Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotikutsut voi olla kyseessä, kun ei kerrota, mitä myydään.

Vierailija
04.03.2007 |

Riippuu vaan siitä mitä osiota emäntä on halunnut että esitellään:

Ihonhoitotuotteet

Värikosmetiikka

I Cook kattilat

e-spring

tai sitten

yleistuotekutsut (jossa esitellään esim. kodinhoiotuotteet, joitakin hiustenhoito- ja suun hoitotuotteista)



Valikoimaa on laajalti eikä kaikkia voi esitellä yhdellä kertaa. Tuotteissa ja niiden esittelyssä ei ole mitään hämärää. Tässä saa tehdystä työstä palkan =)

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan se jo järkikin ettei näillä rikastu kuin ihan muutama huipulla olija. Suomesta loppuu jo ihmisetkin kesken kenelle näitä aloituspaketteja pitäisi myydä.

Vierailija
42/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole virallisesti pyramidiketju, on suomen suoramarkkinointiliiton jäsen, mutta monitasomarkkinointia...



t.55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, ei kenenkään hiuksiin mene kolmea shampoopulloa kuukaudessa, olkoot sitten kuinka pitkät tahansa.



Ja se, että ostat itseltäsi ja saat siitä rahaa takaisin, perustuu ihan vaan siihen, että ostat tuotteet itseltäsi roimalla ylihinnalla.



Joku aikaisemmista vastaajista oli oikeassa, olet aivopesty. Aina teitä nenästä vedettäviä löytyy =)

Vierailija
44/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kertoi tuosta kartanon ostajasta :)

Itse olin vauvan kanssa kotona.

Eli kartanon ostaja (mansionit) taisi sittenkin olla ihan sieltä propagandatuubista poimittu. Vähän piti sepitellä että olis vakuuttavampi ;)))).

Vierailija
45/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta millä rahalla tuttavasi sen kartanon osti? Ei ollenkaan välttämättä Amwaysta tienatulla rahalla, vaan ehkä ihan vaan pankista lainatulla? Ja vaikka tuttusi mitä muuta väittäisi, et voi tietää, puhuuko hän totta.



Meilläkin on yli 400-neliöinen koti ja ihan on rahalla ostettu, mutta uskotko, jos sanon, että se raha tupsahti taivaasta tuohon nenän eteen ja ostaa pätkäytettiin sillä komea omakotitalo?

Vierailija
46/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein palkkiot " alalinjoista" on katkaistu johonkin kohtaan, ettei ne ensimmäisenä mukaan tulleet oikeasti hyödy yhtään mitään viimeisistä. Niistä jotka ovat ketjussa sadan ihmisen päässä. Jos hyötyisivät niin loppuis prosentit kesken. Verkostomarkkinointia kyllä yleensä tarjotaan ihan kaikille, riippumatta siitä sopisiko se homma vai ei.

Ihan jo koulutuksissa sanotaan, ettei saa päättää toisten puolesta vaan täytyy tarjota mahdollisuutta jokaiselle.

Tuotepohjaisessa verkostossa täytyy aina tehdä paljon töitä, että tavara liikkuu.

Olin vähän aikaa amweyssä mukana, tuotteet tulivat tolkuttoman kalliiksi postikulujen kanssa. Jos pidät 15 kutsut kuukaudessa se on aika mahdottoman paljon päivätyön lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ystävä/tuttu hurahtanut muihin vastaaviin, lähinnä kosmetiikan alan juttuihin, ja kyllä tympäisee se ainainen mainostus.



Mihin silmä pisti aiemmissa viesteissä niin siihen samaan henkilöpalvontaan. Huippumyyjiä tuijotetaan niissä " kauneusilloissa" ihailun kiilto silmissä; ovat yleensä hyvännäköisiä, lipeviä ja äärimmäisen uskottavia puhetaidoiltaan.



Ei riitä se, että ostaisi jonkun putelin silloin tai tällöin, kun pitäisi liittyä mukaan! Vaikka et käyttäisi mitään, vaan heittäisit roskiin sen " pakko tilata joka kuukausi" -tavarakasan, rikastut silti!



Selkäpiitä karmii. Pysyn niin kaukana kuin pippuri kasvaa, ja suosittelen muillekin. Tuttavista muut eivät ole menestystä tai rikkautta saavuttaneet, kuin eräs, joka otti koko homman elämäntehtäväkseen. Ne, jotka tilaavat itselleen tai myyvät muutamille tutuilleen, jäävät armotta tappiolle.

Vierailija
48/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän mitään kauppoja silloin enää olisikaan, vaan kaikki myytäis noissa verkostoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii aina ostaa pesuaineet ja kattilat muualta kuin lähimmästä marketista??



Ja tottahan jokainen tietää, että kun tuollaiseen liittyy ei tule saamaan työttömyyspäivärahaa, koskaan!



Kun on itsenäinen liikkeenharjoittaja ei voi olla työtön!!

Vierailija
50/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on asennekysymys. Sitä aikaa kyllä on, meillä ihan jokaisella, kun sen osaat oikein järjestää. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuule " kauhuksesi" joudun kertomaan, että Amwayn toiminnasta saadulla rahalla osti. :)

Vierailija
52/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla ja halvemmalla. Enemmän säästät, kun ostat Amwayn tiivisteitä, jotka todellakin on laadukkaita ja kehitetty/tuotettu Amwayn valvovan silmän alla. Mutta ihan on oma asiasi, mihin rahasi työnnät ja KUINKA USEIN. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, joka haluaa säästää käyttökustannuksissa. Meillä yksi Amwayn hammastahna (hinnaltaan n.6 euroa) riittää VUODEN. ;)

Vierailija
54/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että tsemppaaminen ja toisten myönteisten kokemusten kuunteleminen on susta aivopesua? ;P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko sanoa että Amwayn tuotteet on hyviä. Ollaan saatu lahjaksi sukulaiselta joka mukana touhussa. En ole tullut kysyneeksi mitä tuotteet maksaisi.

Vierailija
56/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pistää nauruksi joku hammastahnatiiviste... Kuulostaa varsin äklöltä, vaikka eihän sitä hamppitahnaa kuulukkaan syödä ;). Eniten verkostomarkkinoinnissa mua nyppii se, kun ahdistellaan liittymään (ja vieläpä ne ahdistelijat on sun omia " kavereita" !). Mutta siis Amwayta en tunne paremmin.

Vierailija
57/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella säälittää nää tyhmät apinat jotka aina lankeaa tähän verkostomarkkinointi-paskaan. Yrittäkää hankkia aivot jostain, pliis.

Vierailija
58/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa sä epäilijä, ja muutkin, vuosi aktiivisena tätä hommaa ja tule sitten sanomaan, " hankkikaa aivot" . ;) Mä voisin sanoa teille epäilijöille, että hankkikaa TE ne aivot. :D

Vierailija
59/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin pisti mullakin, aluksi. Kunnes huomasin, että Amwayn valkaiseva hammastahna on AINOA, joka ihan todella poistaa tummentumat ja valkaisee. Tekee myös " kiillotetun" pinnan hampaaseen, joten hampaat tuntuvat puhtailta koko päivän, syöt mitä tahansa.



Juon kahvia ja poltan silloin tällöin tupakkaa, joten hampaani olivat kellastuneet tässä vuosien myötä. Oon kokeillu kaikki MUKA valkaisevat tahnat, kuten Yotuel, Denivit jne. Ei minkäänlaista tehoa.



Amwayn hammastahnalla olin pessy neljä kertaa ja ero oli huomattava. Siitä vaan kokeilemaan, jos ette usko.

Vierailija
60/77 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei myy mitään, kaikki vaan ostaa omaan käyttöön periaatteella ko menet?

Kuinka paljon sinulla on alalinjaa entä mitä on oma kuukausimyyntisi?



t:utelias

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä