Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (751)
Vierailija kirjoitti:
En ihan nyt ymmärrä pointtiasi. Minulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän kyllä kuinka iso juttu se on kun on lapsia, varsinkin tällaisessa tilanteessa. Ja tuntuu että sen muutaman kerran kun olen lapsellisia tapaillut lyhyen aikaa (muutaman kk) niin heillä oli se hälläväliä asenne aiheeseen, ei minulla. He ottivat puheeksi sen että tapaisin lapset vaikka vasta oltiin tutustumassa.
Minä myös olen TInderissä matchannyt miesten kanssa, joilla on isoja/pieniä lapsia. Kun olen kirjoittanut heille, että minulle on ok, jos kumppanilla on lapsia esim. joka toinen viikko tai pari viikonloppu akuukaudessa tai harvemmin, mutta minä haluan sellaisen parisuhteen, jossa vietetään lapsivapaata kahdenkeskistä parisuhdeaikaa, niin tämä ei ole näille miehille käynyt, kun kuulemma he haluavat naisen, joka voisi hengata heidän lastensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ns. rauhalliset, tavalliset lapsettomat kolmekymppiset enää hae ohjelmaan? Tuntuu, että tarjolla on juuri niitä ehdokkaita, jotka svaipataan tinderissä vasemmalle tai jotka ihmettelevät, miksi ei pysyvää suhdetta synny.
itse olen 37v ja hain tähän ohjelmaan loppuvuonna enkä minuun edes otettu yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olis kun osallistujat olis joko lapsettomia tai sitten sen ikäisiä että lapset on jo aikuisia/aikuisuuden kynnyksellä. Se oliskin kiva jos mukana olis myöhäiskeski-ikäinen pari!
Vuosia sitten oli Tanskan versiossa tälläinen vanhempi pari. Se vasta kosahtikin kun siinä iässä on ehtinyt tulla jo niin pinttyneitä tapoja, että ellei ole aivan 100% hullaantunut toiseen ihmiseen ei joustoa löydy. Eikö löytynyt näilläkään. Homma nuupahti hyvin nopeasti. Omat tavat, oma koti josta ei kumpikaan halunnut luopua ym. Varmaan joku tapailusuhde voisi toimia, mutta harva vanhempi ihminen jolla on hyvin rakennettu elämä lähtee sitä purkamaan. Siksi ei varmaan ole enää vanhempia osallistujia ollut.
Ruotsin versiossa oli myös ja olisi ollut myös todella sopiva toisilleen mutta kun mies tuli naisen luo tavarat Ike
Missä muuten näkyy nuo Ruotsin ja Tanskan versiot, ovatko jossain maksullisessa palvelussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan nyt ymmärrä pointtiasi. Minulla ei ole lapsia, mutta ymmärrän kyllä kuinka iso juttu se on kun on lapsia, varsinkin tällaisessa tilanteessa. Ja tuntuu että sen muutaman kerran kun olen lapsellisia tapaillut lyhyen aikaa (muutaman kk) niin heillä oli se hälläväliä asenne aiheeseen, ei minulla. He ottivat puheeksi sen että tapaisin lapset vaikka vasta oltiin tutustumassa.
Minä myös olen TInderissä matchannyt miesten kanssa, joilla on isoja/pieniä lapsia. Kun olen kirjoittanut heille, että minulle on ok, jos kumppanilla on lapsia esim. joka toinen viikko tai pari viikonloppu akuukaudessa tai harvemmin, mutta minä haluan sellaisen parisuhteen, jossa vietetään lapsivapaata kahdenkeskistä parisuhdeaikaa, niin tämä ei ole näille miehille käynyt, kun kuulemma he haluavat naisen, joka voisi hengata heidän lastensa kanssa.
Kysyvätkö nämä miehet ikinä lapsiltaan, että haluaisivatko he mieluummin nähdä pelkästään isää vai myös jonkun random naisen lisäksi?
Tuosta hoikkuuden tai laihuuden toiveesta. Minä ymmärrän vallan hyvin ihmisiä, jotka eivät lähde tällaisen pariksi, vaikka hoikkia tai laihoja olisikin. Ensinnäkin, kuka haluaa, että sinusta välitetään vain ulkonäön vuoksi? Silloin tuntuu kuin olisi vain näyttelyesine. Itse haluan, että minun luonteeseen hullaannutaan, sillä se on kohtuullisen pysyvä ominaisuus.
