Täytyy todeta että olen erityisen pettynyt Eerolaan ja Tynkkyseen
Eerola on ollut eduskunnan puhemies, Tynkkynenkin sen verran kokenut että molempien olisi pitänyt arvata silmienvenyttelykuvien olevan poliittinen itsemurha ja jälleen kerran PRkatastrofi persuille.
En oikein käsitä miksi näille tulee kerta toisensa jälkeen yllätyksenä se että ihan sama mitä tarkoittivat, media ja viherkommukoiden kyllästämä some tulkitsee kaiken omalla tavallaan.
Purrakin taas vetää normaalia denialismi-linjaansa vaikka puolue kairasi taas uuden reiän veneensä pohjaan.
Minä niin odotan että vaikkapa Suomen demarit muuttuisi tanskalaisiksi demareiksi mm-linjan kanssa että voisin äänestää edes jotain mm-kriittistä puoluetta joka ei olisi koko ajan yrittämässä itsensä tuhoamista.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Persuissa on vaan liikaa yksinkertaisesti vajaaälyisiä ihmisiä mielistelemässä samanlaisia äänestäjiään.
Persut katoaa puoluekartalta sillä sekunnilla kun kepu tai sdp uskaltaa ottaa tiukemman kannan maah.muut.
Näin toivottavasti käy. Aikanaan perussuomalaisia ei ollut koska mm-asioiden suhteen koko Suomi oli ihan persula vielä kasarin lopulla.
Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, ettei noilla kaiffareilla ole muuta tarkoitusta kun pysyä itse pinnalla rasseäänien voimalla. Vähät välittävät mistään muusta. Persut ovat täynnä niitä, joilla ei ole mitään muuta työuraa, on vain valtavia konkurssivelkoja, humanistien työttömyyttä ja seks. vähemmistöihin kuuluvia someinfluenssereita.
Kaikista pettynein olen kyllä Kaisa Garedewiin. Siinä missä Eerola sentään tajusi töppäilleensä ja nöyrtyi pyytämään anteeksi (ehkä pakotettuna tosin), Garedew leikkii yhä kovista. Vai onko se vaan niin tyhmä ettei tajua?
"Kaisa Garedew avaa suunsa kohusta: Mitäköhän minun pitäisi pyytää anteeksi?"
Persuillehan tämä kohu on eurojackpotti! Nyt kaikki seuraavat, mitä keksivät seuraavaksi, siksi kohua kannattaa vedättää niin pitkälle kuin suinkin. Kokkareet ja Orpo ovat kädettömiä, sillä EK: n hallitusohjelma on vielä kesken.
Olen vuosia äänestänyt Perussuomalaisia, koska koen perinteiset arvot ja maahanmuuton tärkeinä kysymyksinä. Kaiken muun olen kyllä niellyt, mutta tätä idiotismia en oikeasti enää vaan pysty. Pakko siirtyä äänestämään muita.
Kaikenlaisia porukoita käy vienninedistämis matkoilla. Suomen maaperältä ammutaan tehty työ kertaheitolla hukkaan persujen toimesta.
Ei mulla oo mitään syytä pyytää anteeksi!
Minulla ei riitä laskutaitoa tai ymmärrystä miten kalliiksi on silmienvenyttely tullut ja tulee olemaan?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole vieläkään ymmärtänyt, ettei noilla kaiffareilla ole muuta tarkoitusta kun pysyä itse pinnalla rasseäänien voimalla. Vähät välittävät mistään muusta. Persut ovat täynnä niitä, joilla ei ole mitään muuta työuraa, on vain valtavia konkurssivelkoja, humanistien työttömyyttä ja seks. vähemmistöihin kuuluvia someinfluenssereita.
Aina ennemmin rasteilla kuin wokevassefasse 👍
Vierailija kirjoitti:
Aina ennemmin rasse kuin wokevassefasse 👍
Persuissa on vaan liikaa yksinkertaisesti vajaaälyisiä ihmisiä mielistelemässä samanlaisia äänestäjiään.
Persut katoaa puoluekartalta sillä sekunnilla kun kepu tai sdp uskaltaa ottaa tiukemman kannan maah.muut.