Nälkä on todella suuri kun yrittää toipua alkoholismista. Apua?
Makeanhimo ja väsymys on omaa luokkaansa. Nyt tekisi mieli kamalasti jotain kirpeitä irtokarkkeja, onneksi ei ole saatavilla.
Yritän fiksusti hoitaa tämän, sillä en halua lihoa. Syön todella paljon kasviksia, salaattia ja proteiinia. Kun tekisi mieli makeaa niin syön 85% suklaata, sokeritonta maapähkinävoita ja tuoreita marjoja.
Tänään olen taas syönyt, nukahtanut ja taas tekisi mieli syödä. Kaikki arjen askareet väsyttävät aivan kohtuuttomasti. Himoja ruokaa kohtaan on sitä myöten valtaisasti, etenkin roskaruokaa ja makeaa mieli haluaisi mutta aika vähän toistaiseksi sellaiseen olen sortunut (toisin kuin krapulassa ja humalassa ollessani).
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä alkoholismi?
2-300
Join kerrallaan pari pulloa viiniä ja olutta päälle. Mietoja juomia siis, kaupan "viiniä" kävi kun siinä oli se 8% eikä pöhöttänyt samanlailla kun olut.
Join siis 15 annosta kerralla 2-4 kertaa viikossa yli kymmenen vuotta.
Tippaakaan en voi juoda, lähtee hallinnasta muuten. Olen hyvin huojentunut ettei tarvitse enää juoda, kiitollinen jokaisesta hetkestä minkä olen selvänä oli tunteet sitten mitä tahansa.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Syö vaan! Pieniä murheita, jos muutaman kilon lihot. Laihduta sitten kun oot toipunut pidemmälle. Alkoholia kun pidempään käyttää, niin se huuhtoo elimistöstä kaikenlaisia ravinteita, vitamiinejä ja hivenaineita, siksi on nälkä. Tietenkin et sinä karkista ja sokerista mitään vitamiinejä ja hivenaineita saa, joten ihan fiksua välttää niitä karkkimielitekoja, mutta syö vaan oikeaa ruokaa tai vaikka grilliruokaa niin paljon kuin jaksat. Juice Leskinen kun aikoinaan toipuili, niin hän kertoi syövänsä mitä halutti, että keho kertoo mitä se milloinkin tarvii. Ja uni on erittäin hyväksi, joten nuku vaan aina kun on aikaa nukkua ja saat unta! Hermosto palautuu myrkytystilasta. Siksi tarvii unta.
Tsemppiä!
Kiitos kovasti sinulle viestistäsi!
Aloittaja
Minunkin korvaani kuulostaa siltä, että syöt liian kevyesti, jos kasviksilla ja proteiinilla elät. Perunaa kunnolla myös. Vatsa pitää syödä kylläiseksi tavallisella kotiruoalla.
Olutkin on lopulta todella kaloririkasta koska mallassokeri. Valkoviini, kuiva tai kossuvissy tai kilju. terveysjuomia.