Olisipa suomalaisilla vielä munaa
Lakko ainakin juhannukseen asti niin saadaan hintojen nousu paikattua työntekijälle.
Loppuvuodesta toinen 10% jotta ostovoima viimein nousee pitkästä kuopasta.
Millä oikeudella johtajat ja omistajat kasvattaa omaisuuttaan kun toiset hilkoilee heidän puolestaan pienenevällä reaaliansiolla?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat alapeukuttaa kun luulee että siellä työmaalla vedetään lonkkaa.
Joskus vielä näätte ite. Tai sitten ette jos tämä hallitus jatkaa niin ollaantyöttömiä kaikki loppuikämme...
Yhyy, ne tekee meistä orjia ja maksaa vaan euron tunti, yhyy...
Haluat olla orja ja ottaa perseeseen?
Itse haluat tuottaa maan täyteen ulkomaisia orjia ja luulet että sillä konstilla sulle muka irtoaa sosiaaliapua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kannattaa lähettää sähköposti Sannalle ja kysyä,miksi hänen hallitus romahdutti palkansaajien ostovoiman 90-luvun tasolle katsotaan mitä vastaa.
Mutku Sanna Mutku Sanna... Hoen tätä vielä seuraavat 70 vuotta!!!
T. Persu-uli
Onko sulla persu sängyn alla?
En kai mä nyt sellaista haisevaa ihmis jätettä kotonani katselis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakarat alapeukuttaa kun luulee että siellä työmaalla vedetään lonkkaa.
Joskus vielä näätte ite. Tai sitten ette jos tämä hallitus jatkaa niin ollaantyöttömiä kaikki loppuikämme...
Yhyy, ne tekee meistä orjia ja maksaa vaan euron tunti, yhyy...
Haluat olla orja ja ottaa perseeseen?
Itse haluat tuottaa maan täyteen ulkomaisia orjia ja luulet että sillä konstilla sulle muka irtoaa sosiaaliapua
Taidat itse olla sitä sosiaaliapua vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastauksena kysymykseen: Olen. Irrallaan yhteiskunnasta. Kuten puoli miljoonaa syrjäytettyä suomalaista.
Olisko sun siis pikkuhiljaa aika alkaa tekeen asialle jotain, eikä vaan ulista kuin pikkulapsi? Se on susta itsestä kiinni nyt. Työnteko ei ole helppoa, ainakaan jos haluaa pitää työnsä ja yrittäminen on vieläkin vaikeampaa. Kumpikaan ei sovi laiskoille ja jälkimmäinen ei sovi myöskään valittajille.
Ei toi joutavanpäiväinen saarnaaminen susta yhtään sen parempaa ihmistä tee, vaikka niin kuvitteletkin
Jonkun se täytyy vaan leikkauksista huolimatta sunkin elämäsi maksaa
Raha ei tule seinästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kakaroita, jotka ap viestiä alapeukuttaa, vaan enemmän kokemusta omaavia. Tää hintojen nousu ei johdu johtajien palkoista, vaan siitä ettei Suomessa yleisesti ole työtä ja talouskasvua. Suomen talouskasvu on ollut jäissä 2007 vuodesta asti. Muualla se on noussut. Ei meillä. Lisäksi meitä rasittaa laajasti ulkomainen työvoima (esim virolaiset käy täällä töissä ja vie veroeurot sinne) sekä ihan uskomattoman raju verotus. Isoista tuloista maksetaan suhteessa isompia veroja eli raha ei kierrä kulutuksen mukaan maan sisällä, vaan se verotetaan valtiolle, joka lähettää sen ulkomaille.
Suomessa rikastuu, kun myy jotain jollekin, joka ei käytä omia rahojaan. Siis julkiselle sektorille, kunnille, valtiolle ja sille maakuntahallinnolle, josta virkamiehetkin tajuavat yhtä vähän kuin sika abstraktista taiteesta. Omia rahoja käyttäville, eli kansalaisille myyminen taas
Tämä on niin totta. Suomalaiset firmat ovat kuin iilimatoja, jotka imevät julkisen sektorin kuiviin. Ei olla köyhiä eikä kipeitä kun turhasta työstä laitetaan lasku veronmaksajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs ajattelit tehdä asialle luuseri? 🤭
Sinä itket ja Arto poika se vaan porskuttaa! 🤣"
Moi arto, samaa kun tähänkin asti, aion radikalisoida ihmisiä antamalla sinun kasvot äärioikeiston kaikista höyrypäisimille jutuille.
