Apua!!!! ISO patti olkapäässä!
Huomasin tänään että mulla on joku ihmeen patti olkapäässä. Koko suunnilleen 12x6cm, siis tosiaan ISO.
Ihan pikkaisen punertava, ei ole kipeä ja on sellainen pehmeä...tuntuis että on nestettä sisällä. Luultavasti on tullut nopeasti, muuten olisin huomannut tämän aiemmin...kai...
Huolestuttaa ja pahasti!
Mikä se voisi olla?
Kommentit (36)
olen pudonnut kai jossain välissä mutta olen kuvitellut, että syöpä on sisällä jos ei sitten ole ihosyöpää...
En nyt viitsi pilata teiltä jännitystä, mutta sen verran voin sanoa, että pahanlaatuisesta tai muutenkaan vaarallisesta asiasta ei ole kyse.
Terveisin lääkäri.
P.S. Kyllä tuommoisen kanssa olisi voinut päivystykseenkin mennä, jos on päivän-parin aikana ilmestynyt. Bakteeritulehdus on aina hyvä poissulkea, ja sitä ei voi hoitsu tehdä puhelimitse.
Yhden kerran se uusi ja puhkaistiin taas. Nyt ei ole moneen vuoteen uusinut.
Mulla oli myös sellainen patti. Kävin näyttämääsä lääkärille ja se katsoi taskulampulla että päästääkä se valoa läpi ja se päästi valon läpi. Kävin myös ultrassa ja todettiin että se on vesipatti. Käy varmuuden vuoksi näyttämässä lääkärille sitä pattia, saat mielenrauhan ja varmuuden siitä patista.
Vknlopun iltalehdessä oli juttua siitä kuinka joku amerikkalainen tuoli oli aiheuttanut monille käyttäjilleen suomessa juuri tuollaisia bakteerirakkuloita!
AP! OLETKO OSTANUT ÄSKETTÄIN UUDEN NOJATUOLIN?
Vknlopun iltalehdessä oli juttua siitä kuinka joku amerikkalainen tuoli oli aiheuttanut monille käyttäjilleen suomessa juuri tuollaisia bakteerirakkuloita!
siitä tuolista uutisoi myös keskisuomalainen. mutta oireista ei ollut kyllä mitään.
Vierailija:
AP! OLETKO OSTANUT ÄSKETTÄIN UUDEN NOJATUOLIN?
Vierailija:
siitä tuolista uutisoi myös keskisuomalainen. mutta oireista ei ollut kyllä mitään.
vatsassa kiertää...
ahdistaa kauheasti, pelottaa.
Kiitokset teille kaikille vastauksistanne.
ap
Tuli vielä mieleen sellainen juttu, että aloittin karppauksen pari viikkoa sitten?
Voiko tämä mitenkään johtua siitä?