhka-aika?! Tämä ilmiö on toistuva ja todella ärsyttävää,kun joudut varomaan kolhimista tai pahimmassa tapauksessa parekkeerataan niin liki ettei ovi edes aukea. 

Vierailija
35/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei edes ole ajokorttia, mutta käsitän silti miksi on fiksumpaa peruuttaa parkkiruutuun.

Vierailija
36/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on kaksi syytä. Helpompi lähteä pois ruudusta ja se että koska minä osaan pakittaa ruutuun

Vierailija
37/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautoissa on yleensä latausportti takana.

Vierailija
38/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä katson sellaisen paikan että voin ajaa läpi ettei tarvitse peruuttaa ja on helppo lähteä eteenpäin ajaen.

Tuolla tyylillä on nimikin se on akkaparkki

Vierailija
39/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kysymys on MIKSI te tulette siihen ihan kylkeen kiinni parkkeeraamaan,vaikka tilaa puolityhjällä parkkialueella olisi muuallakin,voisi jättää siihen väliin edes yhden ruudun jos ei ole ruuhka-aika?! Tämä ilmiö on toistuva ja todella ärsyttävää,kun joudut varomaan kolhimista tai pahimmassa tapauksessa parekkeerataan niin liki ettei ovi edes aukea. 

Miksi et itse parkkeeraa sinne parkkipaikan perälle kun noin viereiset autot ahdistaa? Miksi vaadit että muut parkkeeraa kauas että sinua ei ahdistaa?

Vierailija
40/48 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvan marketin parkkiksella on tuohon mahdollisuus.