Kerro itsestäsi jotain, joka on ristiriidassa yleisten käsitysten tai stereotypioiden kanssa
Voin aloittaa. Vähän tylsä, mutta menköön. Olen nuorehko yliopistokoulutettu nainen ja monilta arvoiltani suhteellisen liberaali. Yleensä ihmiset olettavat minun olevan perusviher-vasemmiston äänestäjä, mutta olen jo vuosia äänestänyt persuja. Mitäs teillä?
Kommentit (135)
Minulla ei ole ollut televisiota yli 20 vuoteen, vaikka en ole esimerkiksi uskovainen.
En vaan jaksa katsoa televisiota.
Olen mies eikä yhdyntä kiinnosta yhtään, naisista toki tykkään.
Olen ylipainoinen ja sen mukaan joidenkin mielestä vain kotona makaava sohvaperuna joka vain syö koko ajan. No ei pidä paikkaansa. Teen fyysisesti raskasta työtä ja liikun myös vapaa-ajalla. Nyt olen laittanut myös ruokailun kuntoon, että saan painoa pudotettua. En ole myöskään tyhmä sen vuoksi, että olen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut televisiota yli 20 vuoteen, vaikka en ole esimerkiksi uskovainen.
En vaan jaksa katsoa televisiota.
Tämä onkin paljon kehittävämpä.
Olen kielitaitoinen, matkustellut, koulutettu kasvissyöjä, jolla on ulkomaalainen aviomies ja äänestän persuja. Palstan persu jankuttajan yllätykseksi.
Olen nainen ja olen jo alle 20-vuotiaasta saakka halunnut itselleni reilusti vanhemman miehen. Näitä suhteita toki ollutkin.
Tätä ei kukaan palstalla usko ja aina kommenttiani pilkataan trollailuksi jos jossain yhteydessä tästä puhun.
Teen lähihoitajan työtä (av:n mukaan Suomen halveksituin työ, jota kuka tahansa vähä-älyinenkin pystyy tekemään), mutta minulla on myös maisterin tutkinto taustalla. Puhun useaa vierasta kieltä ja luen paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen kielitaitoinen, matkustellut, koulutettu kasvissyöjä, jolla on ulkomaalainen aviomies ja äänestän persuja. Palstan persu jankuttajan yllätykseksi.
Joo, tiedän että on yhdyssana. Ei tarvitse tulla huomauttamaan😁
Olen nainen ja inhoan romantiikkaa ja hempeilyä.
Olen nainen, joka tykkää menkoista.
Mahakivut ei ole niin pahat. Joskus toki pahemmat, mutta se ei ole mielipidettäni muuttanut.
Jotenkin minulla on vain todella "pehmeä" olo silloin. Sängyssä helpommin rentoutuu, keho on väsyneempi. Tykkään siitä tunteesta.
Romantiikan ja läheisyydenkipeä olen myös. :D
Olen nainen, joka inhoaa lapsia ja lapsista puhumista. Minulla ei ole lapsiin kohdistuvaa hoivaviettiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja inhoan romantiikkaa ja hempeilyä.
Samis! Haluaisin mieluummin treffeillä keskustella talousasioita kuin henkilökohtaisia asioita. Jokin kynttiläillallinen on turn off. Läheisyys ilman lepertelyä on parasta eli halailu ja koskettaminen jne
Mä olen vanha hippi. Tuoksun aina hyvältä ja sheivaan.
Olen varsin stereotypinen kuva äärivassarista, siis näistä ihan sekopäisistä tapauksista. Eli on ylipainoa, lävisyksiä kasvoissa, tatuointi, värjään hiuksiani eri värein (seuraavaksi tulossa laventeli), en silti ole ollenkaan samaa mieltä tuon ääripään kanssa. Enemmänkin kyseenalaistan sitä heidän ajatusmallia asioiden suhteen.
Meillä on 8 lasta, mutta emme ole lestadiolaisia tai muutenkaan ehkäisyvastaisia.
Olen naiinen ja katson mieluummin true crimea kuin romanttisia komedioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedän että on yhdyssana. Ei tarvitse tulla huomauttamaan😁
Hienoa että olet niin korkea koulutettu että tajusit itsekin että toi oli aika huvittava yksityis kohta.
Vierailija kirjoitti:
Minua on pidetty juoppona jo vuodesta 1988, aloitin juopottelun vasta 2005 ja syystä.
Minua myös pidetään juoppona, vaikka tykkään vain kovasti hyvästä ruuasta. Lisäksi ruusufinni.
Vierailija kirjoitti:
Kaisa Garedewkin on sitä mieltä, että muulta tulleet pitäisi poistaa Suomesta, vaikka itse on naimisissa muualta tulleen kanssa. Jopa hyvin tyypillinen persu, kuten sinäkin. Ei tiedä itsekään, mitä haluaa.
Minua on pidetty juoppona jo vuodesta 1988, aloitin juopottelun vasta 2005 ja syystä.