Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin uusia ystäviä, mutta vedän puoleeni rikkinäisiä, päihderiippuvaisia tai muuten vain sairaita ihmisiä

Vierailija
30.01.2025 |

Aluksia ystävyyssuhde vaikuttaa hyvältä ja juttu luistaa. On yhteisiä asioita ja kokemuksia, joita jakaa. Luulen jo löytäneeni ystävän, kunnes selviää, että hän käy läpi raastavaa eroa ja on henkisesti aivan rikki tai hän käyttää runsaasti alkoholia (itse en käytä ollenkaan) tai hän on tavalla tai toisella monisairas, jonka mielialat vsihtelevat. Olen olkapää, kuunteleva korva ja kun annan kaikkeni, olen läsnä ja tuen, niin en itse saa takaisin mitään. Hyvin yksipuolisia ja energiaa syöviä ystävyyssuhteita, joita en jaksa ja pakko viheltää peli poikki.

Missä olette te yksinäiset, jotka kaipaatte ystävää ja normaaleja kivoja asioita, joita voisi yhdessä tehdä? 

-yksinäinen naisihminen pk-seudulta-

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu toistuu mulla aina kun uuteen ihmiseen tutustun. Osan kanssa tulee jotenkin toimeen kun harvemmin nähdään. Olen kai liian kiltin oloinen ja kun todellisuus iskee vastapuoleen että osaankin sanoa EI ja pitää puoliani niin joidenkin kanssa se ns. ystävyys katkeaa. Luulevat että olen aina joku myötäilijä ja ilmainen terapeutti.

Vierailija
22/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kaikilla on ongelmia. On tosi harvassa, ettei olisi mitään ongelmia.

Totta. Kaikki ei kuitenkaan kaada niitä ongelmiaan toisten niskaan jatkuvasti/valita jatkuvasti ja joku alkoholismikin taas on jo todella vakava ongelma, ei kukaan halua kaveerata juopon kanssa jos itsellä ei alko-ongelmaa. -eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä liikut?

Ei tarvitse kuin lähteä julkiselle paikalle tai illalla ulos rentoutumaan. Kyllä näitä löytyy. 

Valtaosa illalla "julkisella paikalla rentoutujista" ja baarikärpäsistä on moniongelmaisia elämänkoululaisia.

Vaikka se on ns. luokkarasismia sanoa se, valtaosa 'normaaleista' ihmisistä viettää sitä aikaansa perheen kanssa kotona, mökillä, saunomassa, lomailemassa jne.

Ei se ole sattumaa että törmäät "ulkona" mt-ongelmaisiin alkoholisteihin.

Heillä ei usein ole mitään muuta paikkaa mihin mennä kuin joku epämääräinen julkinen tila tai räkälä.

-Kuntoutuja, joka välttelee tämän takia mm. baareja joissa kävin ennen

Vierailija
24/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kaikilla on ongelmia. On tosi harvassa, ettei olisi mitään ongelmia.

Mutta millaisia ja kuinka ne hoidetaan. Se on se pointti. 

Vierailija
25/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti suhteet epäonnistuu kun on niin suuret odotukset. Ja sitten dramaattisesti petytään muihin - vai oliko ne sittenkin omat odotukset mihin petytään..

Vierailija
26/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä liikut?

Ei tarvitse kuin lähteä julkiselle paikalle tai illalla ulos rentoutumaan. Kyllä näitä löytyy. 

Valtaosa illalla "julkisella paikalla rentoutujista" ja baarikärpäsistä on moniongelmaisia elämänkoululaisia.

Vaikka se on ns. luokkarasismia sanoa se, valtaosa 'normaaleista' ihmisistä viettää sitä aikaansa perheen kanssa kotona, mökillä, saunomassa, lomailemassa jne.

Heillä ei usein ole mitään muuta paikkaa mihin mennä kuin joku epämääräinen julkinen tila tai räkälä.

En tarkoittanut räkälöitä. On muitakin paikkoja. Siistejä pubeja, kulttuuribaareja ja -tiloja,  festareita, risteilylaivoja, mitä milloinkin. Puistoja, toreja ja kauppakeskuksia, joissa kaikki liikkuvat. Tapahtumia. 

Vierailija
27/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä piireissä liikut?

En tarkoittanut räkälöitä

Ja ihan junassa tai asemalla voi joku haluta seuraa. Ihan yleistä. 

Vierailija
28/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen olet? Voisin olla uusi ystäväsi. Olen mukava ja tasapainoinen. 

Vierailija
29/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihan oikeasti on joku juttu.

Ei täydellistä ihmistä ole.

Sehän olisi robotti.

Sinulla on paljon opittavaa.

Vierailija
30/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti suhteet epäonnistuu kun on niin suuret odotukset. Ja sitten dramaattisesti petytään muihin - vai oliko ne sittenkin omat odotukset mihin petytään..

Aivan.

Katse peiliin.

AP kulkee rinta rottingilla bättre folk.

Vierailija
31/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ryssinyt jonkun ihmissuhteen. Katkaissut sen ja katuu nyt.

Vierailija
32/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ikuisuus yksin, kuin 5 minuuttia feministin seurassa. T. Naisten seurasta kieltätytyvä mies pk-seudulta

Vierailija
33/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet? Voisin olla uusi ystäväsi. Olen mukava ja tasapainoinen. 

Kuulostaa lupaavalta. 👌

Vierailija
34/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin ikuisuus yksin, kuin 5 minuuttia feministin seurassa. T. Naisten seurasta kieltätytyvä mies pk-seudulta

Pyllistät miehille. Rahastako vai ilmaiseksi?

Vierailija
35/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on paljon kohtaanto-ongelmia.

Vierailija
36/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin ikuisuus yksin, kuin 5 minuuttia feministin seurassa. T.

Naisten seurasta kieltätytyvä mies pk-seudulta

Oletko myös aseista kieltätytyvä mies?

Noin muutoin et miesten seurasta kieltätyty.

Vierailija
37/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana on paljon kohtaanto-ongelmia.

👉👌 -  >  🍆

Vierailija
38/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustu hieman enemmän ihmiseen, ennen kuin päästät lähelle. voi olla ettet valikoi ,paremmin tasapainoisia ihmisiä.

vaikka tuntuukin pahalta ,en hyväksy esim päihdeongelmaista ystäväksi tai ilkeää toksista ihmistä. ajattelen että mulla oikeus pitää hyviä ihmisiä ja turvallisia ihmisiä ystävänä. jätän ne muut sitten tervehtymään ensin.

Vierailija
39/69 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan rajat ei toimi, ihmistuntemus heikkoa. Opettele itsesi. Heikot vetää kaltaisiaan lähelle, toki myös hyväksikäyttäjä.

Vierailija
40/69 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme