Olisipa suomalaisilla vielä munaa
Lakko ainakin juhannukseen asti niin saadaan hintojen nousu paikattua työntekijälle.
Loppuvuodesta toinen 10% jotta ostovoima viimein nousee pitkästä kuopasta.
Millä oikeudella johtajat ja omistajat kasvattaa omaisuuttaan kun toiset hilkoilee heidän puolestaan pienenevällä reaaliansiolla?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perkele arto, tarviiko sun tehdä itsestäs klovni jokaisessa ketjussa erikseen?
Kertoo skitsofreniasta jos luulet anonyymillä sivustolla juttelevan jonkun ?poliitikon? kanssa.
Moi arto, kertoo narsismista kun ajaa itsensä valheilla suohon josta ei pääse omin voimin ylös.
Jättikö arto kertapanon jälkeen ja nyt olet täällä sitä itkemässä takaisin? 🤭
Eikun hyökkäs mun lapsen ihmisoikeuksia ja pärjäämistä vastaan, auttoi varastelemaan yhteistä omaisuutta jota me kaikki ollaan maksettu, otti pois mun suojaverkoista ja antoi ihmisille jotka ei sitä tarvinu.
Arto on maanpetturi.
Mitäs ajattelit tehdä asialle luuseri? 🤭
Sinä itket ja Arto poika se vaan porskuttaa! 🤣
"Mitäs ajattelit tehdä asialle luuseri? 🤭
Sinä itket ja Arto poika se vaan porskuttaa! 🤣"
Moi arto, samaa kun tähänkin asti, aion radikalisoida ihmisiä antamalla sinun kasvot äärioikeiston kaikista höyrypäisimille jutuille.
Minä en aio tehdä mitään, minä aion puhua sinusta totuuden mukaisesti.
Ja se tulee olemaan ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, samaa kun tähänkin asti, aion radikalisoida ihmisiä antamalla sinun kasvot äärioikeiston kaikista höyrypäisimille jutuille.
Eli et tee yhtään mitään. Kaikki pitää sinua hulluna. 🤭
Jatka toki skitsofreenista itkuasi.
Minä lähden ahmimaan sinulta ryöstetyillä rahoilla. Tsau! 🤣
no enpä haluaisi miehen genitaaleja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Metsä Board laittaa Takon tehtaan kiinni ja rakensi vastaavan kapasiteetin Ruotsiin.
Kouvolassa villalankatehdas siirtää tuotannon Brittein saarelle.
Osakkeenomistaja
Boardi mukavassa nousussa
Suomalainen laittaa rahansa mieluummin lottoon kuin osakkeisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, en minä kiellä olevani hullu, mutta sinä taasen esität tyhmää jos teeskentelet että minua ei kuunnella sen takia.
Minä olen hullu, en tyhmä enkä epärehellinen, sen takia sinä jäät aina kakkoseks, hullulle.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin irrallaan yhteiskunnasta? Miksi et itse perusta yritystä ja ala palkkaamaan hyvällä palkalla?
Ei se ole helppoa, vaikka kuinka olisi rahaa taustalla.
Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet pankkilainaan, start-up- ja yritystukiin.
Että jos vaan osaat, niin pystyt siihen. Monet on lähteneet täysin tyhjästä.
Kaikki kunnia niille, jotka osaa perustaa menestyvän yrityksen.
Mitä helvettiä sä sönkkäät? Kaikilla on samat mahdollisuudet pankkilainaan? Ootko v.ajakki aivan varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, en minä kiellä olevani hullu, mutta sinä taasen esität tyhmää jos teeskentelet että minua ei kuunnella sen takia.
Minä olen hullu, en tyhmä enkä epärehellinen, sen takia sinä jäät aina kakkoseks, hullulle.
Olet tyhmä ja hullu. Säälin sinua. Minä Arto aion viedä sinulta kaikki rahat ja lopulta elämäsi. Viimeinen asia minkä kuulet on minun (Arton) naurun ja uuninluukun kolahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa lähettää sähköposti Sannalle ja kysyä,miksi hänen hallitus romahdutti palkansaajien ostovoiman 90-luvun tasolle katsotaan mitä vastaa.
