Kerro itsestäsi jotain, joka on ristiriidassa yleisten käsitysten tai stereotypioiden kanssa
Voin aloittaa. Vähän tylsä, mutta menköön. Olen nuorehko yliopistokoulutettu nainen ja monilta arvoiltani suhteellisen liberaali. Yleensä ihmiset olettavat minun olevan perusviher-vasemmiston äänestäjä, mutta olen jo vuosia äänestänyt persuja. Mitäs teillä?
Kommentit (135)
Tuli mieleen vielä toinenkin (vastasin jo aiemmin) - olen yli kolmekymppinen nainen ja pelaan intohimoisesti itietokoneella ja olenm aina pelannut :D Ulkoisesti olen tylsän konttorirotan näköinen työssäkäyvä ja uusille ihmisille tuntuu olevan aika yllättävä tieto.
Jostain syystä ihmiset yllättyy kun kerron uskostani Jeesukseen "tämä tuli niin äkkiä/yllätyksenä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja inhoan romantiikkaa ja hempeilyä.
Niin minäkin :) Kiva huomata että jokin muukin on samanlainen.
Yllättävän yleistä. Minkään en niin perusta romantiikasta mutta oma mies on paljon enemmän sen perään. Olen vahvasti sitä mieltä että lopulta miehet ovat se romanttisempi sukupuoli. Eivät vain kehtaa tunnustaa.
Samaa mieltä. Aloin joskus nuorempana epätahdikkaasti nauramaan yhdelle miehelle, joka kuvitteli että olisin kiinnostunut romanttisista serenadeista ja syömisestä kynttilänvalossa ja muista hupsutuksista, kun halusin vain seksiä häneltä. Hän tietenkin loukkaantui, nykyään olisin vähän hienotunteisempi.
Selvyyden vuoksi: stereotypia on suomeksi ennakkokäsitys tai ennakkoluulo.
Luukutan EDM:ia vaikka habitukseni perusteella olen Arja Korisevaa fanittava mummo
N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen lihava nainen, vaikutan muista lähinnä sähläävältä höpsöltä, ehkä vähän säälittävältäkin. Minulle puhutaan kuin älyllisesti vajaalle.
En kuitenkaan kärsi älyn puutteesta, vaan olen äärimmäisen ahdistunut sekä kaikkialla alemmuutta kokeva. Ajatus juoksee jos olen itsekseni, mutta hukkaan sanani, tai kieli menee solmuun seurassa- vaikka en olisi tätä ennen jännittänyt tilanteessa ollenkaan. (Muut nauravat kömmähdyksilleni, joten on ihan turha sellaisen jälkeen edes yrittää palata älykkääseen aiheeseen...parempi vaan nauraan muiden kanssa, vaikka mielessä pyöriikin, onko yksi moka lausumisen/sanan suhteen oikeasti NOIN hauska..?)
Niin, se ahdistus. Synnyin yliherkkänä kaikelle, koin jo pikkulapsena olevani outo. Allergisoidun helposti, itken ja nauran helposti. Pienikin kipu tai epämukavuus rekisteröityy ISONA ongelmana, joka puolestaan turhauttaa
Mun puoliso (mies) on tällainen. Ja tämä puolestaan ahdistaa mua. Miten neuvoisit, että sua lähestytään?
Luonteestani tykätään tehdä oletuksia ulkonäköni perusteella. Kun osaan sitten puhua myös roiseja (mukamas) juttuja, olen heti trolli ja käytän jonkun muun kuvia yms. Öh... Ihmiset eivät yhtään käsitä, että naama ei kerro luonteesta yhtään mitään. 🤦🏼
Näytän hipiltä. Vanhat vaatteet, en laittaudu, elän vaatimattomasti, en leikkaa hiuksia, halailen puita.
olen kohtuullisen vauras kuitenkin.
