Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonot sänkytaidot hämmentää

Vierailija
03.02.2025 |

Olen pitkän avioliiton jälkeen etsiskellyt, ja myös löytänyt ns. kevyempiä, lähinnä seksiin perustuvia suhteita ja niitä onkin varsin helppoa löytää.

Huomionarvoista on kuitenkin ollut se, miten huonoja iso osa miehistä on sängyssä. Tuntuu, etteivät he ymmärrä sitä, että jos seksi on huonoa, seuraavaa kertaa ei tule. Jäädään kyselemään ja vinkumaan "koskas nähdään uudelleen", mutta ehei, uutta kertaa ei enää tule. Ennen seksiä on kyllä isoja puheita ja halutaan tietää toisen toiveista ym mutta kun käytäntöön pääsee niin kaikki unohtuu. 

Esimerkkejä huonosta seksistä on mm. täysin riittämätön esileikki. Ajatellaan että kun naista nuolee "vähän sinnepäin" pari minuuttia voikin jo alkaa panemaan. Tai halutaan skipata esileikki kokonaan. Jokunen on myös olettanut että jos laittaa heti liukkaria ei esileikkiä tarvita ollenkaan. Kuivaa alapäätä hinkataan sormella, tätä on tullut myös usein vastaan. 

Nämä miehet haluavat päästä nopeasti panemaan, mutta sitten myös ihmettelevät kun kiva orastava seksisuhde tyssääkin ekaan kertaan, kun seksi vaan on ihan surkeaa. Seksisuhteen idea on se, että seksin pitää olla loistavaa. Itse en kaipaa parisuhdetta vaan silloin tällöin loistavaa seksiä.

Ohjeita kyllä annan, ei se siitä jää kiinni. Ohjeita ei yleensä ymmärretä tai haluta ymmärtää. Mutta hämmentävää on se, ettei nämä, useimmiten 39-52-vuotiaat, eli oikeasti aikuiset miehet ole oppineet 20-30 seksuaalisesti aktiivisen vuoden aikana naisen seksuaalisuudesta mitään. 

Pitäisikö vaihtaa selkeästi nuorempiin miehiin, onko heillä enemmän tietotaitoa tuottaa naiselle nautintoa?

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ole asiat muuttuneet yhtään, siitä kun vähän yli parikymppisenä vuosituhannen vaihteessa olin sinkkumarkkinoilla. Surullista, että nuo jannut olivat silloin jo surkeita ropeltajia ja ei sitten yhtään olla opittu ja olla kiinnostuttu oppimaan mitään naisen anatomiasta. Jännä, että miehestä on ilmeisesti kamalaa nuolla ekalla sekstailulla, mutta toisinpäin odottavat itse kyllä sitä. Siis niin säälittävää.

Eihän kukaan järjissään oleva mies nuole jonkun satunnaisen mätisäkin mädälle sillille haisevaa limatuheroa.

Niin sun sissijuustonakkiakaan ei kyllä kukaan ime, kun et sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa. Hoidat vaan omalla kädellä, kuten tähänkin asti.

Vierailija
42/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nymfomaani siellä huutelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani, ei koske muita.

Ap:n kirjoituksessa paistaa voimakas ristiriita, joka omalla kohdallani blokkaa toiveet "loistavasta seksistä".

Nimittäin ajatus siitä, että kaksi toisilleen vierasta ihmistä, tai ihan uutta tuttavuutta, ensimmäisellä intiimillä kohtaamisellaan, voisivat kokea "huikeaa seksiä", tuntematta toisiaan emotionaalisella tasolla lainkaan? Miten sellainen on mahdollista, edes elokuvassa? Nautinnollinen seksi rakentuu nimenomaan luottamuksen ja henkisen kohtaamisen varaan. Tähän tarvitaan selkeästi pitempiaikainen suhde, ja toisen ihmisen syvempi tunteminen.

Tämä. Ja pelkkiä panoja hakevat eivät ole yleensä henkisesti niitä terveimpiä ja sekin sitten varmasti näkyy. Kylmää mekaanista suorittamista ilman luottamusta ja välittämistä

Vierailija
44/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Suuret ovat luulot, mutta vähän tekoja.

N52

Vaihdevuotinen mummo olet puheesi no ovat mitä ovat aikasi meni jo.

Voi kuule poitsu. Nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan juurikin vaihdevuosien kynnyksellä. Ei tarvitse pelätä raskaaksi tulemista, kokemusta monenlaisesta seksistä ja vielä kumminkin kokeilun haluinen ja vapautunut. Sivusta tässä vastasin.

Huvittavaa kuinka lisääntymisikänsä ohittaneet naiset kuvittelevat että saavat muka jotenkin poitsuttelulla canceloitua epämieluiset totuudet ja niiden esittäjät.

Samaa voin sanoa susta. Vai luuletko tekeväsi isonkin palveluksen tuolla totuuden torvellasi. Sun lapsellisuus paistaa pitkälle, ja suuri suusi työntää vähäisetkin naiset luotasi.

Vierailija
45/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten ole asiat muuttuneet yhtään, siitä kun vähän yli parikymppisenä vuosituhannen vaihteessa olin sinkkumarkkinoilla. Surullista, että nuo jannut olivat silloin jo surkeita ropeltajia ja ei sitten yhtään olla opittu ja olla kiinnostuttu oppimaan mitään naisen anatomiasta. Jännä, että miehestä on ilmeisesti kamalaa nuolla ekalla sekstailulla, mutta toisinpäin odottavat itse kyllä sitä. Siis niin säälittävää.

Eihän kukaan järjissään oleva mies nuole jonkun satunnaisen mätisäkin mädälle sillille haisevaa limatuheroa.

Niin sun sissijuustonakkiakaan ei kyllä kukaan ime, kun et sosiaaliset taidot ovat tuota luokkaa. Hoidat vaan omalla kädellä, kuten tähänkin asti.

ni, sosiaalisesti taitava ymmärtää että pitää mielistellä tyhmää ja itsekeskeistä, sillä pärjää.

Vierailija
46/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla kerroilla jännittää. Ei sitä heti osaa kuristaa, vaikka nainen toivoisikin, tai antaa oikeasti piiskaa niin että tuntuu. Mutta toisaalta harva nainenkaan osaa ottaa syväkurkkua tms. heti ekalla kerralla. Näiden syiden takia satunnainen seksi on aina pliisua ja vasta kun oppii toisen tunteman, siitä voi tulla kinkyä. 

Kiitos että annoit esimerkin miehestä joka on surkea seksissä. Pidä ne p0rn0n väkiv4lt4fantasiat itselläsi, täällä ei puhuta niistä. Yäk. 

Okei tiukkis. Itse sinä kuitenkin keskustelun aloitit. Nuo kertomani esimerkit ovat ihan otteita tosielämästä ja NAISEN toiveista seksille. Hän pyysi kertomiani asioita, kun puhuimme siitä millaisesta seksistä molemmat tykkäävät. Mutta toisaalta eipä yllätä palstan taso tälläkään kertaa. Taattua tavaraa joka ker

/Itkupotkuraivari/

T. Miesten mies

Vierailija
47/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani, ei koske muita.

Ap:n kirjoituksessa paistaa voimakas ristiriita, joka omalla kohdallani blokkaa toiveet "loistavasta seksistä".

Nimittäin ajatus siitä, että kaksi toisilleen vierasta ihmistä, tai ihan uutta tuttavuutta, ensimmäisellä intiimillä kohtaamisellaan, voisivat kokea "huikeaa seksiä", tuntematta toisiaan emotionaalisella tasolla lainkaan? Miten sellainen on mahdollista, edes elokuvassa? Nautinnollinen seksi rakentuu nimenomaan luottamuksen ja henkisen kohtaamisen varaan. Tähän tarvitaan selkeästi pitempiaikainen suhde, ja toisen ihmisen syvempi tunteminen.

Samaa mieltä. Vaikka kuinka on tavattu useamman kerran ja ihan keskusteltukin siitä, että mistä kumpikin tykkää sängyssä, niin ei se ekoilla kerroilla irtoa. Mun naisystäväni pyysi BDSM-tyyppistä menoa, mm. kuristamista ja että kiihottuu rajuista otteista. Mutta voin sanoa että aika tiukka paikka se on miehelle siinä ihan ekalla kerralla alkaa toteuttamaan kovin kovakouraisesti niitä toiveita. Palautetta tuli, että olisin voinut olla rajumpi. Mutta asia on muuttunut kun suhde on syventynyt. Se vaatii sen, että toisen todella tuntee ja tietää. Sama se on myös molempiin suuntiin. Ei se nainenkaan osaa ekalla kerralla ns. temppuja vielä tehdä. Tai aika harva osaa, ei ole sattunut koskaan kohdalle.

