Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (751)
Parasta olis kun osallistujat olis joko lapsettomia tai sitten sen ikäisiä että lapset on jo aikuisia/aikuisuuden kynnyksellä. Se oliskin kiva jos mukana olis myöhäiskeski-ikäinen pari!
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että n. 35 v ikäisissä miehissä ne lapsia kaipaavat ovat ne lapset jo tehneet. Sitten taas ne +35 v ikäiset lapsettomat miehet eivät todennäköisesti edes lapsia kaipaa. Naisen kannalta ongelma, kun aikaikkuna lasta kaipaavalle ja aidosti isyydestä kiinnostuneelle on todella lyhyt.
Ja etenkin kun naiset viilettävät kolmekymppiseksi asti radalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että n. 35 v ikäisissä miehissä ne lapsia kaipaavat ovat ne lapset jo tehneet. Sitten taas ne +35 v ikäiset lapsettomat miehet eivät todennäköisesti edes lapsia kaipaa. Naisen kannalta ongelma, kun aikaikkuna lasta kaipaavalle ja aidosti isyydestä kiinnostuneelle on todella lyhyt.
Ja etenkin kun naiset viilettävät kolmekymppiseksi asti radalla.
Enemmän mä olen nähnyt sitä, että alle kolmekymppisten naisten miehiä ei kiinnosta a) naimisiin meneminen b) lasten hankinta. Sitten naiset roikkuvat noissa suhteissa x vuotta, kun niin kovasti haluavat naimisiin/lapsia. Kas kummaa, aika monesti on tullut nopea ero ja miehellä onkin uusi nainen, jota kositaan nopeasti ja viedään pian vihille, vaikka eksälle ei haluttu tehdä samoin.
Tämä sarja on vuosia ollut syksyn tv-kohokohtani. Täytyy sanoa, että viime vuosina on tullut petyttyä huolella. Vähän pelkään, että tämä kausi ei ole poikkeus. Sen verran huterilta nuo esittelyt kuulostaa.
Eniten ihmetyttää, miksi mukaan on otettu vapautta kaipaava nainen ja pienten lasten isiä. Tuollaisten ihmistyyppien kanssa on todella vaikea tasavertaista ja pitkäaikaista parisuhdetta viritellä.
Eivätkö ns. rauhalliset, tavalliset lapsettomat kolmekymppiset enää hae ohjelmaan? Tuntuu, että tarjolla on juuri niitä ehdokkaita, jotka svaipataan tinderissä vasemmalle tai jotka ihmettelevät, miksi ei pysyvää suhdetta synny.
Tuleeko torstaina eka jakso katsomoon jo puoliltaöin vai vasta illalla?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko torstaina eka jakso katsomoon jo puoliltaöin vai vasta illalla?
katso itse katsomosta, tämä ei ole google
Miten ihmeessä tätä keskustelua on tarkoitus seurata, jos Katsomossa mennään useampi jakso edellä?
Maajussien ensitreffit alttarilla tähtien kanssa alasti.
Kaikkea paskaa sitä pitääkin suoltaa TV:stä.
Mun ajatus on että Arttu ja Elisa tulevat olemaan haastavia tässä ohjelmassa.
Toivottavasti eivät parita näitä kahta. Ensinnäkin Artun historia kertoo jo paljon. En voisi ikinä kuvitella kumppanikseni hänen kaltaista miestä. Onkohan hiukan hukassa. Ainakaan kovin fiksua kuvaa en saanut kun huijasi edellisessä ohjelmassa lapsesta. Nyt epätoivoisesti yrittää toisessa ohjelmassa uudestaan ja siinä välissä saanut lapsen jonkun kanssa...
Elisa on tuuliviiri. Kertoohan tuo jo paljon jos on muuttanut miljoona kertaa ja opiskellut/vaihtanut alaa tuon tuostakin. Ei kovin tasapainoiselta kuulosta, anteeksi vain..
Vierailija kirjoitti:
Maajussien ensitreffit alttarilla tähtien kanssa alasti.
Kaikkea paskaa sitä pitääkin suoltaa TV:stä.
No voi kuule, tv suoltaa vaikka mitä paskaa, mutta siinä on se hyvä puoli, ettei sitä ole pakko katsoa, eikä edes mitenkään seurata.
Tv:n sisällöstä 95% on sellaista mitä en koskaan katso, eikä kiinnosta, mutta ei se ole minulle mikään ongelma, enkä viitsisi mennä johonkin "Kaunarit" ketjuun kommentoimaan, että kaikkea paskaa sitä ihmiset jaksaa katsoa.
Jokainen katsoo mitä haluaa ja mikä kiinnostaa, se ketä ei kiinnosta, vaihtaa kanavaa tai pistää telkun kiinni. Ei ongelmaa.
Aina ihmetyttää, että joku jaksaa tulla johonkin ketjuun kommentoimaan, että "ei yhtään kiinnosta". No ketä kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta? Ei yhtään ketään.
Huomenna alkaa! Nähdäänkö ruudussa vasta esittelyt vai päästäänkö jo häihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaudessa on kyllä kaikkien aikojen katastrofin ainekset kasassa. Mukana vielä taas yksi Matti, kaikkihan muistaa millaisia kolme edellistä Mattia (Miran, Pauliinan ja Tainan) olivat.
Ilkeä kommentti. Poista heti.
Tästä se alkaa. Joistakin ei saa sanoa pahaa sanaa, vaikka aihetta olisi :D Toisia saa sitten surutta haukkua.
