Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy todeta että olen erityisen pettynyt Eerolaan ja Tynkkyseen

Vierailija
17.12.2025 |

Eerola on ollut eduskunnan puhemies, Tynkkynenkin sen verran kokenut että molempien olisi pitänyt arvata silmienvenyttelykuvien olevan poliittinen itsemurha ja jälleen kerran PRkatastrofi persuille.

En oikein käsitä miksi näille tulee kerta toisensa jälkeen yllätyksenä se että ihan sama mitä tarkoittivat, media ja viherkommukoiden kyllästämä some tulkitsee kaiken omalla tavallaan.

Purrakin taas vetää normaalia denialismi-linjaansa vaikka puolue kairasi taas uuden reiän veneensä pohjaan.

Minä niin odotan että vaikkapa Suomen demarit muuttuisi tanskalaisiksi demareiksi mm-linjan kanssa että voisin äänestää edes jotain mm-kriittistä puoluetta joka ei olisi koko ajan yrittämässä itsensä tuhoamista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuissa on vaan liikaa yksinkertaisesti vajaaälyisiä ihmisiä mielistelemässä samanlaisia äänestäjiään. 

Persut katoaa puoluekartalta sillä sekunnilla kun kepu tai sdp uskaltaa ottaa tiukemman kannan maah.muut.

Vierailija
2/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa on vaan liikaa yksinkertaisesti vajaaälyisiä ihmisiä mielistelemässä samanlaisia äänestäjiään. 

Persut katoaa puoluekartalta sillä sekunnilla kun kepu tai sdp uskaltaa ottaa tiukemman kannan maah.muut.

Näin toivottavasti käy. Aikanaan perussuomalaisia ei ollut koska mm-asioiden suhteen koko Suomi oli ihan persula vielä kasarin lopulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, ettei noilla kaiffareilla ole muuta tarkoitusta kun pysyä itse pinnalla rasseäänien voimalla. Vähät välittävät mistään muusta. Persut ovat täynnä niitä, joilla ei ole mitään muuta työuraa, on vain valtavia konkurssivelkoja, humanistien työttömyyttä ja seks. vähemmistöihin kuuluvia someinfluenssereita.

Vierailija
4/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pettynein olen kyllä Kaisa Garedewiin. Siinä missä Eerola sentään tajusi töppäilleensä ja nöyrtyi pyytämään anteeksi (ehkä pakotettuna tosin), Garedew leikkii yhä kovista. Vai onko se vaan niin tyhmä ettei tajua?

"Kaisa Garedew avaa suunsa kohusta: Mitäköhän minun pitäisi pyytää anteeksi?"

Vierailija
5/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuillehan tämä kohu on eurojackpotti! Nyt kaikki seuraavat, mitä keksivät seuraavaksi, siksi kohua kannattaa vedättää niin pitkälle kuin suinkin. Kokkareet ja Orpo ovat kädettömiä, sillä EK: n hallitusohjelma on vielä kesken.

Vierailija
6/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon 

Vierailija
7/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon 

Vierailija
8/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon 

Vierailija
9/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia äänestänyt Perussuomalaisia, koska koen perinteiset arvot ja maahanmuuton tärkeinä kysymyksinä. Kaiken muun olen kyllä niellyt, mutta tätä idiotismia en oikeasti enää vaan pysty. Pakko siirtyä äänestämään muita. 

Vierailija
10/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia porukoita käy vienninedistämis matkoilla. Suomen maaperältä ammutaan tehty työ kertaheitolla hukkaan persujen toimesta. 

Ei mulla oo mitään syytä pyytää anteeksi!

Minulla ei riitä laskutaitoa tai ymmärrystä miten kalliiksi on silmienvenyttely tullut ja tulee olemaan? 

Vierailija
11/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, ettei noilla kaiffareilla ole muuta tarkoitusta kun pysyä itse pinnalla rasseäänien voimalla. Vähät välittävät mistään muusta. Persut ovat täynnä niitä, joilla ei ole mitään muuta työuraa, on vain valtavia konkurssivelkoja, humanistien työttömyyttä ja seks. vähemmistöihin kuuluvia someinfluenssereita.

Aina ennemmin rasteilla kuin wokevassefasse 👍

Vierailija
12/12 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ennemmin rasse kuin wokevassefasse 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi