Kylläpä on ankean värisiä vaatteita vaatekaupoissa. Eikö värikkäämmät todella mene kaupaksi?
Pitkästä aikaa kiertelin nämä peruskaupat eli kappahl lindex hm sokkari. Mustaa, harmaata, tummansinistä, beessiä, vähän vaaleanpunaista oli valikoimat pääosin. Ihan tosi ankeaa
Kommentit (250)
Netin kautta löytää onneksi värikkäitäkin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Netin kautta löytää onneksi värikkäitäkin vaatteita.
Joo, mutta joskus olisi kiva päästä sovittelemaan. Netistä melkein tulee tilattuakin. Ap
Ei varmaan noissa kaupoissa sitten ole. En ole aikoihin käynyt
Naiset eivät nyt kuki täällä Suomessa. Vain harva käyttää laajemmin värejä.
Totta. Ostan netin kautta, löytyy jopa värikkäisiin kenkiin erikoistuneita kauppoja. Huiveja talveksi tilasin Temusta, paksuja ja värikkäitä. Värianalyysin jälkeen aloin ostaa värikkäämpiä vaatteita ja niissä tunnen oloni tosi hyväksi. Mustaa en osta enää paitsi hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Elämme rumuuden aikaa...
Varsinkin vaatteiden leikkaukset ei ainakaan mun vartalonmallille sovi yhtään. Kokeilin niitä leveä- tai mitä suoralahkeisia farkkuja nyt onkaan mitkä on nyt muodissa niin ei kyllä hyvältä näyttänyt :/ ja yläosat vielä väljiä ja lyhyitä. Ap
En ole vuosiin käynyt kivijalkakaupoissa, netistä löytyy juuri sellaista kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Ostan netin kautta, löytyy jopa värikkäisiin kenkiin erikoistuneita kauppoja. Huiveja talveksi tilasin Temusta, paksuja ja värikkäitä. Värianalyysin jälkeen aloin ostaa värikkäämpiä vaatteita ja niissä tunnen oloni tosi hyväksi. Mustaa en osta enää paitsi hautajaisiin.
Olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt eroon mustasta. Huomasin joku vuosi sitten yhtäkkiä että suurin osa mun vaatteista oli mustia. Sellainen mustanpuhuva uniformu aina päällä, musta trikoopaita ja farkut. Kaikki takitkin mustia. Nyt on onneksi jo värikkäämpää. Mekot on myös ilmestyneet mun kaappiin, ja hameet. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä muutakin kuin vain ostat, ostat ja ostat? Säälittävää elämää.
Suomessa menee harmaa ja musta talvella paremmin kaupaksi, toista se on ulkomailla🙄. Halutaan olla hiiri-kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt eroon mustasta. Huomasin joku vuosi sitten yhtäkkiä että suurin osa mun vaatteista oli mustia. Sellainen mustanpuhuva uniformu aina päällä, musta trikoopaita ja farkut. Kaikki takitkin mustia. Nyt on onneksi jo värikkäämpää. Mekot on myös ilmestyneet mun kaappiin, ja hameet. Ap
Minä taas käytän tietoisesti vain mustia vaatteita ja kenkiä. Mutta olisiko se minun oma asiani?
Sama kuin monella muullakin, itsekin tilaan kaiken netistä, koska suomalaisissa vaatekaupoissa on värit ja tyylit sellaisia jotka ei itseäni oikein nappaa. Liian pliisua.
Minä en ainakaan osta värikästä. Toisten päällä värit on hauskoja, mutta minä olen synkkä ihminen. Käytän mustaa ja harmaata ja valkoista. Ei kuvia, ei tekstejä, ei kuoseja.
Kankaiden laatu on huonontunut ja ohentunut melkeen kaikki on keinokuitua.
Ihme vinkumista. Mene Stockmannille. Siellä on kaikenvärisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käytän tietoisesti vain mustia vaatteita ja kenkiä. Mutta olisiko se minun oma asiani?
Joo on varmaan. Miksi haluat siitä kumminkin tässä kertoa? Koetko kuitenkin tarvetta keskustella asiasta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan osta värikästä. Toisten päällä värit on hauskoja, mutta minä olen synkkä ihminen. Käytän mustaa ja harmaata ja valkoista. Ei kuvia, ei tekstejä, ei kuoseja.
Sama täällä. Elän suruaikaa ja pukeudun aina mustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on varmaan. Miksi haluat siitä kumminki
Provosoiduin sinun idioottimaisesta aloituksestasi.
Elämme rumuuden aikaa...