Tuohon listaan voi vielä lisätä sen Tuulan Miikan.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olis kun osallistujat olis joko lapsettomia tai sitten sen ikäisiä että lapset on jo aikuisia/aikuisuuden kynnyksellä. Se oliskin kiva jos mukana olis myöhäiskeski-ikäinen pari!
Vuosia sitten oli Tanskan versiossa tälläinen vanhempi pari. Se vasta kosahtikin kun siinä iässä on ehtinyt tulla jo niin pinttyneitä tapoja, että ellei ole aivan 100% hullaantunut toiseen ihmiseen ei joustoa löydy. Eikö löytynyt näilläkään. Homma nuupahti hyvin nopeasti. Omat tavat, oma koti josta ei kumpikaan halunnut luopua ym. Varmaan joku tapailusuhde voisi toimia, mutta harva vanhempi ihminen jolla on hyvin rakennettu elämä lähtee sitä purkamaan. Siksi ei varmaan ole enää vanhempia osallistujia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyisillä asiantuntijoilla omia lapsia? Mikä on heidän oma parisuhdehistoriansa ja nykytilanteensa.
Turha väittää, etteikö tällä olisi vaikutusta.
Miesasiantuntijalla ei varmasti ole.
Ei siis käsitä, mikä merkitys lapsilla todellisuudessa on.
En ihan nyt ymmärrä pointtiasi. Minulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän kyllä kuinka iso juttu se on kun on lapsia, varsinkin tällaisessa tilanteessa. Ja tuntuu että sen muutaman kerran kun olen lapsellisia tapaillut lyhyen aikaa (muutaman kk) niin heillä oli se hälläväliä asenne aiheeseen, ei minulla. He ottivat puheeksi sen että tapaisin lapset vaikka vasta oltiin tutustumassa. Minulla tosin saattaa vaikuttaa oma lapsuuteni kun äitini toi ukkoja kotiin vähän väliä, eikä voinut tietää onko se ainoa kerta kun heidät tapaan, vai muuttaako tyyppi saman tien meille asumaan. Lapsia pitäisi ehdottomasti suojella tämmöisiltä deittailukokeiluilta ja julkisuudelta. (Mutta enhän mä tietenkään mitään asiasta voi ymmärtää kun mulla ei ole lapsia. 🙄 )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten oli Tanskan versiossa tälläinen vanhempi pari. Se vasta kosahtikin kun siinä iässä on ehtinyt tulla jo niin pinttyneitä tapoja, että ellei ole aivan 100% hullaantunut toiseen ihmiseen ei joustoa löydy. Eikö löytynyt näilläkään. Homma nuupahti hyvin nopeasti. Omat tavat, oma koti josta ei kumpikaan halunnut luopua ym. Varmaan joku tapailusuhde voisi toimia, mutta harva vanhempi ihminen jolla on hyvin rakennettu elämä lähtee sitä purkamaan. Siksi ei varmaan ole enää vanhempia osallistujia ollut.
Ruotsin versiossa oli myös ja olisi ollut myös todella sopiva toisilleen mutta kun mies tuli naisen luo tavarat Ikean kassissa eikä fiinissä matkalaukussa niin se oli tälle naiselle liian paha moka. Siihen se sitten kariutui. Traagista.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ns. rauhalliset, tavalliset lapsettomat kolmekymppiset enää hae ohjelmaan? Tuntuu, että tarjolla on juuri niitä ehdokkaita, jotka svaipataan tinderissä vasemmalle tai jotka ihmettelevät, miksi ei pysyvää suhdetta synny.
Olen 30+ lapseton sinkku ja varmaan aika tavallinen myös, ja ei, en missään nimessä lähtisi tähän ohjelmaan. Minä ja monet muut laiseni ei kai vaan olla niin epätoivoisia :D En ole edes tinderissä tai muussa deittiapissa, sopiva osuu tielle jos osuu, ja jos ei, niin ei tässä sinkkuudessakaan ole mitään vikaa.
En kuitenkaan tarkoita että olisi pakko olla epätoivoinen mennäkseen tähän ohjelmaan, mutta sitten siinä taustalla pitää olla tarve huomiolle ja julkisuudelle, jokin ihme näyttämisen tarve "kato miten seikkailullinen mä olen kun tälläseenkin 'hulluuteen' menen mukaan". Aika kumma olisi jos tonne vielä menisi mukaan joku ihan tavallinen täysjärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun ajatus on että Arttu ja Elisa tulevat olemaan haastavia tässä ohjelmassa.
Toivottavasti eivät parita näitä kahta. Ensinnäkin Artun historia kertoo jo paljon. En voisi ikinä kuvitella kumppanikseni hänen kaltaista miestä. Onkohan hiukan hukassa. Ainakaan kovin fiksua kuvaa en saanut kun huijasi edellisessä ohjelmassa lapsesta. Nyt epätoivoisesti yrittää toisessa ohjelmassa uudestaan ja siinä välissä saanut lapsen jonkun kanssa...
Elisa on tuuliviiri. Kertoohan tuo jo paljon jos on muuttanut miljoona kertaa ja opiskellut/vaihtanut alaa tuon tuostakin. Ei kovin tasapainoiselta kuulosta, anteeksi vain..
Ihan samoin mietun. Ulkonaisesti voisivat olla kuin sisar ja veli isoine silmineen ja kun ovat molemmat ristiverisiä. Ns. naimanaamat, mutta molemmilla vaikuttaa olevan aika vaikeat luonteet.
Iina on mun mielestä paras tyyppi tässä galleriassa.
Mistä te katsotte noita Ruotsin ja Tanskan vastaavia ohjelmia ? Eikö ole vaikeaa ymmärtää tanskaa ?