Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä on ankean värisiä vaatteita vaatekaupoissa. Eikö värikkäämmät todella mene kaupaksi?

Vierailija
30.01.2025 |

Pitkästä aikaa kiertelin nämä peruskaupat eli kappahl lindex hm sokkari. Mustaa, harmaata, tummansinistä, beessiä, vähän vaaleanpunaista oli valikoimat pääosin. Ihan tosi ankeaa 

Kommentit (250)

Vierailija
101/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin just h&m verkkokaupasta vaatteita. Mustaa, mustaa, harmaata ja valkoista. Ei ollut vaihtoehtoja ja oli lahjakortti joka piti käyttää.

H&M on ainakin muutama vuosi sitten tuonut ihan kivat perusmallistot, ostin mustana t-paitoja, toppeja, legginsejä, alusvaatteita ja sukkia. Muita vaatteita en ostanut enkä osta. Viimeksi katselin neuletta, ne olivat niin epäkäytännöllisiä, etten huomannut miettiä edes värejä. Siis neuleessa iso kaula-aukko, isot hihat ja malli poseeraa söpössä asennossa istumassa. Tee noissa vetimissä mitään muuta kuin istu sohvalla... Mä syttyisin varmaan palamaan jo uunia sytyttäessä tai kaula-aukko putoaisi sitomaan kädet kylkiin ruokaa laittaessa. 

Vierailija
102/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta netistä. Mitä sinä persettäsi tuuletat kommarimarketeissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin just h&m verkkokaupasta vaatteita. Mustaa, mustaa, harmaata ja valkoista. Ei ollut vaihtoehtoja ja oli lahjakortti joka piti käyttää.

H&M on ainakin muutama vuosi sitten tuonut ihan kivat perusmallistot, ostin mustana t-paitoja, toppeja, legginsejä, alusvaatteita ja sukkia. Muita vaatteita en ostanut enkä osta. Viimeksi katselin neuletta, ne olivat niin epäkäytännöllisiä, etten huomannut miettiä edes värejä. Siis neuleessa iso kaula-aukko, isot hihat ja malli poseeraa söpössä asennossa istumassa. Tee noissa vetimissä mitään muuta kuin istu sohvalla... Mä syttyisin varmaan palamaan jo uunia sytyttäessä tai kaula-aukko putoaisi sitomaan kädet kylkiin ruokaa laittaessa. 

Ostit mustana??

H&M:n vaatteet ei ole kovinkaan laadukkaita eikä kestäviä.

Vierailija
104/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkit, keltaiset, neonvihreät... 😑

Vierailija
105/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit mustana??

H&M:n vaatteet ei ole kovinkaan laadukkaita eikä kestävi

Ei ole, mutta ei mun lompaakokaan ole paksu. Nuo kelpasivat ja kestivät joitain vuosia, taisi olla 2018 ostovuosi. Nuohan ovat enimmäkseen alusasuja talvella, kesällä kotiasuina ok, ei kuitenkaan "ihmisten ilmoilla". 

Vierailija
106/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkit, keltaiset, neonvihreät... 😑

Minä kyllä tarkoitan värikkäällä vaatteella esimerkiksi orvokinsinistä tai tummanpunaista, tai sammaleenvihreää. Sellaisia täysin perusvärejä ei myydä suomalaisissa vaatekaupoissa. Olen joutunut ostamaan niitä ulkomailta. Espanjasta saa jopa turkooseja puseroita ja mekkoja, jotka sopisivat värien puolesta paremmin pohjoismaisen vaaleille, mutta täällä niitä ei myydä.

Vierailija
107/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle henkkamaukan mallisto on aika käyttökelvoton. Puserot liian lyhyitä ja hihatkin usein omaan makuun liian lyhyitä. Housuja löytyy sieltä, mutta olisi kiva, jos löytäisi puseroitakin.

Michael Monroella on mielestäni kivoja ja uniikkeja vaatteita, mahtaako käydä jostain Lontoosta niitä shoppailemassa. En ehkä yhtä värikkästi pukeutuisi, koska työni on sellainen, että asiakkaat voisi tykätä kyttyrää, mutta vapaa-ajalla voisin jotain räväkämpääkin pitää. Tykkään väreistä ja kuvioista. Joskus Anttilasta löysin sellaiset niittifarkut, jossa niitit oli hyvin tyylikkäästi aseteltu lahkeisiin, kaikki aina kyselivät mistä olen ne löytänyt eikä kukaan uskonut, että Anttilasta. Poistokorissa ne siellä tosi oli, mutta ihan satumaisen hyvä malli niissä farkuissa ja olivat naiselliset niiteistä huolimatta. Laatukin sen verran hyvä, että kestivät 10 vuotta käyttöä. Nytkin ne on tuolla kaapissa, haaruksia on pitänyt paikata, mutta kotioloissa käytän toisinaan niitä vielä.

