Saako puolison puhelinta tutkia salaa?
Miten on? Saako puhelinta tutkia salaa ja urkkia vaikkapa salasanan?
Kommentit (335)
Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja.
Ja varsinkin silloin saa, jos puoliso antaa aihetta epäillä pettämistä.
Se joka syytti minua kaasuvalottamisesta, tekee sitä kyllä nyt itse. Puhu mitä puhut itsellesi, mutta se ei tee sinun käytöksestä yhtään sen hyväksyttävämpää. Yrität itse manipuloida ihmisiä ajattelemaan tuollaisen käytöksen olevan normaalia. No ei se ole, vaikka kuinka syyttäisi minua "kaasuvalottamisesta."
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja.
Ja varsinkin silloin saa, jos puoliso antaa aihetta epäillä pettämistä.
Samaa mieltä. Useimmiten se puhelimen tutkija on jo aivan loppuun ajettu sadistisen pettäjän kaasuvalottamisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se joka syytti minua kaasuvalottamisesta, tekee sitä kyllä nyt itse. Puhu mitä puhut itsellesi, mutta se ei tee sinun käytöksestä yhtään sen hyväksyttävämpää. Yrität itse manipuloida ihmisiä ajattelemaan tuollaisen käytöksen olevan normaalia. No ei se ole, vaikka kuinka syyttäisi minua "kaasuvalottamisesta."
Ei kukaan ole sanonut että se olisi normaalia. Kuten ei myöskään pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on käytöksellään antanut syytä epäilyyn. Eihän tuo ole virallisesti laillista, mutta niin ei ole roskaaminenkaan. Jos pettäminen tulee tuota kautta ilmi ja säästää vuosia elämästään väärässä suhteessa niin aika pieni paha tuo kännykän katsominen. Terveessä suhteessa ei pitäisi olla mitään toiselta salattavaa
Juuri näin. Ketjussa on todennäköisesti joku sarjapettäjä joka saanut vähän enemmänkin kritiikkiä toiminnastaan. Ja siksi mesoaa ja julistaa harhaista agendaansa täällä kommenttipalstalla.
Sehän se onkin harhaista kun jotkut epäilevät muita jatkuvasti milloin mistäkin. Puolison uskottomuus on aika selkeä tilanne, eikä siinä ole kuin yhden kritiikki yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen on käytöksellään antanut syytä epäilyyn. Eihän tuo ole virallisesti laillista, mutta niin ei ole roskaaminenkaan. Jos pettäminen tulee tuota kautta ilmi ja säästää vuosia elämästään väärässä suhteessa niin aika pieni paha tuo kännykän katsominen. Terveessä suhteessa ei pitäisi olla mitään toiselta salattavaa
Juuri näin. Ketjussa on todennäköisesti joku sarjapettäjä joka saanut vähän enemmänkin kritiikkiä toiminnastaan. Ja siksi mesoaa ja julistaa harhaista agendaansa täällä kommenttipalstalla.
Sehän se onkin harhaista kun jotkut epäilevät muita jatkuvasti milloin mistäkin. Puolison uskottomuus on aika selkeä tilanne, eikä siinä ole kuin yhden kritiikki yleensä.
Juuri näin. Täysin selkeä tilanne tuossa salasuhteilussa on kyseessä. Ja kritiikin kohde on täysin selvä. Eli salasuhteilja.
Puhelimesta on moni salasuhde paljastunut, siis kannattaa
Saa, jos on varmaa, että toinen valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kerran varmaa, mihin sitä puhelimen tutkimista enää tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden/todellisen tilanteen selvittämiseen, kun mies ei kerran kerro. Ihmisellä on oikeus totuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden/todellisen tilanteen selvittämiseen, kun mies ei kerran kerro. Ihmisellä on oikeus totuuteen.
Entäpä sitten, jos "todellinen tilanne" olikin vain oman mustasukkaisen pään kehittämää harhaista tarinaa? "Sori, sori - en enää murtaudu sun puhelimeen - ennen kuin vainoharhat taas iskee päällle" - ja sillä selvä?
Suomen valtio on asentanut Mossadin vakoiluohjelmia ihmisten kännyköihin ja yrittää sitä kautta manipuloida ihmisiä valtiolle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sitten, jos "todellinen tilanne" olikin vain oman mustasukkaisen pään kehittämää harhaista tarinaa? "Sori, sori - en enää murtaudu sun puhelimeen - ennen kuin vainoharhat taas iskee päällle" - ja sillä selvä?
Se on eri tilanne.
Hyvin usein tilanteessa jossa suhteessa ei ole aiemmin ollut mustasukkaisuutta millään tavalla ennen kuin puhelimen tutkimista tapahtuu johtuu sen puhelimen omistajan käytöksen selvästä muutoksesta ja lähes aina salasuhteilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän on asiat hyvin.
Laitontahan se edelleen on, kuten aikaisemmin olen tähän kirjoittanut. Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta.
Vierailija kirjoitti:
Laitontahan se edelleen on, kuten aikaisemmin olen tähän kirjoittanut. Sakkoja tai jopa 2 vuotta vankeutta.
Todella harvoin tuomioita tulee koska oikeusasteet huomioivat tapahtumahetken olosuhteet. Se tulee monelle sadistiselle sarjapettäjälle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin kaikki pettämiseen erikoistuvat psykologit antavat ohjeeksi uskottomuudesta toipumiseen, että petetyllä tulee olla mahdollisuus tutkia toisen puhelin kun traumareaktiot iskee päälle. Siis silloin jos pari päättää yrittää uudelleen.
Ei kannattaisi psykologin ryhtyä antamaan lainopillisia neuvoja.
Mitähän rikokseen yllyttämisestä saa? Ilmeisesti katsotaan kuitenkin rikoskumppaniksi. Tssä yllytyksen kohteena olevasta rikoksesta (viestintäsalaisuuden rikkominen) maksimi taitaa olla pari vuotta.
Luultavasti selviää sakoilla, mutta ammatinharjoittaminen voi vaikeutua, jos päätyy omalla nimellä median riepoteltavaksi.
- - - - -
En ole vielä lukenut koko ketjua, mutta ainakaan toistaiseksi kukaan ei ole ollut huolissaan salarakkaan oikeuksista.
Nämä ovat veteen piirrettyjä juttuja.
Periaatteessa viestin lähettäjällä on oikeus olettaa, että viestin lukee vain vastaanottaja. Vastaanottaja voi kuitenkin pääsääntöisesti näyttää viestin tai kertoa sen sisällön kolmannelle kysymättä lupaa lähettäjältä.
Kyse on siis luottamuksesta, ellei pettäjä ole jo etukäteen kertonut lähettäjälle, että petetyllä on tapana pollata pettäjän kapulaansa.
Voi olla vaikea todistaa saiko petetty osapuoli tiedon salarakkaan olemassaolosta tutkimalla luvatta viestejä vai lipsauttiko pettäjä tiedon vahingossa tai tarkoituksella.
Tämä!!!