Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi aika jo Palanderin kritisoijat yms ymmärtää yksi asia nykypäivästä..

Vierailija
30.01.2025 |

Se että woken aika on ohi. Trump näyttää suunnan takaisin vanhoihin hyviin aikoihin. Palander on asiamies ja miehet heittää tuollaista läppää se on luonnollista.

Parempi alkaa taas tottua normaaliin hyvien aikojen tapoihin. Tekee se kyllä tiukkaa nuorille jotka pienestä pitäen elänyt tätä woke kokeilu aikaa. Mutta se on nyt ollut ja mennyt ja todettu epätoimivaksi  

Kommentit (397)

Vierailija
221/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollainen dildo pyllyyn mikään vitsi ole, Kalle Palander vain tuli kaapista ulos. Mies joka haluaa kakkoseen on h**tti.

Vierailija
222/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AInoa ratkaisu on suoltaa lisää moista huumoria ilmoille ääliöiden ulinasta huolimatta.

Ehkä näiden palstahoorien pitäisikin saada ullatus mustaa mambaa takaluukkuunsa niin ymmärtäisivät mikä ero siinä on vitsailuun :D

Saattaisi maailmankatsomus avartua.

Kokeiles eka olla hauska, minä saan sanoa mitä tykkään koska olen aidosti hauska siinä samalla, sun ongelma ei ole se että sun jutut on liian edgy, sun ongelma on se että sinä olet tyhmä ja se että sinä et ole hauska.

Ei ole tarkoitus edes olla hauska vaan pilkata teitä typeriä palstahooria. Vedä v:ttu korvillesi dorka :)

Moi kalle, tapellaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AInoa ratkaisu on suoltaa lisää moista huumoria ilmoille ääliöiden ulinasta huolimatta.

Ehkä näiden palstahoorien pitäisikin saada ullatus mustaa mambaa takaluukkuunsa niin ymmärtäisivät mikä ero siinä on vitsailuun :D

Kokeiles eka olla hauska, minä saan sanoa mitä tykkään koska olen aidosti hauska siinä samalla, sun ongelma ei ole se että sun jutut on liian edgy, sun ongelma on se että sinä olet tyhmä ja se että sinä et ole hauska.

Ei ole tarkoitus edes olla hauska vaan pilkata teitä typeriä palstahooria. Vedä v:ttu korvillesi dorka :)

Sun koko pointti on tähän asti ollut että me ei vaan ymmärretä huumoria.

Jumalauta sä olet tyhmä. :' D

Mun pointti on pilkata teitä tyhmiä palstahooria ja siinä se. Vedä hoora itsesi kaulakiikkuun niin maailma parantuu.

Vierailija
224/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh shit, palander herätti kilari-lohikäärmeen, mä haen popparia.

Vierailija
225/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan se ukko sanoa. Koskaan ei oo kenen tahansa tallaajan ollut yhtä helppoa saada sanomaansa sanotuksi ja laajalle levitetyksi, julkkiksista puhumattakaan. Myös niitä tyhmiä läppiä ja toisia halventavia. 

Siksi niistä seurauksia tuleekin, kun ne kuulee sellaisetkin joilla on valta päätää, millaisten juttujen heittäjien kanssa halutaan olla tekemisissä.

Sananvapaus on aidosti suurempaa kuin koskaan. Siksi on myös enemmän puhetta ja eri näkemykset tulee esiin. 

Vierailija
226/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskikö vainoharhat päälle kun luulet Kallen kanssa keskustelevasi :D Mt-ongelmanne onkin hyvä selitys käytöksellenne.

Vierailija
227/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle voi alkaa tekemään omaa youtube kanavaa öyhöille.

Siitä tulisi hitti. Itse ainakin katsoisin joka videon. 

Vierailija
228/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun pointti on pilkata teitä tyhmiä palstahooria ja siinä se. Vedä hoora itsesi kaulakiikkuun niin maailma parantuu."

Moi kalle, nythän sinä vain pilkkaat itseäsi, pyörit kuin tuuliviiri mielipiteidesi kanssa.

Etkä ymmärrä edes vitsejä!

Vierailija
229/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain ei näytä olevan muuta elämää kuin tämä palsta. ^

Vierailija
230/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskikö vainoharhat päälle kun luulet Ka

Moi kalle, iskikö sinulla? Minä haistan pelon piuhoja pitkin tänne asti.

Nyt tapellaan, älä venkoile tai ole pelkuri.

Vierailija
231/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Housuissas on woke!

Entäs kun moista paskaa puhutaan sun äidille, mummolle, vaimolle, tyttärelle!

Siitä vaan, sukulaisnaiset jonoon, antakaa palaa!

Wi**u sä olet typerä!

Entäs kun joku muija heittää radiossa antavansa oitis jollekin (ihan nimellä) kiekkoilijalle fjöösää ja tekevänsä sen kanssa enemmän kuin mieluissaan lapsia.