Vierailija
48/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvi kulunut soutajien paljoudesta niin, että enää ei riitä Wiking linekään.

Mutta miesten syytähän tämäkin!

Vierailija
49/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ensimmäisellä kerralla halua nuolla, ei välttämättä tarkoita että ei sitä halua tehdä. En minäkään tuntematonta naista nuolisi jo ihan tautien vuoksi ja en usko, että suuseksisuoja olisi kovinkaan käytännöllinen. Tiedän naisia, jotka eivät ota mieheltäkään suuhunsa kumi päällä enkä odottaisi sitä itsekään, jos nainen ei sitä haluaisi tehdä. Jos juttu kehittyy pidemmälle ja testeissä on käyty niin nuolen enemmän kuin mielelläni ja y

" (olen ympärysmitaltani kookas)."

Mulla sama homma. On tuo kaljamaha kasvanut ettei enää kalua näe kun peilistä.

Vierailija
50/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoremmat olisivat yhtään sen taitavampia kuin varttuneemmat? Heillähän on lähtökohtaisesti vielä vähemmän kokemusta.

Sukupolviero. Vastoin oletustasi, nuoremmat todellakin on parempia. Oma skaala menee 75 syntyneiden tienoilta 90 luvun loppuun, ja nuoremman pään miehet on olleet aivan selkesti parempia. Siinä missä X generaatio oli tumpuloita 20 vuotiaana ja pysyivät sellaisena, on nuorimmat milleniaalit hyviä jo reilu parikymppisinä. 

Äh. Mun kokemus on, että nämä nykyään neliviisikymppiset miehet oli vallan hyviä sängyssä silloin 20-30 vuotta sitten. Vanhemmiten ne vaan on taantuneet, urautuneet, laiskistuneet, ja myös fyysinen kunto on heikompi, liikkuvuus ei riitä, selkä ei kestä, jne. Ja yllättävän monella on vanhemmiten ujo kikkeli.

Nyt joku sanoo, että taantuminen johtuu minun vanhenemisestani, kun minä en enää ole niin haluttava - mutta ei. Se johtuu heistä itsestään. Se on todistettu nuorempien kanssa.

Vierailija
51/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää etsiä muitakin , joilla rakastelu on harrastuksena ja siinä kehittynyt mustan vyön tasolle.  Monille  rakastelu kehittyy tunnepuolen mukana. Mutta tosi on, että monet miehet ottavat asian helpoimman kautta.

Vierailija
52/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen antaa ja mies saa. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Kummankin olisi syytä antaa toiselle jotakin, sillä jos toinen ei saa seksistä mitään, niin toinenkaan ei pidemmän päälle enää saa seksiä.

Vierailija
53/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ensimmäisellä kerralla halua nuolla, ei välttämättä tarkoita että ei sitä halua tehdä. En minäkään tuntematonta naista nuolisi jo ihan tautien vuoksi ja en usko, että suuseksisuoja olisi kovinkaan käytännöllinen. Tiedän naisia, jotka eivät ota mieheltäkään suuhunsa kumi päällä enkä odottaisi sitä itsekään, jos nainen ei sitä haluaisi tehdä. Jos juttu kehittyy pidemmälle ja testeissä on käyty niin nuolen enemmän kuin mielelläni ja y

Ymmärrän jollain tapaa pointtisi, mutta miten arvelet vakuuttavasi naisen kyvyistäsi ekalla yhteisellä kerralla orastavassa suhteessa? Siis aika monelle naiselle jää ontto olo, kun ei saa orgasmia yhdynnässä (varsinkaan lyhyen tuttavuuden jälkeen) ja mies ei muutenkaan yritä mitään muuta. Kuulut kai sitten niihin ap:n kuvaileminen kehuskelijoihin eli suuret puheet ja pienet teot. Niin ja by the way, edes iso vehje ei enää pelastaisi tilannetta eli itse en todennäköisesti enää välittäisi jatkaa tuttavuutta.

Vierailija
54/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoremmat olisivat yhtään sen taitavampia kuin varttuneemmat? Heillähän on lähtökohtaisesti vielä vähemmän kokemusta.

