Kenenkään elämä ei ole niin perseestä kuin minun!!
Kaikki päivät on samanlaisia eikä mitään tekemistä. Kuinka kauan ihminen jaksaa ennenkuin räjähtää säpäleiksi? Mä hajoon tähän elämääni. Ennen sitä pelkäs vaikka syöpää nyt olis vaan että vitut ! Perseestä kaikki. Autolla ajaessa tekee mieli ajaa vaan rekan alle. Mun koko elämä on ollut perseestä eikä kummemmaksi muutu. Tasan ei käy onnenlahjat. KYLLÄ olen masentunut eikä tähän auta mikään muu kuin KIRVES!
Kommentit (26)
Ihmiset kun kokevat asiat eri tavoin. Eli eiköhän aapeellä ole tarpeeksi vaikeaa, ilman teidän valituksiakin.
Jos on masentunut niin sitten sitä myös on.
Menen pyörimään taas oman napani ympärille.
mitään muuta kuin tuon, lueskellut vain.
37
että ihmisen luonteeseen kuuluu aina haihattelu uuden auvoisemman onnen eteen ja muiden ihmisten onnellisuus taas roimasti yliarvioidaan.
Kyllä sitä oma elämäkin on siis välillä ihan perseestä ja tylsää, vaikka toisaalta tajuan kuinka helvatin onnekas olen tässä keskiluokkaisessa elämässäni, kun minulla on fiksu, mukava mies ja kaksi ihanaa lasta. Ihan inhimillistä se on, että silti välillä vituttaa ja väsyttää.
Siskot tsemppiä, kyllä se siitä:)
Tein vain päätöksen siitä, että en enää masentele. Tajusin, että siitä ei ole mitään hyötyä. Miksi tuhlata elämä siihen, että on masentunut? Omia tunteitaan pystyy hallita, jos vain harjottelee tarpeeksi. Kehotan sinua unohtamaan masennuksesi ja vain elämään elämääsi. Kukaan muu ei sitä voi muuttaa, kuin sinä. Se muunmuassa on hyvä tapa päästä siitä eroon, kun ajattelee miten huonosti monilla muilla tässä mailmassa menee, evätkä voi edes vaikuttaa siihen. On oikea lottovoitto syntyä tällaiseen hyvinvointivaltioon, kuin Suomi. Lopeta se itsesäälissä rypeäminen ja elä elämääsi. Ole onnellinen lapsistasi, siitä, että teillä on ruokaa ja koti ja siitä, että ylipäätään elät!! Voin kertoa sinulle muita hyviä konsteja, jos vähän luettelet ensin asioita, jotka sinua masentavat. T: Ennen itsemurhan partaalla, nykyään todella onnellinen.
En niitä ala listaamaan kuitenkaan. Sinä tuskin olet oikea ihminen määrittelemään onko minulla OIKEITA VAIKEUKSIA vai ei !! Vai saatko jotain tyydystä siitä, että käännät veistä haavassa. Itse olen yrittänyt kaikkeni jotta nousisin tästä suosta että saisin jostain edes tyydytystä mutta päänuppiin on hankala itse päästä käsiksi tämä ole mikään tahdon asia kun tunnetilat vaihtelee tunnista toiseen. Olo välillä kestämätön. Mut tämä tästä ehkä olen jonkun mielestä itsekäs sitten olen muuhun en tällä hetkellä pysty.