Mitkä kotikutsut voi olla kyseessä, kun ei kerrota, mitä myydään.
Riippuu vaan siitä mitä osiota emäntä on halunnut että esitellään:
Ihonhoitotuotteet
Värikosmetiikka
I Cook kattilat
e-spring
tai sitten
yleistuotekutsut (jossa esitellään esim. kodinhoiotuotteet, joitakin hiustenhoito- ja suun hoitotuotteista)
Valikoimaa on laajalti eikä kaikkia voi esitellä yhdellä kertaa. Tuotteissa ja niiden esittelyssä ei ole mitään hämärää. Tässä saa tehdystä työstä palkan =)
Kommentit (77)
No en mäkään kyllä rehellisesti sanottuna pidä tuollaisesta. Itse uskon kyllä kerralla, jos joku sanoo " ei" . Ei tyrkyttämisellä ainakaan mitään hyvää saavuteta, sen luulisi tietävän jokaisen.
Vierailija:
Halvemmalla ja halvemmalla. Enemmän säästät, kun ostat Amwayn tiivisteitä, jotka todellakin on laadukkaita ja kehitetty/tuotettu Amwayn valvovan silmän alla. Mutta ihan on oma asiasi, mihin rahasi työnnät ja KUINKA USEIN. :P
Hammastahna ei kyllä todellakaan ole mitään tiivistettä, ei ainakaan tuo glister, saman verran sitä pitää laittaa kun marketin omaakin.
Astianpesuaine sitten taas, se käsitiskiaine, siitä kun tekee sen liuoksen pehmeään pulloon, niin hups 2vko riittää. On niin löysää nestettä, että hurahtaa paljon ja toisaalta kyllä sitä täytyy laittaakin jos meinaa puhdasta saada. Kun laskee montako käyttövalmista pullollista siitä saa, ei todellakaan tule edullisemmaksi. Fairy rules sanon mä...
Pyykinpesuaine sitten, on törkeän hintainen ja kaupan pesuainetta voi annostella samoin, 7kg koneeseen riittää 35-40ml ja puhdasta tulee. Jokainen voi päätellä kumpi tulee halvemmaksi, kun amwayn 2,5kg paketti maksaa päälle 20e ja kaupan ainetta saat saman määrän 6-7 eurolla.
Shampoot sitten, ei minun hiuksiini riitä amwayn pullostakaan pienempi määrä. Ei vaahtoa, niin ei vaahtoa... mulla tosin on älyttömän paksut hiukset. Hoitoaine on ihmeen löysää..
Luuletko ettei kaupan tuotteita ole kehitetty, kilpailu on kovaa.
Meillä menee pesuaineita loppujen lopuksi niin vähän, että 40e vuosimaksu amwaylle mukaan luettuna, ei meidän KANNATA ostaa amwaylta. Ja muutenkin, haluamme ostaa SUOMALAISIA tuotteita, miksi laittaa rahaa usaan?!
Olet sitten käyttänyt tuotetta väärin. Amwayn tuotteet nimenomaan on kuuluisia siitä, että ovat tiivisteitä. Mulla nuppineulankokoinen määrä hammastahnaa kerralla vaahtoa todella runsaasti ja riittää. Mulla tosiaan aikoinaan kesti ensimmäinen Glister-hammastahna vuoden!!!!
Ihan hyvin tuntuvat toimivan.
Tosin dödö katkesi, mutta siihen voi juniorilla (joka sitä räpläsi) olla osuutensa ;)
En järin paljon ihaile verkostomarkkinointia ja ko. firmoja, mutta eipä ne tuotteet välttämättä huonojakaan ole... siitä en tietysti voi olla varma, että olisivat täysin hintansa väärti.
Heh, jos käytät tuotteita pidempään tulet todella huomaamaan, että on hintansa väärti. Lisäks saat itelles rahaa siitä, että ostat niitä. ;) Kyllä kannattaa.
Vierailija:
Vierailija:
Halvemmalla ja halvemmalla. Enemmän säästät, kun ostat Amwayn tiivisteitä, jotka todellakin on laadukkaita ja kehitetty/tuotettu Amwayn valvovan silmän alla. Mutta ihan on oma asiasi, mihin rahasi työnnät ja KUINKA USEIN. :P
en mä kyllä rahaa saanut niiden ostamisesta... sen sijaan 150 euroa kului :O
t. naamarasvatäti
Mutta pikkujuttu. Sulla täytyy olla y-tunnus ennenko ne maksaa sinulle ne bonukset ja niitä ostoja täytyy olla aika paljon ennenko niitä bonuksia tulee niin paljon, että kannattaa hankkia y-tunnus.
kun kaikki on pelkkää hyvää, ja vielä moninkerroin parempaa, homma toimii kuin unelma ja seminaarit on ihania, jne. Jos ihminen ei löydä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa, olkoon asia mikä hyvänsä, niin silloin on kyseessä sinisilmäinen täysin kritiikitön ihminen. Ja sellaisen sanaa minä kuuntelen aivan yhtä paljon kuin västäräkin laulua.
Opetelkaahan ajattelemaan omilla aivoilla lintuset!