Sukupolviero. Vastoin oletustasi, nuoremmat todellakin on parempia. Oma skaala menee 75 syntyneiden tienoilta 90 luvun loppuun, ja nuoremman pään miehet on olleet aivan selkesti parempia. Siinä missä X generaatio oli tumpuloita 20 vuotiaana ja pysyivät sellaisena, on nuorimmat milleniaalit hyviä jo reilu parikymppisinä. 

Äh. Mun kokemus on, että nämä nykyään neliviisikymppiset miehet oli vallan hyviä sängyssä silloin 20-30 vuotta sitten. Vanhemmiten ne vaan on taantuneet, urautuneet, laiskistuneet, ja myös fyysinen kunto on heikompi, liikkuvuus ei riitä, selkä ei kestä, jne. Ja yllättävän monella on vanhemmiten ujo kikkeli.

Itellä on ollu koko iän tuo ujo kikkeli. Sit kun on päässy naiseen tutustumaan paremmin, niin seisokista meinaa loppua tullakaan.

M49

Vierailija
55/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää etsiä muitakin , joilla rakastelu on harrastuksena ja siinä kehittynyt mustan vyön tasolle.  Monille  rakastelu kehittyy tunnepuolen mukana. Mutta tosi on, että monet miehet ottavat asian helpoimman kautta.

Ei ne tunteet noissa kevyissä suhteissa kehity.

Vierailija
56/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt taitaa olla vaan niin, että isoa osaa sinkkumiehistä ja -naisista kiinnostaa eniten oma mielihyvä. Varsinkin niitä, jotka yhden yön juttuja enemmän harrastavat. Ennemmin halutaan vaan purkaa omat paineet pois. Se, että kysellään jälkeenpäin perään ei nyt kerro välttämättä, että mitään vakavaa haluttaisiin, vaan että pääsisikö helposti taas purkamaan paineet. 

+ Sitten on ihan nämä sukupuolien fyysiset erot, jotka voivat korostaa tätä yhden yön juttujen "välinpitämättömyyttä" miehillä. Kuten orgasmin helpompi saaminen ja se, että miehet nähdään tyypillisesti seksissä "tekijänä". 

Toisille myös on ihan ok lyhyempikin esileikki tai sen "puuttuminen", joten pitää aina muistaa mainita siitä mitä haluaa. Toisilta "liian pitkä" esileikki voi viedä tai laskea myös haluja. 

57/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioissa on aina useampi puoli. Oletko miettinyt että onko nämä testaamasi miehet tyytyväisiä sinuun sängyssä? 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
58/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehenä parjattu 70-lukulainen, joka on aivan ihana rakastaja. Meillä on yhteistä matkaa nyt 20v ja seksiä edelleen aina kun jompikumpi haluaa. Mies soittelee mua kuin jotakin soitinta, ja uskoakseni päinvastoin. Mun nähdäkseni aika pitkälle siinä on kyse luottamuksesta ja intiimiydestä eli suhteen henkisestä puolesta ja siitä, että täytyy olla lähtökohtaisesti kiinnostunut toisen nautinnosta, ei vain omastaan, jotta oppii lukemaan toista ja tuottamaan suurinta mahdollista nautintoa molempien iloksi. Eka kerta joskus kauan sitten oli haparointia, kun kaksi vielä tuntematonta kohtasi. Nyt syttyy korvaan puhaltamalla.

Vierailija
59/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on miehenä parjattu 70-lukulainen, joka on aivan ihana rakastaja. Meillä on yhteistä matkaa nyt 20v ja seksiä edelleen aina kun jompikumpi haluaa. Mies soittelee mua kuin jotakin soitinta, ja uskoakseni päinvastoin. Mun nähdäkseni aika pitkälle siinä on kyse luottamuksesta ja intiimiydestä eli suhteen henkisestä puolesta ja siitä, että täytyy olla lähtökohtaisesti kiinnostunut toisen nautinnosta, ei vain omastaan, jotta oppii lukemaan toista ja tuottamaan suurinta mahdollista nautintoa molempien iloksi. Eka kerta joskus kauan sitten oli haparointia, kun kaksi vielä tuntematonta kohtasi. Nyt syttyy korvaan puhaltamalla.

Niin mut onko teillä sitten ap:n mainitsema kevyt pelkästään seksiin perustuva suhde?

Vierailija
60/258 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että varatut 40-50 ikäiset naiset ovat sinkkuja kiihkeämpiä ja taitavampia sängyssä.

M55

Nuorta saa aina mutta harvoin kunnon vanhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä