Saako puolison puhelinta tutkia salaa?
Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?
Kommentit (335)
Et saa kolata myöskään lunta kaupungin tontille, ei vaikka se olisi joutomaan risukko Lieksan erämetsässä.
Sääntöjä kannattaa noudattaa omaa järkeä käyttämällä.
Arvon naiset: tutkikaa miestenne puhelimet, jos sellainen tunne tulee. Etenkin jos mies kuljettaa puhelinta käteen liimattuna, ottaa mukaan vessaan, selailee sitä jatkuvasti..
Ketä kiinnostaa että puhelimen tutkiminen on joissain tapauksissa rikos?
Meillä ainakin on puhelintarkastus (pakollinen) säännöllisen epäsäännöllisesti.
Ei tietenkään, meillä on sovittu aina viikonloppuun yhteiset puhelimen tarkastusajat jolloin voimme lukea toistemme viestit ja sähköpostit.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, meillä on sovittu aina viikonloppuun yhteiset puhelimen tarkastusajat jolloin voimme lukea toistemme viestit ja sähköpostit.
No tuossahan voi narraa jos tietää koska tarkastuspäivä on.
Jos mietin sitä että yllättäisin mieheni tutkimasta puhelintani salaa olisin järkyttynyt, nolostunut ja vihainen.
Syy ei ole siinä mitä moni luulee eli että pettäisin ja siellä olisi jotain sellaista viestittelyä.
Syy on se, että hävettäisi jos mies lukisi sivuhistoriaani, kun googlettelen huvikseni milloin mitäkin. Olen utelias ihminen ja tykkään lukea asioista. Googlettelulla ei aina ole edes mitään tekemistä oman elämäni kanssa.
Sen lisäksi koen, että jos saan naispuolisilta kavereilta viestiä niin he ovat tarkoittaneet viestit vain minun silmilleni. Jos kertovat jotain mitä eivät halua muille jakaa.
Kolmantena hävettäisi epäonnistuneet selfiet itsestäni, koska olen laiska niitä poistamaan.
Ymmärrän kyllä tavallaan, että on epäilyttävää jos ei tykkää että toinen käy toisen puhelimella, mutta kaikki ei silti ole merkki pettämisestä!!
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Tosin meillä on sovittu, että näin voi tehdä.
Olet varmasti sanonut ystävillesi, etteivät nämä lähetä sinulle luottamuksellisia viestejä, koska puolisosi saattaa tutkia puhelinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistit rikkovat muiden terveitä rajoja. Siksi he voivat tutkia toisen puhelinta ilman katumusta ja anteeksipyyntöä.
Ah hah haa! :D
Siinäpä vitsiniekka. Jos en olisi tutkinut mieheni puhelinta, niin ei olisi selvinnyt 40k velkaantuminen mun selän takana, seksisuhteet ja täydellinen psyykkinen sairastuminen.
Puoliso pääsi hoitoon, minä pelastamaan tilanteen ja perheen talouden. Ole hyvä ja soita poliisit ihan vapaasti!
Miehesi täydellisestä psyykkisestä sairastumisesta olin täysin tiedoton ennen kuin tutkit hänen puhelimensa salaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisolla on tarvetta tutkia toisen puhelinta, otetaan ero samantien. Noin mustasukkaisen ja vainoharhaisen ihmisen kanssa ei jäädä elämään yhdessä.
Tämä on kiinnostava ketju. Muutama, mutta aika harva komppaa ap;ta suoraan, mutta sitten tällaiset kommentit keräävät alapeukutuksia. Aika moni avmamma siis selvästi nuuskki puhelmia, eikä pidä, että asiaa edes periaatteessa arvostetaan.
Kuitenkaan se kontrolli harvoin jää siihen puhelimen urkkimiseen. Siitä se toisen rajojen kontrollointi alkaa.
Luottakaa vaistoonne.
Aina kun mieheni on lähdössä jonnekin juhliin tai reissulle tunnen jotenkin jossain sisälläni mitä tapahtuu.
Joskus on sellainen ei minkäänlainen fiilis, että ei ahdista.
Joskus on kova ahdistus ja epäilen hirveästi.
Ja arvatkaapa mitä?
En ole tästä miehelleni koskaan tietenkään sanonut, mutta aina kun hän on ollut naisen/naisten seurassa on tämä ahdistus ollut! Vaikka en ole etukäteen tiennyt.
En usko että mieheni on sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt, mutta on vahva tunne, että juttelee ja kattelee kyllä naisia. Testaa omaa viehätysvoimaansa jne. Valitettavasti uskon myös, että saattaisi pettääkin sopivan paikan tullen tietyssä humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Et saa kolata myöskään lunta kaupungin tontille, ei vaikka se olisi joutomaan risukko Lieksan erämetsässä.
Sääntöjä kannattaa noudattaa omaa järkeä käyttämällä.
Arvon naiset: tutkikaa miestenne puhelimet, jos sellainen tunne tulee. Etenkin jos mies kuljettaa puhelinta käteen liimattuna, ottaa mukaan vessaan, selailee sitä jatkuvasti..
Tässähän se tuli aivan avoimesti. Vähän aikaa av mammat nikotteli ja sitten tämä kommentti kerää peukutukset. Kontrolli for ever - ja sitten väittämään, etteihän me koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain narsistit rikkovat muiden terveitä rajoja. Siksi he voivat tutkia toisen puhelinta ilman katumusta ja anteeksipyyntöä.
Siinäpä vitsiniekka. Jos en olisi tutkinut mieheni puhelinta, niin ei olisi selvinnyt 40k velkaantuminen mun selän takana, seksisuhteet ja täydellinen psyykkinen sairastuminen.
Puoliso pääsi hoitoon, minä pelastamaan tilanteen ja perheen talouden. Ole hyvä ja soita poliisit ihan vapaasti!
Miehesi täydellisestä psyykkisestä sairastumisesta olin täysin tiedoton ennen kuin tutkit hänen puhelimensa salaa?
Kyllä, psyykkinen sairastuminen ei aina näy ulospäin välttämättä mitenkään. Psykoottiset tilat mielletään aina median luoman tarinan mukaisiksi, että ihmiset juoksee ympyrää käsittämättömästi mölisten.
Näin ei kuitenkaan ole. Siksi psykiatreillakin menee usein pitkä aika, että ymmärtävät mistä on kyse. Tiettyjen vakavien (esim. bp) mielenhäiriöiden keskivertoaika sairastumisesta diagnoosiin on 8 vuotta!
Sitten saamme lukea lehdistä näitä Espanadi-, Bulevardi-, Porvoon ja Eiran tapahtumia. Kaikilla on ollut tila päällä jo pitempään, mutta ei arjen keskellä omaiset osaa mitään niin vakavaa epäillä kuitenkaan. Luullaan, että on vähän stressiä ja masennusta. Ulospäin saattaa näkyä vain ärtymystä, masennusta, unohtelua. Ei noilla oireilla vielä akuuttiin hoitoon pääsee. Kun ei pääse edes itsemurhayrityksellä.
Mun mies katsoo mun puhelinta useinkin, yleensä valokuvia. Tietää mun salasanan ja saa tehdä niin, ihan mun läsnäolllessa siis tekee tätä. Minäkin tiedän hänen puhelimensa salasanan.
Ei olla koskaan oltu mustasukkaisia toisistamme eikä mietitä mitään kontrollointeja tai rajoja, me ei tarvita sellaisia pohdintoja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan nykyisin enää näin tietämätön ole? Eikö nyt jo ole ihan yleistietoa se, että psyykkiset sairaudet ei välttämättä näy ulospäin ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveessä suhteessa ei urkita toisen puhelimia edes luvalla. Jokaisella on oikeus omiin asioihin ja tervettä pitääkin omat asiat, eikä se tarkoita että asioissa olisi jotain hämärää.
Tämä juuri..lisäksi kyseessä on myös muiden ihmisten yksityisyys. Ei kumppanille kuulu mitä esim toisen ystävät kirjoittavat viesteissä. Siinä rikotaan monen ihmisen yksityisyyttä sairaan mustasukkaisuuden takia.
Tämäkin kerää alapeukkuja. Ymmärrettävää kyllä. Miehen kaverin, sukulaisten yms., asiat toki kuuluu vaimolle. Niistähän sitten voi juoruilla ja kun juorut lähtee kiertämään, niin miestä voidaan pitää epäluotettavana. Tämä on taas näppärä keino eristää mies muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Luottakaa vaistoonne.
Aina kun mieheni on lähdössä jonnekin juhliin tai reissulle tunnen jotenkin jossain sisälläni mitä tapahtuu. Joskus on sellainen ei minkäänlainen fiilis, että ei ahdista.
Joskus on kova ahdistus ja epäilen hirveästi.
Ja arvatkaapa mitä?
En ole tästä miehelleni koskaan tietenkään sanonut, mutta aina kun hän on ollut naisen/naisten seurassa on tämä ahdistus ollut! Vaikka en ole etukäteen tiennyt.
En usko että mieheni on sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt, mutta on vahva tunne, että juttelee ja kattelee kyllä naisia. Testaa omaa viehätysvoimaansa jne. Valitettavasti uskon myös, että saattaisi pettääkin sopivan paikan tullen tietyssä humalassa.
Aika paljon on pielessä tuossa "En usko että mieheni on sanan varsinaisessa merkityksessä pettänyt, mutta on vahva tunne, että juttelee ja kattelee kyllä naisia."
Siis ei saa jutella naisten kanssa, ei saa katsoakaan? Uskot että pettää tilaisuuden tullen humalassa? Kun hän on jossain, niin alkaako palatessa urkinta ja jankutus "oliko siellä naisia, puhuitko niiden kanssa"? Vaikea vaan ymmärtää että joillekin normaali juttelu on syy epäillä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistelepa vaikka sitä tsekkiläistä Nelaa, joka lähti kesken kirkkaan päivän Nuuksioon munkkien kanssa retkelle. Juuri mennyt naimisiin ja asioiden piti olla hyvin. Oli kuitenkin googletellut etukäteen kaikkea kauheaa, minkä sitten toteuttikin.
Hih hih, miksi otit sen jotenkin itseesi kun joku lainasi viestiäsi? Puhelin urkinnassa ei ole mitään selittelyn varaa.