Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotikutsut voi olla kyseessä, kun ei kerrota, mitä myydään.

Vierailija
04.03.2007 |

Riippuu vaan siitä mitä osiota emäntä on halunnut että esitellään:

Ihonhoitotuotteet

Värikosmetiikka

I Cook kattilat

e-spring

tai sitten

yleistuotekutsut (jossa esitellään esim. kodinhoiotuotteet, joitakin hiustenhoito- ja suun hoitotuotteista)



Valikoimaa on laajalti eikä kaikkia voi esitellä yhdellä kertaa. Tuotteissa ja niiden esittelyssä ei ole mitään hämärää. Tässä saa tehdystä työstä palkan =)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. kokemusta on

Vierailija
22/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminnassa ja tuu sitten sanomaan mulle, ettei kannattanu. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


toiminnassa ja tuu sitten sanomaan mulle, ettei kannattanu. ;)

Vierailija
24/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinhän sä oot niitä Amwayn tuotteita käyttäny, kun ne täysin paskoiksi luokittelet? :D



Vierailija
25/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hyvät tuotteet, joita ihminen tarvitsee, ovat myynnissä kaupassa. Miksi? koska kaupasta ostaessa tuotteella on takuu ja myyjällä vastuu tavaran laadusta.

Jos haluaa myydä tutuilleen, työkavereilleen ja sukulaisilleen pakkomyyntinä isoja eriä aineita, joiden laadusta/toiminnasta ei ole tietoa tai varmuutta, niin voi olla että kohta on aika yksinäinen ihminen.



Verkostomarkkinoinnissahan ei ole ideana myydä tavaraa (joka voi olla mitä tahansa, ternimaitokapseleita tai kippoja tai pesuaineita) vaan nimenomaan ns. osuutta bisneksestä. " Osta alkuvarasto ja tienaat myymällä ystävillesi rahasi pois, kartutat pääomaasi värväämällä tuttaviesi joukosta uusia myyjiä, jolloin saat lisää ansioita" .



Kuulostaa todella luotettavalta...

Vierailija
26/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hemmetin pyramidihuijauksessa on sama juttu. Ennen värväystilaisuutte sisäänkäynnin oven eteen parkkeerataan hieno urheiluauto tms. Mutta unohddetaan mainita että auto on saatu lainaan autoliikkeestä tms. Tai miten " Kake" saa 10 000¿ käteen tekemättä mitään, kun tää biznes on niin hyvä.



Idiootit todellakin ovat loppumaton luonnonvara, ei voi muuta sanoa....



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
28/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Noin puhuu ihminen, joka ei selkeesti ole perillä Amwayn toiminnasta. Kerran kun laitat rahan kiertämään se tulee moninkertaisena takaisin. Tietäisit sen kyllä, jos olisit mukana bisneksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amwayn tuotteissa on 100 prosenttinen takuu. Tästä siis voimme jo päätellä sen, että ihan mitkään paskatuotteet ei todellakaan ole kyseessä. Amway mm. omistaa KAIKKI ne pellot, joita käytetään heidän joidenkin tuotteidensa raaka-aineina. Amway on palkittukin ympäristöystävällisyydestään ja eko-ajattelustaan.

Vierailija
30/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No on joo, jos kuvittelet että tää tuttavani on tosiaan Amwayn shampoota myymällä sen kartanon saanu. Ei helvetti... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole vieläkään mitenkään rikastumaan päässyt.



Eli tunnen nämä ihmiset ihan henk. koht. ja toinen hehkutti tässä ehkä n. 4 vuotta sitten että miten hän jää muutaman vuoden päästä eläkkeelle ja kuinka hän tulee rikastumaan Amway tuotteilla. Oli tietenkin hyvin loukkaantunut kun en minä eikä kukaan muu meidän kaveripiiristä halunut tulla mukaan tähän LOISTAVAAN mahdollisuuteen tienata paljon rahaa.



Tänä päivänäkään tämä henkilö ei ole eläkkeellä, saati rikas, tai edes voinut jättää päivätyönsä.



Toinen henkilö on kanssa ollut mukana Amwayn toiminnassa varmaan 4 tai 5 vuotta. En nyt tiedä hänen tulotasostaan mutta talosta, autosta ja lasten vaatteista päätellen, ei hänelle nyt mitään huimia tuloja taida olla.



Eli? Ei minun mielestä kuulosta kannattavalta liiketoiminnalta tavalliselle pulliaiselle, lähinnä tehokkaalta ystävien karkottamiselta.



Vierailija
32/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä amwayhyn tulee, varmasti tuottoisa bisnes niille, jotka jaksavat puhua ja myydä ja myydä ja myydä ja puhua ja puhua ja myydä.... Ei voi sanoa että KAIKKI mukaan lähtijät rikastuvat kun vain ovat ahkeria. Se on harhaanjohtavaa. Vaatii tietynlaisen persoonan, että sillä rikastuu. KAIKKI ei todellakaan, onneksi. En voi sietää höpötinmyyjiä, jotka eivät ymmärrä mitä EI tarkoittaa. (kun asiakas ensimmäisen kerran sanoo " ei" , silloin alkaa myynti, minä vain kuulun siihen 5% ryhmään, johon se ei todellakaan tehoa päinvastoin)



tiedän yhden, joka on tuossa mukana. olen itsekin myyjä, ja myyjänä tietty kyisyin et kuis menee (oli yrittäny houkutella muakin mukaan), hän vain hehkutti kuinka upeessa seminaarissa oli ollu ja kuinka hän haluaa tulla samanlaiseksi innostajaksi kuin se seminaarin vetäjä. huoh! myyjänä haluaa tietää kuinka myynti sujuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


toiminnassa ja tuu sitten sanomaan mulle, ettei kannattanu. ;)

Vierailija
34/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan omasta aktiivisuudesta kiinni, missä ajassa sulla on Amwayn puolesta sellaiset rahat, että voit sanoutua irti edellisestä työpaikastasi. Kaikki lähtee omasta asenteestasi ja siitä, haluatko ihan todella tehdä tätä työtä.



Totta kyllä, että jos ei ole valmis puhumaan ihmisille ja ottamaan kontaktia, on tähän turha lähteä mukaan. Siis jos ajatellaan sitä tuottoisaa puolta ja " rahoiksi lyömistä" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


On ihan omasta aktiivisuudesta kiinni, missä ajassa sulla on Amwayn puolesta sellaiset rahat, että voit sanoutua irti edellisestä työpaikastasi. Kaikki lähtee omasta asenteestasi ja siitä, haluatko ihan todella tehdä tätä työtä.

Totta kyllä, että jos ei ole valmis puhumaan ihmisille ja ottamaan kontaktia, on tähän turha lähteä mukaan. Siis jos ajatellaan sitä tuottoisaa puolta ja " rahoiksi lyömistä" .

Vierailija
36/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tiedän tuon kyllä. Siks tästä toiminnasta yleensä kerrotaankin vain heille, joissa oletetaan olevan jotain potentiaalia + luonnetta lähtemään tähän mukaan. ;)

Vierailija
37/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kutsui kerran just noin salakähmäisesti mut muka naisteniltaa viettämään. Kyseessä olikin GNLD:n värväystilaisuus. Liukenin paikalta hyvin äkkiä...

Vierailija
38/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Totta, tiedän tuon kyllä. Siks tästä toiminnasta yleensä kerrotaankin vain heille, joissa oletetaan olevan jotain potentiaalia + luonnetta lähtemään tähän mukaan. ;)

Vierailija
39/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä koskaan käytä mitään tommosia verukkeita tai tekosyitä, kun kutsun ihmisiä kuulemaan Amwayn toiminnasta.

Vierailija
40/77 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me liityttiin ystäväpariskunnan " painostuksesta" . Ollaan vielä koeajalla ja tosissaan mietitty erotaanko. Vaatii hurahtamista ja kovaa puhumista asian eteen, sekä jatkuvia seminaarikäyntejä, joka ei meidän ymmärrykseen mene, kun siellä samasta asiasta hehkutetaan joka kerta.

Jos meinaa tienata amwaylla, pitää siitä tosiaan puhua ja kaupitella kovasti bisnesmahdollisuutta. Meille tuo asiasta jatkuva vaahtoaminen ei taida oikein sopia. Tuotteet ihan hyviä, mutta kaupasta saa samanlaatuisia ja sanoisin, että halvemmalla.

On kyllä tietynlaista " aivopesua" nuo seminaarit, tsempataan vaan ja hehkutetaan ja joka puheen jälkeen kovat taputukset.

Ympäristöystävällisiä tuotteita, mutta tuodaan usasta asti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan