Talvipukeutumisesta: asuvatko suomalaiset naiset metsässä?
Kaupassa oli taas useampikin nainen päällään sellaiset polvipaikkahousut, joista tuli mieleen lasten kurahousut. Näitä ilmeisesti kutsutaan "vaellushousuiksi", eli kaippa olivat erämaahan lähdössä.
Vielä useampi oli pukeutunut makuupussiin, jotta he voisivat ryömiä kauppakassien kanssa suoraan lähimmän kuusen alle nukkumaan.
Kaiken kruunaavat tasapohjaiset kengät, jotka muistuttavat jonkun luolanaisen töppösiä, mitä nyt taitavat olla polyesteriä eikä kaadetusta saaliista valmistettuja.
Millä suomalaiset naiset saataisiin pukeutumaan edes hieman tyylikkäämmin?
121212
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen haluaa olla ruma feministi, joka pihtaa. Kiitos kuuluu vihervassareille.
Jos naiset haluavat olla rumia ja pihdata, miehet varmaan Suomessa ovat poikkeavan epäkiihottavia ja parempia kokonaan vältettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ollut aina enemmän rahaa kuin makua. Etenkin noi perheelliset naiset. Lapsituet menee Marimekkoon ja katukuva vastaavasti kuin jostain venäläisestä kolhoosista.
Miksei suomalaiset miehet sitten piristä katukuvaa miehekkäällä, tyylikkäällä ja leikkisästi trendeillä herkuttelevalla pukeutumisella?
Omasta mielestäni olen erittäin tyylikäs Fjällrävenin talvitakissa :P
Vierailija kirjoitti:
Metsikköä tässä tönön ympärillä tosiaan on. Lähden kohta hakemaan pärekorilla liiteristä lisää puita uuniin. Mun ei varmaan tarvi avata pukeutumistani.
Kai köpötät korkkareissa, tyylikkäissä farkuissa ja villakangastakissa, satasen nahkahanskat näppien lämmittiminä?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla ollut aina enemmän rahaa kuin makua. Etenkin noi perheelliset naiset. Lapsituet menee Marimekkoon ja katukuva vastaavasti kuin jostain venäläisestä kolhoosista.
Mielenkiintoista, olet siis asunut kolhoosissa!
Naiset osaa pukeutua jos näkevät sille aihetta. Pikkujouluissa pukeutumisen ja laittautumisen taso on nykyisellään ihan huikea 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsikköä tässä tönön ympärillä tosiaan on. Lähden kohta hakemaan pärekorilla liiteristä lisää puita uuniin. Mun ei varmaan tarvi avata pukeutumistani.
Kai köpötät korkkareissa, tyylikkäissä farkuissa ja villakangastakissa, satasen nahkahanskat näppien lämmittiminä?
Korkkareissa kannattaakin tuolla jäätiköllä luistella :D
Vierailija kirjoitti:
Ap surauttaa Munkkiniemestä (siellähän sä muistaakseni asuit) autolla K-Supermarket Munkin pihaan ja miettii, että miksi kaikki ei pukeudu kashmir-villatakkiin ja mokkasaappaisiin :D
Ihan kävellen siellä kävin. Ostoskassinkin kannoin itse. Villakangastakissa. En kaatunut, enkä paleltunut matkalla.
121212
Mä miehenä pitkissä hiuksissa ja nahkatakissa, farkuissa ja bootseissa saan kyllä naisilta huomiota. Olen ROCK!
Mihin perustuu villakangastakkien perään huutelu? Sehän on aika kaamea kapine talvioloissa, kun ei pidä lainkaan tuulta. Puuttuu myös huppu ja 360 astetta suojaava kaulus.
Ahahahaa :D Kuljetko ap itse puku ja puvun kengät päällä tällä talvisäällä? Jos kuljet, otan mielipiteesi huomioon. Jos et kulje, on mielipiteesi mitätöity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkiksi ihan hyvä arkinen kokonaisuus perheenäidille.
https://fashionbylina.com/wp-content/uploads/2024/09/1-10-chic-winter-o…
Tuohon kun vielä ostaa tarjousmyynnistä nahkasormikkaat villavuorilla, niin kyllä näissä lämpötiloissa tarkenee.
https://www.stockmann.com/sauso-kaisa-nahkakasineet/15215403554-5.html
121212Tuolla vaatetuksella ja vuorettomilla mokkasaappaille ei Suomen talvessa pärjää, joten onko sulla esittää oikeasti tyylikkäitä KYLMÄN sään vaatteita ja liukastumisen estäviä lämpimiä kenkiä?
Tuollaiset mokkasaappaat ovat myös yhdestä reissusta pilalla loskassa ja sateessa. Ja ovat yleensä sileäpohjaiset, eli varma kaatuminen liukkaalla.
Eriväriset tekoturkikset näyttävät olevan Keski-Euroopassa muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap surauttaa Munkkiniemestä (siellähän sä muistaakseni asuit) autolla K-Supermarket Munkin pihaan ja miettii, että miksi kaikki ei pukeudu kashmir-villatakkiin ja mokkasaappaisiin :D
Ihan kävellen siellä kävin. Ostoskassinkin kannoin itse. Villakangastakissa. En kaatunut, enkä paleltunut matkalla.
121212
Pää sulla on kyllä jäätynyt jo kakarana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkkareissa kannattaakin tuolla jäätiköllä luistella :D
Jos niihin yhdistäisi nastapohjalliset? 🤔
Ja et kai puukoriksi ota mitään kulunutta pärekoria? Tyylikäs käsilaukku antaa asulle arvokkaan loppusilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Eriväriset tekoturkikset näyttävät olevan Keski-Euroopassa muodissa.
Se onkin jännä että täällä pohjoisessa ei pukeuduta kuten Keski- ja Etelä-Euroopassa. No ehkä tulevaisuudessa jos lämpenee lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu villakangastakkien perään huutelu? Sehän on aika kaamea kapine talvioloissa, kun ei pidä lainkaan tuulta. Puuttuu myös huppu ja 360 astetta suojaava kaulus.
Kyllä. Tuolla niitä itselläkin on lojunut käyttämättömänä kaapissa juuri tuosta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkiksi ihan hyvä arkinen kokonaisuus perheenäidille.
https://fashionbylina.com/wp-content/uploads/2024/09/1-10-chic-winter-o…
Tuohon kun vielä ostaa tarjousmyynnistä nahkasormikkaat villavuorilla, niin kyllä näissä lämpötiloissa tarkenee.
https://www.stockmann.com/sauso-kaisa-nahkakasineet/15215403554-5.html
121212Satanen hanskoista? Juu ei! :D
No kuinka halvalla ne hanskat pitäisi saada? Satanen on kuitenkin pikkuraha kestävästä asusteesta.
121212
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttopuiden pihka voisi kivasti parkista nahkahanskat 😂. Äkkiähän nyt omakotitaloasukas puunroskat villakangastakista puistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212
Millaiset kengät sinulla oli? Liukaspohjaiset nahkakengät koroilla?