Minä en aio tehdä mitään, minä aion puhua sinusta totuuden mukaisesti.
Ja se tulee olemaan ihan tarpeeksi.
Arto nyt tuskin kirjoittelee tälle palstalle, mutta voihan se olla, että mielenterveysongelmiin auttaa sekin kun luulee kirjoittavansa jollekin tietylle henkilölle
Moi arto, kyllä minä varmasti lopetan jos tarpeeksi monta kertaa teeskentelet että et ymmärrä vitsin pointtia, nerokas suunnitelma.
Minkä vitsin? Senkö, että n
Moi arto, okei kai mä sit odotin sinusta liikoja, sinä ihan tosissaan et pysty parempaan.
Tiäks vassarit on moneen kertaan jo arvannu tän mun shtickin lähteenkin ja sinä et edes ymmärrä koko vitsiä, kun oot niin älykäs.
Kai ymmärrät että hinnat nousevat vähintään niiden korotusten verran, todennäköisesti vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, samaa kun tähänkin asti, aion radikalisoida ihmisiä antamalla sinun kasvot äärioikeiston kaikista höyrypäisimille jutuille.
Arto nyt tuskin kirjoittelee tälle palstalle, mutta voihan se olla, että mielenterveysongelmiin auttaa sekin kun luulee kirjoittavansa jollekin tietylle henkilölle
Moi arto, kyllä minä varmasti lopetan jos tarpeeksi monta kertaa teeskentelet että et ymmärrä vitsin pointtia, nerokas suunnitelma.
Minkä vitsin? Senkö, että n
Vauvan deeplorea, täälä on kymmenittäin ketjuja satosesta jotka on ihan ilmiselvästi arto kehumassa artoa yksinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota...
Arto on aika vaikuttaja täälä, huutaa milloin mitäkin täysin häiriintynyttä loisista ja vassareista ja kehuu itseään tavalla jolla kukaan muu ei puhu toisesta ihmisestä.
Moneen kertaan tunnistettu täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota...
Arto on aika vaikuttaja täälä, huutaa milloin mitäkin täysin häiriintynyttä loisista ja vassareista ja kehuu itseään tavalla jolla kukaan muu ei puhu toisesta ihmisestä.
Moneen kertaan tunnistettu täältä.
Ois mielenkiintoista tietää onko se arto oikeasti vai joku höyrypää fani joka tuhoaa arton uskottavuuden silkalla kyvyttömyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin irrallaan yhteiskunnasta? Miksi et itse perusta yritystä ja ala palkkaamaan hyvällä palkalla?
Ei se ole helppoa, vaikka kuinka olisi rahaa taustalla.
Kaikilla on kuitenkin samat mahdollisuudet pankkilainaan, start-up- ja yritystukiin.
Että jos vaan osaat, niin pystyt siihen. Monet on lähteneet täysin tyhjästä.
Kaikki kunnia niille, jotka osaa perustaa menestyvän yrityksen.
Miksi näin typerä viesti on saanut näin monta yläpeukkua? Eikai kukaan TOSISSAAN kuvittele noin ja vielä jossain supersyrjivässä ja ankarassa byrokratia-kyyläys maassa niin kuin Suomi? Tiedoksi tiuhdeille, tässä maassa ei todellakaan "kaikilla ole samat mahdollisuudet pankkilainaan jne" Miten joku voi olla näin pihalla todellisuudesta??
Miksi oletetaan että sadat tuhannet työttömät perustaisivat pilipali-pienyrityksiä sen sijaan että tarjolla olisi OIKEITA töitä oikealla palkalla?
Orpon hallitus lisää taantumusta aivokuolleella toiminnallaan. Tehdään kaikki päinvastoin mitä järki sanoo.