Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon laatu surkea

Vierailija
01.02.2025 |

Olen vuosikaudet ollut Marimekon vannoutunut käyttäjä. Mutta nyt tuli todellakin mitta täyteen. Laatu mennyt ala-arvoiseksi ja lisäksi asiakaspalvelu todella samaa luokkaa. Sain joululahjaksi Räsymatto kuosin pussilakanat musta-valkoisena ja toki pesin ne ennen käyttöä. Ensimmäisessä pesussa käytön jälkeen muotoonommeltu parivuoteen valkoinen aluslakana ja kaksi valkoista tyynyliinaa oli täysin pilalla Marimekon pussilakanoiden päästämien värien vuoksi. Aiemmin unikko- ja lumimarja lakanoissa ei koskaan ole ollut vastaavaa ongelmaa. Marimekon vastaus reklamaatiooni oli vai 20% kerta-alennus yhdestä tuotteesta, senjälkeen kun minua opetettiin miten lakanat tulee ottaa käyttöön. Käsittämätöntä !!!!! Eiköhän jokainen osaa lakanat käsitellä ennen käyttöönottoa!!!! Se siitä laadusta, mutta hinnat edelleen tuotteissa kovat. En enään koskaan jatkossa osta yhtäkään Marimekon tuotetta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Familonia näistä Suomi-brändeistä ostaisin. Muut jääkööt hyllyyn.

No, Finlaysonilta voi ostaa jotain tiskirättejä isosta alennuksesta.

Vierailija
2/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa niiden käyttöönotto-ohjeissa sanottiin jotain erikseen pesusta... Muuten olen myös kahden vaiheilla Marimekon suhteen. Pääasiassa olen viime vuosina ostanut verkkokaupasta. On ikävää tai välillä mahdotonta ostaa Vietnamissa tai Kiinassa tehtyjä vaatteita. Olen noin 60-vuotias ja muistan jo lapsuudestani 70-luvulta Marimekon, joka oli ehdottomasti laatutuote, jonka ostamisessa ei ollut laatuun tai tuotannon eettisyyteen ja ekologisuuteen liittyviä huolia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pesee valkoiset ja värilliset pyykit samassa koneessa?

Vierailija
4/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa Marimekon plagiointiskandaalit, joissa firma yritti paeta vastuuta vaikenemalla ja hyssyttelemällä.

Vierailija
5/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kävi niin, että Marimekko-pyyhkeet nyppääntyivät ensimmäisessä pesussa. Noudatin pesuohjeita. Reklamoin ja sain lahjakortin johon olin ihan tyytyväinen. 

Vierailija
6/8 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uudet Marimekon pussilakanat ja kylpypyyhkeet, tummaa väriä pääosin, pesty nyt pariin kertaan eikä mitään vikaa kummassakaan tuotteessa. Lakanat ihanan viileät ihoa vasten.

Vierailija
7/8 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustelun aloittaneen kanssa samaa mieltä huonosta laadusta vaatteissa ja asiakaspalvelussa. Tilasin pitkän harkinnan jälkeen maridenim farkkupaidan ja laatu oli kamala. Nappilistan reunat kiemurteli, kankaaseen oli jäänyt ruttuja saumojen väliin. Ruttuja oli yritetty tasoittaa, jolloin niistä väri oli kulunut rumasti valkeiksi raidoiksi. Paita näytti aivan kakkoslaadun tuotteelta, vaikka ovh hipoo kolmea sataa.

Reklamaatioon sain vastauksen, että on ihan normaalia patinaa ja voin palauttaa "jos tuote on vielä palautuskelpoinen", vaikka olin maininnut, että sain paidan juuri postista ja huomasin edellä mainitut virheet.

En suosittele tilaamaan näkemättä farkkupaitaa tai muitakaan farkkutuotteita. Ainakin liikkeessä voi tarkastaa ompelun ja viimeistelyn laadun.

Olen ostanut aiemmin paljon Marimekkoa, mutta tämä palvelun ala-arvoisuus sai nyt hylkäämään tämän brändin. Löytyy onneksi vielä muita hyviä kotimaisia brändejä, joille palvelu ja laatu ovat tärkeitä. Ehkäpä Marimekko ei välitä, onko yksittäiset asiakkaat tyytyväisiä, jos heillä ei ole suurempaa somenäkyvyyttä.

Vierailija
8/8 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko ja Bypias. Ei ikinä enää. 

Huijaavat ostajaa mukamas laadukkailla tuotteilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi