Häiritseekö, jos huomaat tuntemattoman miehen vilkaisevan vartaloasi kiinnostuneena?
Ei puhuta tuijotuksesta kuitenkaan tai muustakaan häiritsemisestä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja teen sen myös selväksi.
Millä tavalla?
Tulee olo että onki nyt vetoketju auki tms.
En ole koskaan huomannut, vaikka vartaloni oli nuorena hyvinkin silmäilemisen arvoinen. Minä en itse pidä silmällä sitä, mihin muut ihmiset katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama vaikka kattoskin, mutta mies voi kyllä suuttua, jos huomaa. En suosittele.
Huh! Onko jännämies?
En ikinä huomaa tuollaista. Jos joku tulee juttelemaan en tajua että on jotain muuta mielessä. Viimeksi tajusin kolmannella juttelukerralla että ehkä tuolla on joku juttu.
Eli ei häiritse.
Eipä oo kukaan vieras onneksi vilkuillut.
Ainoa, joka tästä on kerran pari jäänyt kiinni, on kaipaamani henkilö 😃 Ei häirinnyt 😄
Nopea vilkaisu ok, kyllähän itsekin noteeraan sekä miesten että naisten vartaloita. Tuijotus on epäkohteliasta. Tiedän, että vartaloni on keskimääräistä kauniimpi, mutten yleensä halua tuoda sitä kummemmin esille, vaan käytän aika löysiä vaatteita. On mukavaa joskus kuulla, kun joku sanoo jotain myönteistä, kerran kuulin, kun tuntematon nainen totesi miehelle(en), että onpa tuolla naisella kaunis vartalo.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä mihin katsominen perustuu jos on 46v ja pieni ylipaino. En ehkä tajua sitä. Luulen varmaan muuten vaan uteliaaksi tai vahinko.
Pieni ylipaino näyttää usein naisilla hyvältä.
Vilkaisu ei, tuijotus kyllä.
Pelkkä vilkaisu kertoo siitä, että mies ymmärtää kyllä käyttäytyä. Eikä minua kiinnostus sinänsä haittaa, kunhan osaa käyttäytyä. Itsekin vilkuilen komeita miehiä mutta en jää mittailemaan katseellani kuin lihatiskillä.
Häiritsee. Onneksi en tuollaista huomaa, ja perimmäinen syy lienee se, ettei sellaista tapahdu :D
Ei häiritse, päinvastoin siitä tulee hyvä fiilis.
En ole huomannut, että tuijoteltaisiin.
Kyllä, ja teen sen myös selväksi.