Olen oikeasti uskova. Uskon, Jeesus nousi kuolleista ja kun kuolen saan minäkin Hänen sovitustyönsä kautta nousta taivaisiin. Ei siis ole "uskonnollinen", mutta uskon kuten on kirjoitettu.
En mainosta mitään muuta kuin raakaa totuutta, me olemme syntisiä ja kadotettuja, ilman Herran Hengen lahjoittamaa uudestisyntymisessä saatua uskoa.
Taidan olla hiukan outo:).
Hyvätapaisia ja kilttejä miehiä arvostetaan ja he päätyvätkin todennäköisimmin parisuhteeseen. Ei ole minun kohdalla ainakaan toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti uskova. Uskon, Jeesus nousi kuolleista ja kun kuolen saan minäkin Hänen sovitustyönsä kautta nousta taivaisiin. Ei siis ole "uskonnollinen", mutta uskon kuten on kirjoitettu.
En mainosta mitään muuta kuin raakaa totuutta, me olemme syntisiä ja kadotettuja, ilman Herran Hengen lahjoittamaa uudestisyntymisessä saatua uskoa.
Taidan olla hiukan outo:).
Ihan normaali uskovainen olet näin ateisitin näkökulmasta katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Luonteestani tykätään tehdä oletuksia ulkonäköni perusteella. Kun osaan sitten puhua myös roiseja (mukamas) juttuja, olen heti trolli ja käytän jonkun muun kuvia yms. Öh... Ihmiset eivät yhtään käsitä, että naama ei kerro luonteesta yhtään mitään. 🤦🏼
Mulla vähän sama. On tuntu sanomaan, et tulee huvittunut tilanne, kun näin kiltin näköinen mies osaa puhua niin likaisia asioita.
En ole incel ja silti vihaan sitä kuinka paljon naiset valehtelevat.
Myös yleistä incelienlynkkausmielialaa palstalaisilla ihmettelen.
Näytän tavikselta ja ulkopuoliset olettaa aina että olen järkevä ja tasainen ihminen, usein arvaavat ammatiksi opettajan, vaikka todellisuudessa olen ottanut hirveitä riskejä ja ollut asunnottomana, jopa teltassa. Kerännyt pulloja jotta saan ruokaa ja sairastunut vakavaan masennukseen. Mutta eipä näy ulospäin nämä elämänkokemukset.
Aiheen vierestä, mutta toivon että saisit parantavia keinoja, avun, tuohon.
En tiedä mistä sairauksista kyse, mutta autoimmuunisairaudetkin voivat (ovat joillain) parantuneet ja joskus on ollut kyse vaikeista oireiluista, joihin sitten esim radikaali ruokavalion muuttaminen (esim sokeriton, gluteeniton) onkin lähtenyt toimimaan. Usein lääkärit aika lailla arpovat, mitä jokin epämääräinen sairaus on, siis silloin, jos ei heti testeillä selviä mitä se on. Jos sinulla on siis jokin epämääräinen sairaus, niin jatka vaan keinojen etsimistä, antioksidanttiklinikka on yksi paikka, ja ota älysi käyttöön siinä. Joillakin hormonitilanne on tehnyt uskomattomia oireita, niin että tyyliin 10 vuotta sitten huippukunnossa ja sitten yhtäkkiä on särkyjä ja kaikkea toimintakyvyttömyyteen, siihen sitten hkh:n hakeminen vie aikansa. Joissakin autoimmuunisairauksissa semmoinen kuin LDN on auttanut, tämä on uutta tutkimusta. CBD-jutut joillain. Transsendentaalinen meditaatio, tutkimusta on terveys kohenee nousuun. Heitän ilmoille.
Tämän viestin tarkoitus on tsempata ja vinkata, koska olisi ihanaa että pääsisit kuntoon. Ala ajatella että sinä et ole luhistumassa, vaan näe/visualisoi ihan päinvastoin. Tee visualisointiharjoitukset kun heräät ja ennen nukkumista, aivojen tila on silloin optimaalinen uudenlaiseen virittymiseen.