Olen itse ollut nyt parisuhteessa 8 vuotta. Alkuun olin vielä kilpaurheilija ja myös sen näköinen. Sairastuin aivolisäkekasvaimeen ja selkärankareumaan sekä rappeumaan. En pystynyt enää kilpailemaan tai urheilemaan samalla lailla. Painoni myös nousi hormonitoiminnan seottua kohtuullisesti ja kaukana on timmi kroppa, vaikka en lihava olekaan. Liikun kyllä edelleen, sen minkä selälläni pystyn. Mitäpä luulette, että olisi käynyt suhteelleni tänä aikana, jos olisin ottanut vierelleni ihmisen, joka pitää vain hoikista tai laihoista? Kukaan meistä ei voi koskaan tietää mitä itselle tai toiselle käy. Rakastuminen tulee olla syvempää tai sillä ei tee yhtään mitään. Ja luonnollisesti ennen houkuttutelin juuri näitä ukkoja luokseni, jotka ihannoittivat vain hoikkaa naista. Onneksi en yhtään sellaista itselleni huolinut, vaan kumppanin joka on kannustanut ja tukenut sairastamisen myötä.
Ja siis olen sitä mieltä, että totta kai jokainen saa haluta sitä laihaa ja hoikkaa. Siitä ei toki voi myöskään suuttua, että silloin ajatus rakastamisesta/ halusta ja kiihkosta on pinnallinen. Sama se on toisin päin, jos sinulla on viehätys vain lihaviin, tulee viehätys vain ulkoisista asioista ja se on pinnallista. Mitä jos kumppani laihtuu? Kuka haluaa olla vain jossakin lokerossa ulkoisesti, varsinkin kun monen ihmisen laihuuden ja lihavuuden takana voi olla epäterveelliset elämäntavat. Mitä jos laiha haluaakin alkaa syödä monipuolisesti ja terveellisesti, ilman sairaanloista rajoittamista. Sama lihavalla. Ihminen päättäiskin laittaa oman hyvinvointinsa kuntoon, pinnallinen vain ulkoiseen asiaan viehättänyt lähtisi. Tervettä? Ei minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta hoikkuuden tai laihuuden toiveesta. Minä ymmärrän vallan hyvin ihmisiä, jotka eivät lähde tällaisen pariksi, vaikka hoikkia tai laihoja olisikin. Ensinnäkin, kuka haluaa, että sinusta välitetään vain ulkonäön vuoksi? Silloin tuntuu kuin olisi vain näyttelyesine. Itse haluan, että minun luonteeseen hullaannutaan, sillä se on kohtuullisen pysyvä ominaisuus.
Olen itse ollut nyt parisuhteessa 8 vuotta. Alkuun olin vielä kilpaurheilija ja myös sen näköinen. Sairastuin aivolisäkekasvaimeen ja selkärankareumaan sekä rappeumaan. En pystynyt enää kilpailemaan tai urheilemaan samalla lailla. Painoni myös nousi hormonitoiminnan seottua kohtuullisesti ja kaukana on timmi kroppa, vaikka en lihava olekaan. Liikun kyllä edelleen, sen minkä selälläni pystyn. Mitäpä luulette, että olisi käynyt suhteelleni tänä aikana, jos olisin ottanut vierelleni ihmisen, joka pitää vain hoikista tai laihoista? Kukaan meistä ei voi koskaan tietää mit
Joo näillä laihuuden ja hoikkuuden ihannoijilla tuntuu rakkaus olevan sellainen ehdollinen asia. ''Rakastuvat'' naiseen, vain sillä edellytyksellä jos tämä näyttää tietynlaiselta ja pysyvät ''rakastuneina'' vain sillä edellytyksellä, että nainen pysyy tietynnäköisenä ja naisen lihominen olisi ikään kuin sopimusrikkomus, muuten nainen ei niin merkitse mitään.
Millainen tämä Arttu oli Maajussille morsian sarjassa ?Oliko hän ihan kiva ja fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut nyt parisuhteessa 8 vuotta. Alkuun olin vielä kilpaurheilija ja myös sen näköinen. Sairastuin aivolisäkekasvaimeen ja selkärankareumaan sekä rappeumaan. En pystynyt enää kilpailemaan tai urheilemaan samalla lailla. Painoni myös nousi hormonitoiminnan seottua kohtuullisesti ja kaukana on timmi kroppa, vaikka en lihava olekaan. Liikun kyllä edelleen, sen minkä selälläni pystyn. Mitäpä luulette, että olisi käynyt suhteelleni tänä aikana, jos olisin ottanut vierelleni ihmisen, joka pitää vain hoikista tai laihoista? Kukaan meistä ei voi koskaan tietää mit
Mä haluaisin jonkun hoikkuutta/laihuutta arvostavan miehen kommentin tähän tarinaan. Mitä sinä olisit tehnyt, jos kumppanisi sairastuisi noin, eikä voisi enää liikkua samalla lailla? Tai, että hormonitoiminta olisi ihan sekaisin?
Jos olen oikein vielä ymmärtänyt, niin aivolisäkekasvaimet aiheuttavat lisäksi haluttomuutta, niin naisille kuin miehille. Varmaan sekin aika ķova paikka? Olisiko tukena vai näyttäisitkö ovea?
