Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisinä menetitte neitsyytenne?

Vierailija
01.02.2025 |

?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallessa on ja pysyy :)

N41

Vierailija
42/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

13-14 Vuotiaana. Olin suosittu tyttö.

N28

Oletko sä se, jota meidän koulussa kutsuttiin Sussu supertussuksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Helpot on aina suosittuja, koska ne antaa kaikille. 

Vierailija
44/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
45/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa.

Vierailija
46/61 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei menetä neitsyyttä, vaan poikuuden.

Niin siinä kävi.  Seisaaltaan sorkkasin kännistä naista, ei ehtinyt ulkohuulia pidemmälle kun roiskui jo.

Vierailija
47/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan "neitsyyden menetykseksi" ? 

Kun antaa mulkun työntyä pilluun,niin neitsyys on menetetty loppu iäksi,eikä kaikki naiset osaa edes hävetä sitä.

Vierailija
48/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Helpot on aina suosittuja, koska ne antaa kaikille.

Voiko typerämpää vastausta antaa.

Vierailija
49/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun antaa mulkun työntyä pilluun,niin neitsyys on menetetty loppu iäksi,eikä kaikki naiset osaa edes hävetä sitä.

Mist näitä idioottimiehiä oikein sikiää? Varmaan niiltä "antavilta" äideiltä, jotka eivät kasvattaneet poikiansa oikein.

Vierailija
50/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun ihanteena ikuinen neitsyt? Nainen joka ei kskaan rakastele, eikä ikinä  nauti seksistä?

Mies jonka äiti "antanut" ja sitten jättänyt pojan kasvattamatta - sellainen sinä olet!

Vierailija
51/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

21

Vierailija
52/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei menetä neitsyyttä, vaan poikuuden.

Kysymys oli osoitettu naisille.

Vierailija
53/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamalaa. Vaikka näin tässä kohtaa elämää osittain huvittaa koko tapahtuma. Pidin erään säätöpojan kanssa ongintapaikkaa koulun myyjäisissä, molemmat 13 v., täysin lapsellisia eikä mitenkään "kypsiä" kyseiseen touhuun. Ennen tapahtumaa lauantaina olimme verhon takana järjestelemässä palkintoja. Seinän ja verhon välissä hän otti pippelinsä läpällä housuistaan. Huomasin, että se kovettui heti ja samalla kaveri huikkasi toiselta puolelta salia, että käy veskissä. Olimme siis kahden. Saanko mä koittaa sitä - saat, ja sitten sitä soviteltiin jo mun sisään farkkujen vetskasta, pikkareita vaan sivuun. Ei mitään ehkäisyä tietenkään. Kuului kolaus ja homma onneksi keskeytyi, mutta hän kävi sisällä. Äkkiä housut kiinni ja puuhailemaan aivan muuta. Eipä siinä mitään oikein ajatellut, muuta kuin tyhmänä halusi kokeilla miltä se tuntuu.

Vierailija
54/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v

Vierailija
55/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että alle 60 v

Vierailija
56/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että alle 60 v

Kumpaa sukupuolta oot

Vierailija
57/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me edes ajateltu harrastavamme seksiä. Pelattiin Kimbleä meillä naapurin pojan kanssa ja siinä pussailtiin. Huomasin, että hänellä seisoo ja pyysin saada katsoa. Hän otti housujaan alemmas ja näin ekaa kertaa pippelin aivan kovana. Se oli viatonta aikaa ennen nettiä. Siinä sitten näytin pojalle pimppini sanomatta mitään ja hetken päästä poika ohjasi kovuuttaan minuun. Olin heti mukana ja avasin jalkojani puoli-istuen ja sitten menin selälleni. Tuntui hyvältä ja jatkettiin hetken poika päälläni kunnes tuli keskeytys ulko-oven äänen myötä. Ei siis oikeasti tiedetty mitään, ehkä jotain lehtiä joskus kumpikin katseltu, videoita ei ollut muuten kuin vhs-kaseteilla, joita meillä ei ollut. Kaikki meni vaan luonnostaan pippeli pimppiin sen kummemmin ajattelematta. Täytettiin molemmat 12 vuotta sinä vuonna.

Vierailija
58/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin maalaiskylän tyttönä lukioon isommalle paikkakunnalle ja siellä minut bongasi poika, joka kävi kuumana. Panimme invavessassa monta kertaa päivässä. Olin naiivi ja rakastunut ja nautin kaikesta siitä kiihkoilusta. 16 vuotta. 

Vierailija
59/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Oli orastava parisuhde, ja seurustelimmekin sitten ko. tyypin kanssa yli 5 vuotta. Olen tyytyväinen, että odotin tuohon asti, enkä sekoillut esim. opiskelijabileissä. Toisaalta, eipä ole enää vuosien jälkeen tätä tyyppiä yhtään ikävä. Hän jopa laittoi viestiä pari vuotta sitten, kertoi olevansa naimisissa oleva perheenisä. Itse taas olen lapseton sinkku, ja asun on-off ulkomailla. Olen tyytyväinen, että hän löysi itselleen paljon sopivamman kumppanin.

Vierailija
60/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotiaana naispuolinen liikunnan opettaja suostutteli että antaisin hänen nuolla. Tuota ei periaatteessa lasketa, kun hän ei työntänyt sisääni mitään.