Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?

Vierailija
31.01.2025 |

Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa? 

Kommentit (259)

Vierailija
61/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kim Kardashianin muodot on just muodissa.

Karseen näkönen kun tikkujalat kiinni siinä läskipeffassa. Luonnoton.

Ja niitä naisia on operoitu niin paljon,että saan arvostella.

Vierailija
62/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Marilynilla on läskiä? Kannattaa ottaa suurennuslasi käteen ja katsoa vähän tarkemmin.

Rinnoissa, alleissa, mahassa, pyllyssä, reisissä... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin myös jatkaa vaatteiden ostamisen hankaluudesta tällä vartalomallilla, kun huomaan että ketjussa on nyt enemmän naisia kuin miehiä kiukuttelemassa.

Mutta ilmeisesti meitä pehmeitä tiimalasejakin vielä pidetään sievinä. Se on kiva!

Ap

Sievä liittyy kasvoihin.

Joten en nyt alkaisi sinuna intoilemaan ja yleistämään.

Vierailija
64/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ap:n kropasta tykkää monikin, mutta jutut ovat ehkä vähän myötähäpeää herättävät. Älä sheimaa Marilyniä, jooko.

Vierailija
65/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, jotkut ei.

Eikö olekin ihmeellistä?

Vierailija
66/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu nyt ei keskitytä luonteeseen. 

Vaan nimenomaan läskiin, joka on päätynyt rintoihin, takapuoleen ja alavatsaan, että haittaako se yleensä miehiä?

Ap

Siis kysytkö nyt, haittaako miehiä jos sinulla on läskiä, vai kysytkö että haittaako miehiä jos olet Marilyn Monroen kokoinen ja muotoinen. Ne ovat kaksi eri kysymystä.

Ei, vaan kysyin, että tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta, jossa on pehmeyttä (eli läskiä) joka on sijoittunut hänellä noihin paikkoihin.

Mullakaan ei kerry läskiä naamaan, kaulaan, vyötärölle ym. Vyötärö pysyy n. 60cm, vaikka rinnanymp. olisi 90-100cm ja lantio 90-100cm. 

Mullakin on lantio on 100 cm. Kutsun itseäni rakastavasti metrip*rseeks

Mutta kato aapeen mittasuhteet... 

Vierailija
67/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap painanee noin 20 kiloa enemmän kuin Marilyn. Mutta varmasti moni tykkää hänestäkin. 

Vierailija
68/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Y -mallinen nainen eli rintava ja leveät hartiat, kapea lantio. Saan helposti vielä keski-iässäkin lihaksia ylävartaloon ja mun valintamahdollisuudet on olla vahvan sporttinen  tai laiha tikku. 

Mitä väliä sillä on mistä joku random mies tykkää? En pysty olemaan sen paremmin X kuin pieni ja sirokaan. Olen tällainen, vaikkei kukaan tykkäisi. Hiukan haisee Marilyn-apn jutut humble bragille, että voiks kukaan mitenkään tykätä tiimalasivartalosta, pah.

Jostain syystä harteikas nainen on hot.

Vierailija
69/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen kyllä, mutta se riippuu siitä, millainen pää kropassa on kiinni. -m

Vierailija
70/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kim Kardashianin muodot on just muodissa.

Karseen näkönen kun tikkujalat kiinni siinä läskipeffassa. Luonnoton.

Ja niitä naisia on operoitu niin paljon,että saan arvostella.

Koppakuoriaiskroppa on ihana. Pullea yläosa tikkujaloilla. Yes!

Vierailija
71/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. No tottakai. Parasta.

Vierailija
72/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aloitus olikin, että tykkäävätkö miehet tämän TYYLISISTÄ kropan muodoista. 

Jossain kohtaa puhuin 50-luvun mallista, jota olen. Olen ollut yhdessä pin up -näytöksessä ja siellä puvustaja ihaili mun "vanhan ajan" kroppaa, kun vaatteet istuivat täydellisesti hänen mielestään. Sain paljon kehuja ja ihastuin omaan ulkonäkööni vähän eri tavalla.

Täällä on vaan niin ikävää porukka taas liikkeellä, naiset on vaan niin julmia aina toisilleen.

Ap

Vierailija
73/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

Itsellä on ollut miehiä tyyliin hoikka,joka ei juuri liiku.

Tukeva

Lihaksikas 

Ei mulla ole mitään tiettyä vartalotyyppiä.

Se ihminen on se juttu.

T:nainen

Vierailija
74/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Y -mallinen nainen eli rintava ja leveät hartiat, kapea lantio. Saan helposti vielä keski-iässäkin lihaksia ylävartaloon ja mun valintamahdollisuudet on olla vahvan sporttinen  tai laiha tikku. 

Mitä väliä sillä on mistä joku random mies tykkää? En pysty olemaan sen paremmin X kuin pieni ja sirokaan. Olen tällainen, vaikkei kukaan tykkäisi. Hiukan haisee Marilyn-apn jutut humble bragille, että voiks kukaan mitenkään tykätä tiimalasivartalosta, pah.

Jostain syystä harteikas nainen on hot.

+1

Vierailija
75/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät naisista joilla on parta, violetti tukka ja hirveä asenne.

Vierailija
76/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni pylly ja isot rinnat on paras. nykymuoti on ihan väärinpäin.

Vierailija
77/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kovasti Marilynin ulkonäöstä kuten myös Rita Hayworthin. Kauneimpia mitä koskaan on ollut myös verrattuna nykynaisiin.

Minun mieleeni noista entisaikojen Hollywood -kaunottarista on huomattavasti enemmän Raquel WelchHänen kroppansa kestää vertailun myös tämän päivän fitness -henkisempiin kaunottariin, toisin kuin pehmeämmän Marilyn Monroen.

En tiedä, johtuuko sitten siitä, että silmä on tottunut näkemään nykyajan litteävatsaisia ja kiinteän pyöreäpyllyisiä ihannevartaloita, että nuo menneiden vuosikymmenien pehmoisemmat muodot eivät oikein enää sytytä.

Vierailija
78/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtaa puhuin 50-luvun mallista, jota olen. Olen ollut yhdessä pin up -näytöksessä ja siellä puvustaja ihaili mun "vanhan ajan" kroppaa, kun vaatteet istuivat täydellisesti hänen mielestään. Sain paljon kehuja ja ihastuin omaan ulkonäkööni vähän eri tavalla.

Täällä on vaan niin ikävää porukka taas liikkeellä, naiset on vaan niin julmia aina toisilleen.

Ap

Sehän sä täällä olet haukkunut muita kroppa, ja miehesi kehuu sinua. Nyt sitä siis tehnyt sivullisetkin?

Pitäisikö täällä jotenkin kehua lisää?

Edelleen olet joko trolli tai kana-aivo

Vierailija
79/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun emme täällä valitettavasti näe sinua. Eivät ne siellä pin up -näytöksessäkään varmaankaan kehuneet sinua pelkästään omien kehujesi perusteella, vaan heillä oli näköhavainto.

Mutta tosiasia on, että nykypäivän pin up -tytöissä yleensä on selvästi enemmän rasvaa kuin oikeissa 1950-luvun malleissa. Eli henkilö, joka puhuu itsestään ja MM:stä pehmeinä, todennäköisesti unohtaa, kuinka pikkuruisia ja hoikkia olivat Marilyn, Jayne Mansfield, Sophia Loren jne.

Vierailija
80/259 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään. 

Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).

Ap