Vierailija:
No en mäkään kyllä rehellisesti sanottuna pidä tuollaisesta. Itse uskon kyllä kerralla, jos joku sanoo " ei" . Ei tyrkyttämisellä ainakaan mitään hyvää saavuteta, sen luulisi tietävän jokaisen.
Että rehellisesti sanottuna sinä oot ihan yhtä ikävä ystävä kuin itse kuvittelet olevasi olematta...
Voi kiitos, ihan samat sanat. Eläkää te vaan palkasta palkkaan ja olkaa jonkun toisen alaisina. Mä olen itse itseni pomo, saan itse päättää milloin teen töitä ja rahaa tulee kokoajan. Ei hullumpaa. ;)
Kaverini maksaa verot ihan niinkuin kuuluukin, eikä Amwayn toiminnassa todellakaan huijata ketään.
T. sen kaveri, joka osti kartanon
Anoppia on kans joku ukko vähän väliä yrittäny jonnekki kutsuille.
Ei kerro mitä siellä myydään, eikä anoppi oikein edes tiiä kuka tää mies on!
Olkoon mikä tahansa myyjä mutta ei niitä asiakkaita tuollain saa!
Mutta ehkä on oikeesti juuri tuo amway. Minäkin kerran hyväsukoisesti menin, kun kutsu oli, että koskemtiikkaa ym. on myytävänä. No eihän siellä mitään tuotteita esitelty, vaan värvättiin tosiaan vain niitä uusia myyjiä ihan tosi pitkällä esitelmällä.
No ostin sitten sieltä yhden hiushoitoaineen, ja se oli yhtä hyvää kuin ruokakaupan halpistuotteet, eli ihan yhtä tyhjän kanssa.
Ja se, että siellä jotkut rikastuu ei tarkoita sitä, etteikö koko systeemi olisi huijausta. Alaportaat tekee työn ja yläportaat kerää rahat. Mikä tuossa on edes moraalisesti oikein? Ja mistä kaikesta ne maksaa veron? Ja jos kaikki tavaroiden hankinta olis tuollaisen verkostomarkkinoinnin varassa, niin miten hyvää tavaroiden saatavuus oikeasti olisi? Huijausta munkin mielestä. Johan sen huomaa niistä värväyspuheista, jotka väittää, että kaikki on niin helppoa ja kaikki vaan rikastuu tekemättä mitään. Tuollaisten väitteiden yhteydessä pitäisi hälytyskellojen soida.
Sitten on joku Amwayn mukaan lähtenyt esittelijä puhunut suoraan sanottuna paskaa, koska AINA täytyy tehdä töitä rahan eteen (ellei kyseessä ole esim. lottovoitto), ei se tosta noin vaan kenenkään eteen sada.
Vai että on Amwayn esim. shampoo yhtähyvää kun kauppojen halpis-shampoot? Voihan se siltä _tuntua_ päässä, mutta entäs rahapussissa? Jos heitetään esimerkkinä, että sulla on pitkä tukka, johon kuluu vaikka ehkä 3 shampoopulloa kuukaudessa, jotka maksaa keskimäärin 3e/kpl. Sulla menee siis 9 euroa kuukaudessa pelkkään shampooseen. Kun kerrot tuon kahdellatoista saadaan tulokseksi 106 euroa. Siis 106 EUROA VUODESSA PELKKÄÄN SHAMPOOSEEN!?!?! :O
Amwayn tuotteet, myöskin shampoot, on tiivisteitä. Kun ostat yhden vaikka litran kokoisen Amwayn shampoopullon, sillä pesee koko perhe tukkansa useamman kuukauden, jotkut jopa puoli vuotta (ja pesevät siis tukkansa vähintään kolmesti viikossa).
Jos Amwayn litran shampoopullo, joka kestää jopa puoli vuotta, maksaa about 10 euroa (en nyt tarkalleen muista), tekee se siis 20 EUROA _VUODESSA_ SHAMPOOSEEN.
Onko siis kannattavampaa laittaa 20-, kuin 106 euroa vuodessa shampooseen?
Miettikääs sitä. Amway ei ole huijausta. Kun laitat hyvän kiertämään saat itsekin hyvää. Autat kaveria tienaamaan rahaa ja tienaat siitä itsekin.
Amwayssa on sekin loistava puoli, että kun ostat ikäänkuin itseltäsi vaikka hammastahnan, saat siitäkin rahaa. Missä muussa systeemissä saat rahaa siitä, että ensin annat sitä pois?
Miettikää, 5 vuotta mukana Amwayn touhuissa, saat luotua toimivan verkoston ja rahaa tulee koko loppuikäsi.
Niin, mitä siitä jos hoitoaine TUNTUU paskalta, kunhan sitä saa halvalla VUODEKSI!! ja samalla autat itseäsi ja kaveriasi! ja ostaa päräytät vielä kartanon kaupanpäälle! mikä helvetti edes on kartano, kerrotko vielä sen? taisit kuulla amway-aamuhartaudessa tarinan kartanon (mansion amerikkalaisessa alkuperäistarinassa) ostajasta, eikö.
nää verkostomarkkinoijat on ihan hirveitä ystävinä/tuttavina.
Jatkuvasti tyrkyttävät roinaansa, en kehtaa olla ostamatta, koskaan ei voi mennä kylään niin, ettei osta jotain. Epämiellyttävää touhua minusta... no, olenkin introvertti jne.