Nostan ketjua, meinaa jäädä tuon toisen jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte noita Ruotsin ja Tanskan vastaavia ohjelmia ? Eikö ole vaikeaa ymmärtää tanskaa ?
Se Tanskan versio tuli joltain meidän ihan normi kanavalta. Eli oli tekstitetty. Eihän sitä kieltä ymmärtäis Erkkikään, sama kuin hollanti, kuullostaa kuin puhuisivat kuuma peruna suussa 😉 Ja siitä on vuosia kun se tuli, silloin ei oltu muistaakseni edes aloitettu meidän versiota, tai oli vasta ihan aluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olis kun osallistujat olis joko lapsettomia tai sitten sen ikäisiä että lapset on jo aikuisia/aikuisuuden kynnyksellä. Se oliskin kiva jos mukana olis myöhäiskeski-ikäinen pari!
Vuosia sitten oli Tanskan versiossa tälläinen vanhempi pari. Se vasta kosahtikin kun siinä iässä on ehtinyt tulla jo niin pinttyneitä tapoja, että ellei ole aivan 100% hullaantunut toiseen ihmiseen ei joustoa löydy. Eikö löytynyt näilläkään. Homma nuupahti hyvin nopeasti. Omat tavat, oma koti josta ei kumpikaan halunnut luopua ym. Varmaan joku tapailusuhde voisi toimia, mutta harva vanhempi ihminen jolla on hyvin rakennettu elämä lähtee sitä purkamaan. Siksi ei varmaan ole enää vanhempia osallistujia ollut.
Ruotsin versiossa oli myös ja olisi ollut myös todella sopiva toisilleen mutta kun mies tuli naisen luo tavarat Ike
''Ruotsin versiossa oli myös ja olisi ollut myös todella sopiva toisilleen mutta kun mies tuli naisen luo tavarat Ikean kassissa eikä fiinissä matkalaukussa niin se oli tälle naiselle liian paha moka. Siihen se sitten kariutui. Traagista.''
Vai että hienohelma dumppasi miehen rahvaanomaisen Ikea-kassin takia. Voiko tämän ruotsalaisempaa avioeroa olla. :D
Jännä, ettei yksikään mies ole nyt kommentoinut tuota tarinaa ja sitä mitä he olisivat tehneet. :)
Vierailija kirjoitti:
Jännä, ettei yksikään mies ole nyt kommentoinut tuota tarinaa ja sitä mitä he olisivat tehneet. :)
Täällä käy miehiä ani harvoin ja varmaan kukaan nainen ei ole jaksanut esittää miestä. Se leikki alkaa kyllä kunhan ohjelma pääsee kunnolla käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja pääset siinä sitten aika nopeasti lapsenvahdiksi. Tosin sulla ei sit ole mitään sanomista, jos lellipentu käyttäytyy huonosti. Eipä hirveästi kiinnostele tuollaiset diilit.
Miksi ihmeessä täällä palstalla roikkuu tuo toinen keskustelu? Tämä on aloitettu ensin ja täällä on fiksumpaa keskustelua.
Mutta hei, huomenna se alkaa! Tulkaahan kertomaan fiiliksiä! Itse ehdin katsomaan sarjaa vasta illalla. :)
Voi apua, kun nuo parit on julkaistu. Näkee jo lähtökohdista, ettei useampi pari tule toimimaan:
Arttu ja Julia. Välimatka Imatra-Turku on liikaa. Varsinkin kun Artulla on lapsia, niin ei reissaaminen onnistu miten vain.
Janne ja Katri. Eli hoikkaa naista kaipaava Janne saikin jotain ihan muuta. Tämä loppuu siihen, kun Janne kertoo, ettei tunteita ole syntynyt.
Matti ja Elisa on ainoa kysymysmerkki. Toimii hyvällä tuurilla, muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, kun nuo parit on julkaistu. Näkee jo lähtökohdista, ettei useampi pari tule toimimaan:
Arttu ja Julia. Välimatka Imatra-Turku on liikaa. Varsinkin kun Artulla on lapsia, niin ei reissaaminen onnistu miten vain.
Janne ja Katri. Eli hoikkaa naista kaipaava Janne saikin jotain ihan muuta. Tämä loppuu siihen, kun Janne kertoo, ettei tunteita ole syntynyt.
Matti ja Elisa on ainoa kysymysmerkki. Toimii hyvällä tuurilla, muuten ei.
Juonipaljastus: Ei toimi Matti ja Elisakaan. Elisa ei innostu Matin ulkonäöstä/ensivaikutelmasta eli se juna meni. Tuollainen 23 muuttanut nainen pistää Matinkin vaihtoon, kun ei miellyttänyt.
Tulin jo etsimään, olisiko täällä ollut mehukkaita juonipaljastuksia. Pääsen ruudun ääreen vasta illalla.
Miltä muuten osallistujat vaikuttaa ensijakson perusteella? Onko kivoja tyyppejä?