Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutusketju 2025

Vierailija
30.01.2025 |

Laihdutatko tänä vuonna? Tsemppausketju. Nyt on tammikuu, aloita. Mitä aiot yrittää? Mikä on tavoite? Jaetaan kokemuksia.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa olen ottanut jonkun uuden ruokavalion itselleni ja samalla kokannut itselleni omat ruoat ja lapsille omansa. Nyt olen oivaltanut, että en tarvitse hienoja erikoisruokia vaan voin syödä samaa muiden kanssa, annoskoko huomioiden!

Vierailija
82/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan kanssa. Tammikuussa 79,9kg, nyt n. 78,5 kg. Hitaasti paino lähtee, ja sairasteluja on ollut, mutta tavoitteena on olla 15.3. 75,9kg. Katsotaan onnistuuko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada pois 10 kg ennen kesää.

Sain jo pois yhden kilon muutaman päivän paastolla, mutta nyt voisi jättää hiilihydraatit vähiin, että saa ruokahalun pois. Se on se suurin ongelma, kun kylläisyyttä ei tule oikein millään konstilla, paitsi ahmimisella, jos silläkään.

Vierailija
84/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada pois 10 kg ennen kesää.

Sain jo pois yhden kilon muutaman päivän paastolla, mutta nyt voisi jättää hiilihydraatit vähiin, että saa ruokahalun pois. Se on se suurin ongelma, kun kylläisyyttä ei tule oikein millään konstilla, paitsi ahmimisella, jos silläkään.

Ruokavalio ensin kuntoon 

Vierailija
85/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutan kanssa. Tammikuussa 79,9kg, nyt n. 78,5 kg. Hitaasti paino lähtee, ja sairasteluja on ollut, mutta tavoitteena on olla 15.3. 75,9kg. Katsotaan onnistuuko.

Pitäisi vähentää kalorit melko pieneksi, kun tuossa tavoitteessa pitäisi saada yli puoli kiloa per viikko pois. Itse olen 1500 kalorin dieetillä, olen kylläinen ja syön herkullisia ruokia, nautinnosta tinkimättä! Painoa pudonnut alkuvuodesta puoli kiloa per viikko. Jos haluaisin tahtia koventaa pitäisi pudottaa kalorit ja siihen en ala. 

Vierailija
86/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on niin helppoa. Ei edes tarvitse tehdä mitään mikä aiheuttaisi haitallista lihomista.

Vierailija
87/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten piti tulla 31 vuoden ikään, että ymmärsin, ettei mun tarvitse kieltää itseltäni tiettyä ruokia. 

Vierailija
88/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko jakaa vähän syömisiä niin sais itsekin vaihtelua ja inspiraatiota

Vierailija
89/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön aamulla puuron marjoilla ja raejuustolla tai leipää juustolla ja kasviksilla. Lounas on usein joku helppo nopea ja huolehdin riittävästä kasvisten saannista. Välipala on rahka ja päivällinen koostuen proteiinista ja hiilarista plus kasviksista. Iltapala näitä vaihdellen: smoothie (rahka + marjat), munakas kasviksilla, leipää tai puuro

Vierailija
90/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana. Vuoden alusta jätin pois kaiken lisätyn sokerin ja muutenkin olen ollut aika herkuton joitakin sipsejä lukuunottamatta. Vehnä myös lähes pois. Toimii mulla. Syön ihan tavallisia ruokia ilman suurta määrää perunaa, pastaa tai riisiä, korvaan ne vihanneksilla. Pikaruokana munakas. Töissä kaupan keitto jossa matalat hiilarit. Pari-kolme palaa ruisleipää menee päivässä. Maustamattomia maitotuotteita. Kahvissa tilkka kookosöljyä ja kerma. Kaikki mitä syön, maistuu jumalaisen hyvältä, kun sokerin puuttuminen jotenkin terävöittää makuaistin. En ole laskenut kaloreita, mutta annoskokoja olen pienentänyt. Ja syön 3-4 kertaa päivässä, se sopii mulle. 

Vuoden alussa paino pahimmillaan 68. Nyt 65.5. Olen tyytyväinen. Tärkeintä on hyvä vointi ja se, että paino on laskusuunnassa. Selkeää tavoitetta ei ole ollut. Ehkä se viisi kiloa eli yksi vaatekoko, se ois sitten 63.

t. nimim 63

Vierailija
91/97 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken kaloreita hieman suuntaa antamaan. Sitten kun tulee oikea tatsi niin lopetan sen. Eräs ystäväni kommentoi, että ei mun tarttis laihduttaa ja en mä syö liikaa plää plää. Mä haluan voida kokonaisvaltaisesti hyvin!! 

Mun vinkki liikunnan lisäämiseen: tee oma mieleinen soittolista ja pistä biisejä sen verran kun Aiot treenata , esim 30 min. Mä teen näin niin lähtee hyvin 

Vierailija
92/97 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että maaliskuun puolella alkaa näkyä kunnolla tuloksia. Olen monien vuosien jälkeen pysynyt sitoutumaan elämänmuutokseen pitkemmäksi aikaa kun koskaan ennen. Aiemmin luovutin viikon parin jälkeen yhteenkin vastoinkäymiseen

Vierailija
93/97 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana yhä, mutta on ollut hieman haipakkaa ja laihdutusasiat ovat olleet unohduksissa. Tänään vielä kiirepäivä, mutta huomenna kirjoitan enemmän ~N~

Vierailija
94/97 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi alku eli kilojen kadotus ihan tosissaan eikä vain vähän siihen suuntaan. Ostin vihkon johon tästä päivästä lähtien kirjaan monelta ja mitä olen syönyt. Otin vaatteet kuntopyörän päältä. Päätin lopettaa juuston ja leikkeleiden syönnin. Harkitsen syönkö leivän ilman levitettä voi ostanko jotain vähäkalorista mutta terveellistä. Ei tässä paljoa ole, mutta on olevinaan ollut taas kiirettä. Huomenna punnitsen itseni. -N-

Vierailija
95/97 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiko laihduttaminen vai jatkuuko? 

Vierailija
96/97 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä laihduttamiset näyttävät useimmiten loppuvan.

Vierailija
97/97 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä laihduttamiset näyttävät useimmiten loppuvan.

Kyllä ne kestävät tammikuun ja vähän vielä helmikuutakin. Sitten paluu vanhaan ja toukokuussa alkavat tavoitteet 'bikinikuntoon'. Se sammuu sitten kesän herkkujen äärellä ja syyskuussa onkin aika uudelle yritykselle 'kesän kilot pois'. Sitten saapuu synkkä syksy ja makean himo ja pianhan onkin jouluherkkujen aika. Ja sitten uusi vuosi ja uudet päätökset ja sitten....