Tykkäävätkö miehet enää Marilyn Monroe-tyylisestä kropasta?
Siis siro kroppa, jossa on pehmeä vatsa, kapea vyötärö, kunnon rinnat ja peffa?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
Seittentoistakesänen Marilyn pesee kaikki nykyajan salibimbot.
Niin tekee!
Ei nämä salilla käyvät naiset ole mitenkään erityisen kauniskroppasia.
Minusta Marilyn Monroe -tyyppinen kroppa ei sovi miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin myös jatkaa vaatteiden ostamisen hankaluudesta tällä vartalomallilla, kun huomaan että ketjussa on nyt enemmän naisia kuin miehiä kiukuttelemassa.
Mutta ilmeisesti meitä pehmeitä tiimalasejakin vielä pidetään sievinä. Se on kiva!
Ap
Pehmeät tiimalasit ovat aina olleet halutuimpia. Jo keskiajalta ja antiikin ajalta lähtien!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet mies (jos täällä paikalla sellaisia on), pitäiskö jos naisellasi olisi Marilynin kaltainen kroppa vai enemmän nykymuodikas salikroppa, jossa on vähemmän rasvaa, yleensä vahvat käsivarret, isot pakarat ja pienet rinnat?
Ap
Maksidaisarifilian erikosprofessori
Ikävä kyllä ei ole naisystävää, joten en voi vastata millainen naiseni on tai pitäisi olla, mutta yleisellä tasolla:
Ei kuuna kullan valkeana tuota kuvailemaasi "nykykroppaa" jos se tarkoittaa samalla noita mainitsemiasi asioita: vahvat käsivarret - hyi, ei ole naisellista - isot pakarat - Ei! Ei! Ei!, on oikein tosi erotiikantappaja sellainen läskipäärs; massiivinen ulosteentuotantolaitos, millainen ihmeellinen mies sellaisesta tykkää ja mikä merkillinen biologinen dysfunktio sellaisen mieltymyksen selittää? - ja pienet rinnat; totaalisen epäon
Enpä osaa tähän yllä olevaan vuodatukseen todeta muuta kuin painokkaasti nyökäten tuon ensimmäisen lauseesi. Ikävä kyllä ei ole naisystävää.
-aivan ohis.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys tämä nyt on?
Ehkä kun nykyään fitness litteä vatsa niin ihanne pehmeän sijaan? Ja jos nykyajan "iso peppu" näkemykseen vertaa niin Marilynilla oli siihen nähden pieni.
Itse siis pidän Marilynia kauniina ja viehättävänä. Mutta veikkaan että ap pähkäilee että meneekö edes joku Marilyn näihin tiukkoihin standardeihin, vai onko se vaan puhetta että millainen "pitää" olla (salikissa).
Vierailija kirjoitti:
No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään.
Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).
Ap
Marilyn Monroe taas oli sellaista slimmin näköistä mallia luonnostaan, lantio oli kapea ja raajat ohuet. Ainoastaan rinnat isot, ja niissä silikonia.
Maxine Gates -tyyppinen on nykyään suositumpi, siksi naiset lihottautuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin myös jatkaa vaatteiden ostamisen hankaluudesta tällä vartalomallilla, kun huomaan että ketjussa on nyt enemmän naisia kuin miehiä kiukuttelemassa.
Mutta ilmeisesti meitä pehmeitä tiimalasejakin vielä pidetään sievinä. Se on kiva!
Ap
Pehmeät tiimalasit ovat aina olleet halutuimpia. Jo keskiajalta ja antiikin ajalta lähtien!
Antiikin veistoksissa ja keskiajallakin kyllä päärynävartalo oli naisella pop.
Tässä ei ole kyse nyt varsinaisesti edes mun kropasta vaan kroppaan liittyvästä kriisistä.
Marilyn oli helppo tiimalasi isoilla rinnoilla pehmeällä kropalla tähän esimerkiksi.
Että valitseeko perusmies mieluummin hoikan ja timmin salimisukan vai naisellisen ja pehmeän?
Olisin myös kysynyt seuraavaksi miesvastaajien ikää.
Aikuisviihteessä usein näkee milffejä, jotka ovat pehmeitä. Sitten on hoikkia nuorempia naisia tekorinnoilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli jos olet mies (jos täällä paikalla sellaisia on), pitäiskö jos naisellasi olisi Marilynin kaltainen kroppa vai enemmän nykymuodikas salikroppa, jossa on vähemmän rasvaa, yleensä vahvat käsivarret, isot pakarat ja pienet rinnat?
Ap
Aikuille miehille, kuten minä käy molemmat ja moni muukin. Kun naisen kanssa henkisesti synkkaa, niin jotenkin vaikealta tuntuisi lähteä sitten dissaamaan ulkonäön perusteella. Jos siis tätä ap kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pehmeät tiimalasit ovat aina olleet halutuimpia. Jo keskiajalta ja antiikin ajalta lähtien!Antiikin veistoksissa ja keskiajallakin kyllä päärynävartalo oli naisella pop.
Niissä ei ole paljon eroa.
Vierailija kirjoitti:
No kun mun oma mies aina iloitsee, että olen niin naisellinen hänen makuunsa. Näin ainakin kiven kovaa väittää ja kova puristelemaan mun "kumpujani". Hävettää kun en ole laihempi, tänään juuri töissä tosi hoikka kaverini kertoi laihduttavansa ja tunsin itseni taas norsuksi, vaikka mielestäni olen ihan ok näin.
Yrittäisin varmaan laihtua, mutta mieheni mielestä olen ihana näin. Makunsa kullakin tietty ja väliäkös sillä mitä muut ajattelee. Mutta pohdin aidosti asiaa, koska ideaalikroppa vaihtelee kausittain (vrt. 90-luvun Pamela ja huippumallit, 2020-luvun valtavat pakarat). Itse olen tuota 50-luvun mallia.
Jokaisella on varmaan oma unelmakroppansa mielessä, mutta tämä laihuuden ihannointi saa mut epävarmaksi.
Ap
No minkä kokoinen sitten olet? Varmaan miehesi pitää sinua viehättävänä jos käpälät eo pysy itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi olla humble bragia, mutta juurihan mä kerroin, että useampi kaverini on tosi hoikka ja hehän nimenomaan haluavat olla entistä hoikempia. Musta ei vaan itsestäni saa sellaista kovin slimmin näköistä millään.
Olen siis vähän eri rakenteinen kuin moni tuttu (mun äiti ja mummu myös ovat tätä samaa mallia).
Ap
Marilyn Monroe taas oli sellaista slimmin näköistä mallia luonnostaan, lantio oli kapea ja raajat ohuet. Ainoastaan rinnat isot, ja niissä silikonia.
Oliko silikonia muka?
Kyllä Marilynistä on kuvia, joissa on myös pyöreyttä. Esim. Valkoiset uikkarit rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Isohkot tissit on aina plussaa ja tiimalasi. Harvat miehet tykkäö sellaisesta huippumallilauta kropasta.
Huippumalleille kuitenkaan löytyy aina ottajia. Onko se sitten miehille jotain statuksen hakua kun hakeutuu mallien seuraan?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Saara Sarvas?
Marilyn oli aidosti himoittu, vaikka ei ollut laiha tai lihaksikas. Sellainen naisellinen ja pehmeä.
Miksi ei saa kysyä? Ap
niin, mutta siro Marilyn ei kyllä ole.
Minusta alkaa hieman tuntua, että tässä kerätään tumputusmateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pehmeät tiimalasit ovat aina olleet halutuimpia. Jo keskiajalta ja antiikin ajalta lähtien!Antiikin veistoksissa ja keskiajallakin kyllä päärynävartalo oli naisella pop.
Niissä ei ole paljon eroa.
Jos katsotaan vaikka Milon Venusta, jota pidetään hellenistisen ajan suurena naisihanteena, aika harva sanoisi että tuossapa tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole kyse nyt varsinaisesti edes mun kropasta vaan kroppaan liittyvästä kriisistä.
Marilyn oli helppo tiimalasi isoilla rinnoilla pehmeällä kropalla tähän esimerkiksi.
Että valitseeko perusmies mieluummin hoikan ja timmin salimisukan vai naisellisen ja pehmeän?
Olisin myös kysynyt seuraavaksi miesvastaajien ikää.
Aikuisviihteessä usein näkee milffejä, jotka ovat pehmeitä. Sitten on hoikkia nuorempia naisia tekorinnoilla.
Ap
Riippuu miehestä, mutta tiimalasi tai mielummin jopa päärynävartalo leveällä lantiolla ja pehmeällä pyllyllä kiinnostaa. Saa olla mielellään thick reidet kuin tikkujalat myöskin. Rinnat voi olla käteen sopivat.
"Evoluutiopsykologian mukaan leveä lantio voi alitajuisesti viestiä hyvästä hedelmällisyydestä ja kyvystä synnyttää. Pehmeät ja pyöreät muodot voivat myös viestiä hyvästä energiavarastosta, mikä on ollut tärkeää eloonjäämisessä.
WHR (vyötärö-lantiosuhde): Tutkimusten mukaan ihmiset usein pitävät viehättävänä vyötärön ja lantion suhdetta, jossa lantio on selkeästi leveämpi kuin vyötärö (esim. 0,7 suhde). Tämä on universaalisti houkutteleva piirre monissa kulttuureissa."
Sä halusit kehuja, ja se oli läpinäkyvän noloa.