Häiritseekö, jos huomaat tuntemattoman miehen vilkaisevan vartaloasi kiinnostuneena?
Ei puhuta tuijotuksesta kuitenkaan tai muustakaan häiritsemisestä.
Kommentit (55)
Jospa hää vaan huvittuu vaatteistas.
En oikein tiedä mihin katsominen perustuu jos on 46v ja pieni ylipaino. En ehkä tajua sitä. Luulen varmaan muuten vaan uteliaaksi tai vahinko.
Jotenkin hämmentää tuo "anna mennä mamma" video. Onko se performanssi tyyliä? Pitäiskö muidenkin tehdä taidetta. Kiva musiikki.
Joo asutaan samassa talossa ja aina kun sun veli tulee kylään, mä nussin sitä. Siitä sä tykkäisit,a
Tuntuu ihan mukavaltakin usein. Tosin tässä iässä harvinaista! Jotkut kyllä vilkaisevat tissejä, ne ovat isot.
🇺🇦🇮🇱
Riippuu miehestä. Ruman ja minua reilusti vanhemman katse inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama vaikka kattoskin, mutta mies voi kyllä suuttua, jos huomaa. En suosittele.
Onko miehesi kuumakalle?
Nuorena joutui tottumaan siihen, valitettavasti. Jos ei huudeltu eikä käyty käsiksi, oltiin voiton puolella. Enää en varmaan ajattelisi enää asiaa juurikaan.
En huomaa, olen liian keskittynyt olemaan alasti kontillaan öljyttynä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama vaikka kattoskin, mutta mies voi kyllä suuttua, jos huomaa. En suosittele.
Onpa sulla heikko mies. Itse olen mielissäni kun muutkin miehet huomaavat upean naiseni.
Saa katsoa ja otan kohteliaisuutena kun ei liiaksi läähätä.
Onpas mielipiteitä laidasta laitaan. Mitä luulette kuinka paljon miehiä häiritsee jos nainen vilkaisee kiinnostuneena?
Jos noin kävisi, miettisin, mitä hän oikein katsoi. Ei tekisi mieli jäädä ottamaan selvää, kommentoiko hän paksua keskivartaloani vai jotakin muuta.
Kaikki näkevät toistensa vartalot elleivät pidä silmiään kiinni.
Joulupukki viihteellä?