Olisipa suomalaisilla vielä munaa
Lakko ainakin juhannukseen asti niin saadaan hintojen nousu paikattua työntekijälle.
Loppuvuodesta toinen 10% jotta ostovoima viimein nousee pitkästä kuopasta.
Millä oikeudella johtajat ja omistajat kasvattaa omaisuuttaan kun toiset hilkoilee heidän puolestaan pienenevällä reaaliansiolla?
Kommentit (113)
No, osalla työttömistä ei ole yksi viikko kuukaudessa varaa ruokaan! Jotta kyl meidänkin puolesta pitäisi lakkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi
Moi arto, sinä ensin, sinä olet JOHTAJA, iso mies joka uskaltaa kiusata hoitsuja, näytä mallia äläkä ulise.
Tapa itsesi h u o r a!
Moi arto, sinähän se h u o r a olet, myit kunniasi ja kansasi pennosista ja suojatyöpaikasta jossa sut kiusataan hengiltä.
Upvote spämmistä päätellen kaikki mitä sinä sanot osuu ja uppoaa super kivuliaasti nyt.
Oikeistotrollit tekee sitä täälä räknäämällä vpnää kun eivät osaa kirjoittaa.
Tapa itsesi vassarihuora.
Moi arto, en minä millään viittis,
"Tapa itsesi vassarihuora."
Moi arto, toivottavasti tämä lause ei palaa kummiteleen sinua uudessa työssäsi. ; ]
Vierailija kirjoitti:
No, osalla työttömistä ei ole yksi viikko kuukaudessa varaa ruokaan! Jotta kyl meidänkin puolesta pitäisi lakkoilla.
Toivottavasti kaikki työttömät kuolee nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, minä olen vähän huolissani sinun mielenterveydestä ja sen vaikutuksista sinun kykyysi hoitaa tehtäviäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, minä olen vähän huolissani sinun mielenterveydestä ja sen vaikutuksista sinun kykyysi hoitaa tehtäviäsi.
Joku sekopää luulee täällä puhuvansa jollekin artolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin irrallaan yhteiskunnasta? Miksi et itse perusta yritystä ja ala palkkaamaan hyvällä palkalla?
Ei se ole helppoa, vaikka kuinka olisi rahaa taustalla.
Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet pankkilainaan, start-up- ja yritystukiin.
Että jos vaan osaat, niin pystyt siihen. Monet on lähteneet täysin tyhjästä.
Kaikki kunnia niille, jotka osaa perustaa menestyvän yrityksen.
En saanut lainaa edes töissä käydessä. Nyt olen työtön ja luottotiedotkin mennyt.
Lisää hyviä ideoita?
Yritystä varten saa lainaa jos on uskottava liikeidea.
2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...
1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...
2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.
3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa tullaan pian tekemään.
4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2024. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.
5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2024, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin irrallaan yhteiskunnasta? Miksi et itse perusta yritystä ja ala palkkaamaan hyvällä palkalla?
Ei se ole helppoa, vaikka kuinka olisi rahaa taustalla.
Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet pankkilainaan, start-up- ja yritystukiin.
Että jos vaan osaat, niin pystyt siihen. Monet on lähteneet täysin tyhjästä.
Kaikki kunnia niille, jotka osaa perustaa menestyvän yrityksen.
Pieni yrittäjä 20 työntekijää. Tienaa itse 150 000 vuodessa. Olisi siitä aika paljon varaa maksaa palkkoja. Satanenkin kuussa enemmän olisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on vauvan oma yksinvaltiaat-sarjan toisinto.
Antaa kasvot propagandalla, jakaa vastuuta tavalla josta äärioikeisto on ihan super paskana joka kerta.
Tosi huvittava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa kasvot propagandalla, jakaa vastuuta tavalla josta äärioikeisto on ihan super paskana joka kerta.
Tosi huvittava tapaus.
Suomessa ei ole äärioikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittava tapaus.
Moi sinä, itseasiassa minä pihistin tän idean south parkista, siinä tanskalaiset voitti trollit kutsumalla ne nimeltä aurinkoon.
Minä vain skippaan merkityksettömät lihapussit jotka toimii ton bullshit propagandan sanansaattajina ja puhuttelen sen alkuperäistä lähdettä ja vastuunkantajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittava tapaus.
Valehtelua vaikuttais sitten riittävän yllimäskyllimäs, loppumaton luonnonvara!
Vassarit valittaa yrityksistä mutta ei koskaan perusta niitä työntekijän unelmayrityksiä missä voitot jaetaan työntekijöille isoina palkkoina. Me kaikki täällä odotetaan niitä jotta voidaan irtisanoutua nykyisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittava tapaus.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vassarit valittaa yrityksistä mutta ei koskaan perusta niitä työntekijän unelmayrityksiä missä voitot jaetaan työntekijöille isoina palkkoina. Me kaikki täällä odotetaan niitä jotta voidaan irtisanoutua nykyisestä.
Perustetaanpas, minä kohtelen työntekijöitäni kunnioituksella, he ovat luoneet minuj omaisuuden.
Se että sinä olet sydämmetön paskakasa joka loukkaantuu ajatuksesta reiluudesta ei ole mikään universaali ominaisuus, se on sinun henkilökohtainen ja syvä häpeä.
Olet häpeäksi suvullesi ja maallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittava tapaus.
Totta
Näin on, kriittinen ajattelu ja perustelut on ihan homoa koska ei me ymmäretä niitä kuitenkaan.
T: ääretön oikeisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi huvittava tapaus.
Totta
Näin on, kriittinen ajattelu ja perustelut on ihan homoa koska ei me ymmäretä niitä kuitenkaan.
T: ääretön oikeisto
Suomessa ei ole äärioikeistoa. Deal with it.
Moi arto, en minä millään viittis, minulla on kivaa kun minä tapan sinun uskottavuuden.