Mutku Sanna Mutku Sanna... Hoen tätä vielä seuraavat 70 vuotta!!!
T. Persu-uli
Vierailija kirjoitti:
Arto nyt tuskin kirjoittelee tälle palstalle, mutta voihan se olla, että mielenterveysongelmiin auttaa sekin kun luulee kirjoittavansa jollekin tietylle henkilölle
"Olet tyhmä ja hullu. Säälin sinua. Minä Arto aion viedä sinulta kaikki rahat ja lopulta elämäsi. Viimeinen asia minkä kuulet on minun (Arton) naurun ja uuninluukun kolahduksen."
Moi arto, sinun mielenterveys rakoilee nyt jo aika näkyvästi.
Älä vaan unohda närästyslääkkeitäs, minä luulin että sinä olit menossa syömään kun sua kiinnostaa mun jutut niin vähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto nyt tuskin kirjoittelee tälle palstalle, mutta voihan se olla, että mielenterveysongelmiin auttaa sekin kun luulee kirjoittavansa jollekin tietylle henkilölle
Moi arto, kyllä minä varmasti lopetan jos tarpeeksi monta kertaa teeskentelet että et ymmärrä vitsin pointtia, nerokas suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin irrallaan yhteiskunnasta? Miksi et itse perusta yritystä ja ala palkkaamaan hyvällä palkalla?
Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet pankkilainaan, start-up- ja yritystukiin.
Mitä helvettiä sä sönkkäät? Kaikilla on samat mahdollisuudet pankkilainaan? Ootko v.ajakki aivan varma?
Kokeile kerran elämässäsi. Preusta yritys ja maksa työntekijöille niin maan perusteellisen paljon palkkaa. Älä tule sitten tänne itkemään kun pankki laittaa lapun luukulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastauksena kysymykseen: Olen. Irrallaan yhteiskunnasta. Kuten puoli miljoonaa syrjäytettyä suomalaista.
Olisko sun siis pikkuhiljaa aika alkaa tekeen asialle jotain, eikä vaan ulista kuin pikkulapsi? Se on susta itsestä kiinni nyt. Työnteko ei ole helppoa, ainakaan jos haluaa pitää työnsä ja yrittäminen on vieläkin vaikeampaa. Kumpikaan ei sovi laiskoille ja jälkimmäinen ei sovi myöskään valittajille.
Ei toi joutavanpäiväinen saarnaaminen susta yhtään sen parempaa ihmistä tee, vaikka niin kuvitteletkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa lähettää sähköposti Sannalle ja kysyä,miksi hänen hallitus romahdutti palkansaajien ostovoiman 90-luvun tasolle katsotaan mitä vastaa.
Mutku Sanna Mutku Sanna... Hoen tätä vielä seuraavat 70 vuotta!!!
T. Persu-uli
Onko sulla persu sängyn alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat alapeukuttaa kun luulee että siellä työmaalla vedetään lonkkaa.
Joskus vielä näätte ite. Tai sitten ette jos tämä hallitus jatkaa niin ollaantyöttömiä kaikki loppuikämme...
Yhyy, ne tekee meistä orjia ja maksaa vaan euron tunti, yhyy...
Haluat olla orja ja ottaa perseeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, kyllä minä varmasti lopetan jos tarpeeksi monta kertaa teeskentelet että et ymmärrä vitsin pointtia, nerokas suunnitelma.
Minkä vitsin? Senkö, että näet ja kuulet olemattomia, sekä myös luulet
Mun mielestäni sun psykoosissasi ei ole mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kerran elämässäsi. Preusta yritys ja maksa työntekijöille niin maan perusteellisen paljon palkkaa. Älä tule sitten tänne itkemään kun pankki laittaa lapun luukulle
Kokeile ihan keskenäsi, urvelo.
Ei siinä munaa tarvita kun kulli pelaa,muuten jumalaytä unohdin kaupassa käydessä ostaa munia hyvä kun mainitsit mynät.
Tärkeintä on ollut jakaa voittoja omistajille ja sijoittajille, ei investoida. Tosiaan monta kymmentä vuotta. Hallituksen toihu vielä vaan pahentaa asiaa. Osaamista ei ole.