Häiritseekö, jos huomaat tuntemattoman miehen vilkaisevan vartaloasi kiinnostuneena?
Ei puhuta tuijotuksesta kuitenkaan tai muustakaan häiritsemisestä.
Kommentit (55)
Jos vilkaisu kestää maksimissaan 3 sekuntia ei siihen sisälly nuoleskelua.
Nautin kun miehet tuijottaa isoja roikkuvia rintojani
Ritva 70 v
Mä en huomaa, jos joku vilkuilee mua. Voi toki sitten olla niin, että kukaan ei koskaan vilkuile.
Aina ajattelin, että kyllä naiset sen huomaavat, vaikka miehet koittavat kuinka olla huomaamattomia. Eivät sitten ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Nautin siitä.
Saa katsoa 💃💋
Mulle on ihan sama vaikka kattoskin, mutta mies voi kyllä suuttua, jos huomaa. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun miehet tuijottaa isoja roikkuvia rintojani
Ritva 70
Ota Ritu kaikki ilo siitä irti 💃he niin mielellään haluaisivat käydä niihin käsiksi. Kiusaa heitä vähän, anna ihon näkyä 🤩
No kyllä mä miettisin, että mitä sillä on mielessä. Minä olen jo 65v niin tuskin "siinä" mielessä tillistelisi :D
Häiritsee ja on takuuvarmasti stalkkeri. Siksi pidänkin aina mukanani Browning25-pistoolia.
Häiritsisi, sillä olen aseksuaali.
Siihen on tottunut sillä tavalla ettei siihen reagoi, mutta se häiritsee hyvin helposti. Jopa selän takana vilkuilun oppii tunnistamaan ilmeistä ja aivan aina se vtuttaa. Juhliin mennään näyttäytymään, mutta että skannataan toista jopa verkkareissa kotipihassa - pidän pelkästään vastenmielisenä.
Kyllä se kiinnostus aika äkkiä häviää, kun tähän kroppaan näkimensä saa tarkennettua. Että eipä häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsisi, sillä olen aseksuaali.
Sinustako tällainen liittyy seksiin? Miten ihmeessä?
Mikä pakkomielle aseksuaalilla on asiaan?
Ei. Epäilisin miehen olevan sokea, joka vain sattumalta katsoi suuntaani.
Ei todellakaan. Nautin siitä.