Saako potkut?

Ei varmasti.

totta, akkaväki saa arvostellakin ja laukoo kidastaan mitä vaan jakäydä käsiksi,muka se imartelee äijijä, voi veeeeeeeeeeeeeeeeee

Halla-aho ainakin olis onnellinen kun joku muukin haluis sitä, vaimo

Niin, Valavuori, Perälä ja Palander eivät keskenään heittäneet homo-läppää? Oliko sulla jotain pointtiakin. Vähän eri asia ahdistella seksuaalisesti puistossa.

Läppä on leikkiä. Keskenään saa heittää toisistaan sellaista läppää mikä on kaikille ok. Ulkopuolisista, jotka ei oo siihen leikkiin heidän kanssa suostuneet, ei. 

Pätee ihan kaikkiin leikkeihin. Aikuisten ja lasten. Ja aikuisten seksi-alkuisiin varsinkin. 

Vierailija
232/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle voi alkaa tekemään omaa youtube kanavaa öyhöille.

Siitä tulisi hitti. Itse ainakin katsoisin joka videon. 

Moi kalle, miksi kukaan katsoisi ihmistä joka selittää törkeytensä huumorilla mutta joka ei ole hauska?

Vierailija
233/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi kalle, iskikö sinulla? Minä haistan pelon piuhoja pitkin tänne asti.

Nyt tapellaan, älä venkoile tai ole pelkuri.

Muista lääkkeet v-a-j-a-k-k-i :D

Vierailija
234/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediamme opettaa, miten pitää puhua ja liioitella kaikkea, jotkut luulevat, että on sopivaa käyttää tosielämässä samanlaisia idioottimaisia ilmaisuja. Nytkin oli GRILLATTU ihminen amerikassa, vaikka se kuulustelu käytiin ihan asiallisesti puhumalla. Katsoin koko lähetyksen, eikä savua näyttänyt nousevan.

Ja somekin RÄJÄHTÄÄ vahintään kerran päivässä.

Vierailija
235/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskikö vainoharhat päälle kun luulet Ka

Minusta on aidosti hauskaa kuinka ainoa keino näille pälleille puolustautua tolta moi tyypiltä on teeskennellä että ne ei ymmärrä sitä vitsiä, oikein huumlrin ultramestarit taas kyseessä.

Vierailija
236/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo! Varsinkin omalla nimellä mahdollisimman julkisesti ja työpaikalla. 

Vierailija
237/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muista lääkkeet v-a-j-a-k-k-i :D"

Moi kalle, kiitos kun annat minun mätkiä sinua verbaalisesti maassa makaavana märkänä rättinä, varmistit kaikki epäilykseni mitä minulla on sinun miehisyydestä.

Vierailija
238/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan Palanderin huumori kestänyt kun jaksossa vitsailtiin hänen avioliiton päättymisestä. 

Vierailija
239/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saihan se ukko sanoa. Koskaan ei oo kenen tahansa tallaajan ollut yhtä helppoa saada sanomaansa sanotuksi ja laajalle levitetyksi, julkkiksista puhumattakaan. Myös niitä tyhmiä läppiä ja toisia halventavia. 

Siksi niistä seurauksia tuleekin, kun ne kuulee sellaisetkin joilla on valta päätää, millaisten juttujen heittäjien kanssa halutaan olla tekemisissä.

Sananvapaus on aidosti suurempaa kuin koskaan. Siksi on myös enemmän puhetta ja eri näkemykset tulee esiin. 

Mitä suurempi vapaus, sitä suurempi vastuu vapauden käyttämisen seurauksista.

Vierailija
240/397 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eihän noissa Kallen jutuissa ollut mitään ihmeellistä. Kevyttä läpän heittoa.

Sehän tässä juuri vikana onkin, kun joidenkin miesten mielestä naisista saa puhua mitä vaan ja miten vaan, mutta näinhän ei ole . Nainenkin on ihminen (yllätyt yllätys näille miehille)ja jokaisella ihmisellä on oikeus olla saamatta niskaansa julksesti tuollaista kuraa. 

Jos nämä tietyt miehet(kaikki miehet eivät todellakaan ) ymmärtäisivät, että ihmisen halveksiminen ja rais*kauksesta haaveileminen julkisesti(jonkin tietyn ihmisen nimeltä mainitseminen tässä yhteydessä, jonka olisi halunnut rais*kata) ei ole todellakaan oikein eikä sallittua. Nythän Plander julkisesti haukkuin suomalaiset naisurheilijat rumiksi ja kertoo, että olisi halunnut rais*kata Poutiaisen, koska ihmetteli, että olisiko siihen panemiseen pitänyt olla naisenkin (Poutiaisen) lupa.

Ja vaikka ap väittää, että vanhoina hyvinä aikoina tuo olisi ollut julkisesti ihan sallittua puhetta, niin epäilen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme