Minkä ikäisinä menetitte neitsyytenne?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotiaana humalassa.
Kadutko, oletko iloinen siitä vai neutraali?
En kadu koska en varsinaisesti muista siitä mitään. Muistan lähinnä että miehiä oli useampi eivätkä he puhuneet juurikaan suomea. Sen jälkeen olen pyrkinyt välttämään puistoja öiseen aikaan.
17v ja nyt 20v myöhemmin olemme onnellisesti naimisissa. Silloin ajattelin, että olen nuori ja villi ja vapaa ja pidän vain hauskaa tämän pojan kanssa, mutta nalkkiin jäin 😄
18-vuotiaana. Olisin ihan hyvin voinut odottaa kauemminkin. Neitsyyteni vienyt tyyppi kuoli oman röökinsä sytyttämässä tulipalossa päivälleen tasan viisi vuotta tuon yömme jälkeen :/
Mikä lasketaan "neitsyyden menetykseksi" ?
En mä menettänyt neitsyyttäni vaan pääsin eroon siitä ja ekakerran jännityksestä.
13-14 Vuotiaana. Olin suosittu tyttö.
N28
18v. Oltiin 29 vuotta yhdessä.
Elämäni parasta seksiä oon saanut nykyiseltä kumppanilta, ekan kerran 48-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
18v. Oltiin 29 vuotta yhdessä.
Elämäni parasta seksiä oon saanut nykyiseltä kumppanilta, ekan kerran 48-vuotiaana.
Mutta se nuoruuden kiima...
Nuoret miehet on upeita sängyssä, koska jaksavat vaikka 10 kertaa peräjälkeen. Oi niitä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet on upeita sängyssä, koska jaksavat vaikka 10 kertaa peräjälkeen. Oi niitä aikoja.
Ja ne nuoret kauniit vartalot ja kiihko. Oi niitä aikoja tosiaan. Se oli tosiaan sitä vartaloilla toistensa palvomista, vai miten se menikään
14v oltiin molemmat ja umpirakastuneita tai kai se oli ihastusta🤔 3v eli ylä-aste ajan seurusteltiin. Jälkeenpäin vielä muutaman kerran nähtiinkin.
12v, samanikäisen pojan kanssa. Kesämökillä aitassa yöllä. -70 luvulla. Muistan sen tunteen polttavana, tuntui että henkeni salpautui ja alhaalta poltti. Hyvällä tavalla, mutta myös pelottavalla. En voi suositella niin nuorena vaikka kivaahan sitä oli sitten tehdä uudestaan ja koukkuun siihen jäi.
Vähän hävettää myöntää, mutta olin 12-vuotias kuutosluokkalainen tyttö ja harrastin seksiä limudiskon viimeisten hitaiden jälkeen saman ikäisen pojan kanssa, jonka kanssa tanssin ja johon olin rakastunut koulun nurkalla. Vielä enemmän hävettää myöntää, että nautin siitä yhdynnästä aivan valtavan paljon. Olimme tietysti ihan liian nuoria, niin ihanan rakastuneita ja kiihottuneet toisistamme kuten tuon ikäiset tenavat voivat olla.
14v. Saman kumppanin kanssa olen nyt 25v myöhemmin, aluksi tuurilla, lopulta vähän taidommakin.