Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?

Vierailija
31.01.2025 |

Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa? 

Kommentit (259)

Vierailija
101/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai luonne on tärkein, mutta nyt puhutaan tämän palstan miesten mieltymyksistä. 

Ei niinkään mun kropasta, noloudesta tai lopulta edes Marilynistä. 

Voimme todeta, että minä olen läski, tyhmä ja omahyväinen, niin päästään sen asian yli. :) 

Mutta jos jollain muulla on Marilyn-kroppa, niin tykkäävätkö miehet? 

Ap

Vierailija
102/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään. 

Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).

Ap 

Marilyn Monroe taas oli sellaista slimmin näköistä mallia luonnostaan, lantio oli kapea ja raajat ohuet. Ainoastaan rinnat isot, ja niissä silikonia.

Oliko silikonia muka?

Kyllä Marilynistä on kuvia, joissa on myös pyöreyttä. Esim. Valkoiset uikkarit rannalla. 

Jokainen yhtään Marilynin elämäkertoihin perehtynyt tietää, että silikonia pistettiin säännöllisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa hieman tuntua, että tässä kerätään tumputusmateriaalia.

Eiköhän sitä löydy paremmin hakukoneella varsinkin kun safe search on pois päältä.

Vierailija
104/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pistän kapealantioiset H ja Y kropat poikaperseellä suoraan vasuriin. En ikinä lähesty livenä tämän vartalomallin naista vaikka olisi miten kaunis kasvoista. Kurvit oikeissa paikoissa, erottuva vyötärö ja leveälantio toimii 🥰

Vierailija
105/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se mistä tykkää, kun kadut on täynnä Saara Sarvas -tyyppisiä "kroppia".

Saa-saaa-sarvas näytä kamelin varvas!

Vierailija
106/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin tuon ajan naisten vyötäröt kun liikuntakin oli tuolloin vielä jotakin jumppaa.

Vierailija
107/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai luonne on tärkein, mutta nyt puhutaan tämän palstan miesten mieltymyksistä. 

Ei niinkään mun kropasta, noloudesta tai lopulta edes Marilynistä. 

Voimme todeta, että minä olen läski, tyhmä ja omahyväinen, niin päästään sen asian yli. :) 

Mutta jos jollain muulla on Marilyn-kroppa, niin tykkäävätkö miehet? 

Ap

No kyllähän nuo tykkäävät. Aivan hulluiksi tulevat. Juuri tässä taannoin sutaisin ap:n miestä hississä.

Vierailija
108/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Marilynillä ollut isoja tissejä.

Vierailija
109/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa hieman tuntua, että tässä kerätään tumputusmateriaalia.

Eiköhän sitä löydy paremmin hakukoneella varsinkin kun safe search on pois päältä.

Niin, meitä on moneen junaan. Ap:n pakkomielteinen miesten mielipiteiden kysely ja aikuisviihdetyyppien vertailu vaikuttavat kyllä siltä, että hän on naisena esiintyvä mies.

Vierailija
110/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyvalaisiin (= "normaalipainoinen") kun vertaa, niin Marilynhan oli lähestulkoon anorektinen.

Vierailija
111/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isohkot tissit on aina plussaa ja tiimalasi. Harvat miehet tykkäö sellaisesta huippumallilauta kropasta.

Tykätäänkö huippumallityyppisestä kyllästyneestä ilmeestä ja tylyistä itäeurooppalaisista kasvonpiirteistä, joissa on kiintopisteenä oudosti höröttävä ylähuuli?

Vierailija
112/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn oli hoikka, vähän löysä, ei lihaksia. Miten muka pyöreä? Ei yhtään.

Vierailija
113/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihteessä näkee monenlaisia kroppia! :) 

Olen kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä enemmän kuin luonteesta, jos totta puhutaan. 

Pidän itsekin, että miehessä on jotain "erityistä", vaikka tosi leveät hartiat, vaikka olisi lyhyt tai tukeva. 

Ap

Vierailija
114/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tuon ajan naisten vyötäröt kun liikuntakin oli tuolloin vielä jotakin jumppaa.

Lannevanne + pienet puntit käsissä . Tanssi ,venyttely.

Vierailija
115/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisviihteessä näkee monenlaisia kroppia! :) 

Olen kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä enemmän kuin luonteesta, jos totta puhutaan. 

Pidän itsekin, että miehessä on jotain "erityistä", vaikka tosi leveät hartiat, vaikka olisi lyhyt tai tukeva. 

Ap

Siis sellaisella tutkivalla tyylillä kiinnostunut. Vähän kuin kiinnostunut taiteesta tms. 

Vierailija
116/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämäntyyppisiä naisia enää näe missään. Ei ainoastaan kropan malli, vaan myös pukeutuminen.

Eikä näy kyllä miehilläkään enää yhtä tyylikästä pukeutumista kuin silloin.

Vierailija
117/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla miehellä on mitään "pituus vähintään 180cm" tyylisiä kriteerejä naisille. Nätti naama ja ei ylipainoa kelpaa ulkonäön puolesta 95% miehistä oli kroppa sitten pitkänmatkanjuoksijan, voimanostajan tai sohvan nurkassa lukijan.

Vihjaatko että tuo "pituus vähintään 180cm" on jotenkin kovempi vaatimus kuin "nätti naama ja ei ylipainoa"?  Mistäs sen nätin naaman saa  jos sitä ei ole?

Vierailija
118/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu nyt ei keskitytä luonteeseen. 

Vaan nimenomaan läskiin, joka on päätynyt rintoihin, takapuoleen ja alavatsaan, että haittaako se yleensä miehiä?

Ap

Eikö se riitä että omaa miestäsi ei haittaa? 

Vierailija
119/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaisissa on paljon paljon kauniimpia vaikka kuinka..unohtakaa jo tuo iän ikuinen

Vierailija
120/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nainen on itse tyytyväinen vartaloonsa. En enää jaksa huonoitsetuntoisia valittajia.

Tässä on pointtia. Ihan näin naisenakin ärsyttää nämä huonoitsetuntoiset valittajat jotka eivät kuitenkaan koskaan tee mitään sille kropalleen, valittavat vaan.