Vierailija
108/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit mustana??

H&M:n

jotkut henkkamaukan vaatteet ovat laadukkaita: kannattaa lukea materiaali-infot sieltä sivuilta

eri

Vierailija
109/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse alkanut tilaamaan vaatteita ompelijalta. Käyn ostamassa kankaat itse ja kiikutan ompelijalle. Aikoinaan hän on ottanut mittani ja ollaan mietitty vartaloani parhaiten pukevat puseromallit ja hän sitten surauttaa kankaasta minulle puserot. Osaisin _ehkä_ itsekin ommella, mutta en toistaiseksi ole luottanut kykyihini niin paljon, etenkin kun tuolta ompelijalta saa sen näköistä puseroa ettei uskoisi ns. kotitekoiseksi. Ammattilaisen työnjälki näkyy.

Vierailija
110/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisko se ankeus nyt kuitenkin ap:n päässä? Tiedäthän, että masennukseen ja muihin mielenterveysongelmiin voi saada apua ja elää ihan hyvää elämää? Tsemppiä!

Vierailija
111/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kirppareilta, siellä on värikkäämpääkin tarjolla. Ompelen myös itse. Saa laadukkaampaa halvemmalla, ja itselle sopivat värit.

Vierailija
112/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän muodikas trendiväri on mocca mouse. Sellainen marraskuun kuolemaa imitoiva likaisenruskea sävy. Vaatteet jäi kauppaan.

Vierailija
113/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi naurattamaan tämä ketju, kun hieman ennen ketjun avaamista olin katsellut yhden nettikaupan valikoimaa ja viimeisin tuote, jonka jälkeen suljin nettikaupan sivut, oli pusero, jonka väri on asfaltin harmaa :D

juuri tuollaista suomalaistyypillinen vaateväritys on kaupoissa: maantiehen sopivaa.  Voi sitten hyvin sulautua niin tapettiin kuin maantiehen

Vierailija
114/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te sitten tilaatte? Zalandoltako? Vinkatkaa nyt joitakin nimiä, niin käyn katsomassa löytyisikö mullekin jotain vaikka en tilaamisesta enää yhtään tykkääkään.

Vierailija
115/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin naisten puolella näitä värittömiä vaatteita on paljon, tai sitten jotain ällöpastillia joissa aavistus jotain väriä.

Mutta annas olla kun menee miesten puolelle niin jo löytyy värejä!! Ärsyttävää, kun eivät malliltaan kuitenkaan naisille sovi.

Miten niin miesten puolella värikkäämpää? Minusta päinvastoin teillä naisten puolella on paljon värikkäämpää, miehillä musta ja valkoinen hallitsevat. Olen joutunut ostamaan naisten hattuja ja naisten hanskoja, koska niissä on ollut muitakin värivaihtoehtoja kuin musta ja ruskea.

Vierailija
116/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan pääosin Sheiniltä, jossa on aivan erinomaiset väri- ja kokovalikoimat.

Vierailija
117/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko se ankeus nyt kuitenkin ap:n päässä? Tiedäthän, että masennukseen ja muihin mielenterveysongelmiin voi saada apua ja elää ihan hyvää elämää? Tsemppiä!

Niin, masennukseen ja mt-ongelmiin saa tosiaan apua. Sinun vittumaiseen ja ilkeään luonteeseen ei ole muuta apua kuin oma halu muuttua paremmaksi ihmiseksi. Tsemppiä! 

Vierailija
118/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja ilmapiiri yhteiskunnassamme kuvastuu vaatetukseen. Osoittaa valistunutta tilannetajua omistaa muutama halpa kiinalaisvalmisteinen surupuku collection.

Vierailija
119/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä suomalaiset ostavat. Ostetaan pelkkää mustaa ja ehkä joskus seikkailunhaluisina myös harmaa roikkuva neuletakki.

Vierailija
120/250 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska niitä suomalaiset ostavat. Ostetaan pelkkää mustaa ja ehkä joskus seikkailunhaluisina myös harmaa roikkuva neuletakki.

Masentavaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän