Kokeeko nainen koskaan menettäneensä neitsyytensä liian myöhään?
Sitten kun sen lopulta tekee niin miettii miksi himmaili näin kauan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihevuosi-ikäisenä olen iloinen siitä, että otin libidosta paljon irti ja nuorena. Seksi on edelleen ihan hyvää, mutta ei se niin mahtavaa ole kuin teininä ja parikymppisenä. Panetus ei vain tule yhtä voimakkaana kuin ennen. En ole menettänyt yhtään mitään. En ymmärrä naisia, jotka säästävät itseään jollekin heikkoegoiselle reppanalle parhaat vuodet itseään pihdaten. Aviossa siis olen nykyään ja lapsia on myös.
No tuosta olen samaa mieltä. Harmittaa vaan, että kolmekymppisenä pihtasin enkä juurikaan tavannut miehiä. Muutama mitäänsanomaton ukko tuli treffattua ja sitten aloin elämään itsellisenä naisena. Nykyään hieman harmittaa, että meni yksi vuosikymmen ihan omissa oloissaan ja siis ihan oikeasti. Minä täytin 30 ja ryhdyin vanhaksi piiaksi. Jäätävää.
Olet vielä nuori. Ota ilo irti, ja jos hyvä seksikumppani löytyy niin pidä siitä kiinni.
No tuosta olen samaa mieltä. Harmittaa vaan, että kolmekymppisenä pihtasin enkä juurikaan tavannut miehiä. Muutama mitäänsanomaton ukko tuli treffattua ja sitten aloin elämään itsellisenä naisena. Nykyään hieman harmittaa, että meni yksi vuosikymmen ihan omissa oloissaan ja siis ihan oikeasti. Minä täytin 30 ja ryhdyin vanhaksi piiaksi. Jäätävää.