Tuli taas jotenkin surullinen olo, että olen ehkä loppuelämäni ilman parisuhdetta
Erosin 10 vuoden suhteesta vajaa kaksi vuotta sitten. Alkuun olin niin rikki, että en voinut kuvitellakaan mitään uutta parisuhdetta. Erosta toipuminen on kestänyt pitkään ja edelleen koitan parannella niitä haavoja. En ehkä ihan vielä ole valmis uuteen suhteeseen.
Olen pian 46v ja olen kuitenkin jo pidempään miettinyt, että en mä haluaisi tämän ikäisenä jäädä yksin. Kyllä mä haluaisin vielä parisuhteen jossakin kohtaa aikuisen miehen kanssa. Yhteistä tekemistä, läheisyyttä, seksiä jne.
Ei vain kukaan vaikuta musta kiinnostuneelta. Tinderiä ja Badoota koitin muutaman kerran kumpaankin, mutta ei vain toimi. Ei ole nettideittailu mun juttu. Irl ei kukaan osoita kiinnostusta mua kohtaan eli toivottomalta vaikuttaa. Itkettää tämä kun en varmaan enää ketään löydä. Ei mun ikäisiä miehiä tämän ikäiset naiset kiinnosta vaan etsivät nuorempaa.
Elän kyllä elämääni, että turha tulla siitä sanomaan. Teen töitä ja uusi tutkinto pian valmis jota olen tehny töiden ohessa. Harrastan, matkustelen jne. Sitä vain kaipaisi toista rinnalleen, läheisyyttä ja olisi seksiä säännöllisesti. Seksisuhde mulla on, mutta se on niin epävarmaa tapaamisten suhteen ja haluaisin seksiä useammin. Eikä tämä seksisuhde anna sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa mitä myös kaipaisin.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että vika on miehissä, kuten annat ymmärtää ap. Miehiä on vain vapaana hyvin vähän enää tuossa iässä. Ja ymmärrän miehenä täysin, että niissä jäljellejäävissä ei montaa sellaista ole, joita voisi kuvitella koskevan pitkällä oksallakaan. Täytyy vain tapahtua ilmiömäinen tuuri, että joku löytyy (parisuhteeseen). Seksiähän saat yhä niin paljon kuin vaan haluat. Ja jos käännät katseesi ulkomaille, niin myös parisuhde voi löytyä helpommin.
Niin, että vika on mussa. Voi kun kiva. Eihän miehissä voi ikinä mitään vikaa olla
Ap
Ehkä susta ap paistaa vaan epätoivo tms kauas ja se karkottaa miehet. Itse naisena aistin miehissä usein sellaista oispa nyt joku vaan-asennetta ja se ei viehätä.
Olet oikeilla jäljillä, mutta ehkä pientä tarkennusta. Keski-ikäisistä naisista joskus paistaa miehisen sinkkuepätoivon sijaan katkeruus, torjuvuus, nyrpeys - ehkä joistain ap:n viesteistäkin?
Monet miehet tykkäävät keveästä, uteliaasta asenteesta. Sellainen yleensä näkyy siinä, että hymy ja nauru on herkässä.
Seksisuhteesta voi vähitellen tulla parisuhde. Tai sitten ei. Pointti on se, ettei elämää voi eikä pidä kontrolloida. Anna virran viedä sinut sinne minne se vie, jos yrität kontrolloida sen suuntaa, menetät vain energiaa ja uuvut.
Elämä on riski, etkä koskaan voi tietää mitä saat tai mitä jäät ilman 💙
Yritä elää hetkessä, Carpe diem
Tuota seksisuhdettasi potentiaaliset miehet eivät tule arvostamaan. Mutta eihän siitä tietysti ole pakko kertoa, lopettaa vaan sen samana päivänä kun aloittaa seurustelun.
Miten vedät rajan seksisuhteen ja alkavan suhteen välille? Mistä tiedät mikä on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kuitenkin sek sisuhde, useimmilla yksinäisillä ei ole! Mistä sen löysit, voisiko samaa kanavaa käyttää elämänkumppanin etsimiseen? Miksei muuten tästä suhteesta voi tulla mitään?
Meitä ei ole tarkoitettu toisillemme parisuhdemielessä. Seksi on aivan loistavaa ja siinä meidät on luotu toisillemme. Se ei vain riitä.
Ap
Sekin seksisuhde päättyy sitten kun se mies löytää kumppanin.
Jos miehellä on jo vaihtareissa oleva haluton kumppani, mutta on asuntolainat ym. hidasteena ja mies haluaa kokeilla suhdetta? Moni uusi parisuhde alkaa tilastojen mukaan varattuna.
46v ja itkee, kun ei saa poiccista? :D Jäikö sulta ap joku kasvuvaihe väliin ja olet tunne-elämässä edelleen teinin tasolla?
Sanon saman kuin teineille, jotka suree kumppanin puutetta: olet arvokas ilman seurustelua, seurustelu ei määritä sua ihmisenä. Elä elämääsi haluamallasi tavalla ja ehkä joku haluaa elää sitä kanssasi. Ehkä ei, mutta se ei ole vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
46v ja itkee, kun ei saa poiccista? :D Jäikö sulta ap joku kasvuvaihe väliin ja olet tunne-elämässä edelleen teinin tasolla?
Sanon saman kuin teineille, jotka suree kumppanin puutetta: olet arvokas ilman seurustelua, seurustelu ei määritä sua ihmisenä. Elä elämääsi haluamallasi tavalla ja ehkä joku haluaa elää sitä kanssasi. Ehkä ei, mutta se ei ole vakavaa.
Viestisi olisi mennyt paljon paremmin perille, jos olisit jättänyt tuon ensimmäisen kappaleen kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä toivoisit? - m49
Ihan tavallinen duunarimies. Oikeasti kiltti eikä mikään palstan sekopää muka kiltti. Huomioiva, luotettava, uskollinen. Normaalipainoinen tai korkeintaan vähän ylipainoa. Kasvoiltaan mun makuun, ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis. Ihan tavallinen suomalainen mies. Seksin osalta mun kanssa yhteen sopiva.
Ap
trolli paljastui.
kukaan nainen ei halua tavallista kilttiä suomalaista miestä. niitä on vapaana satojatuhansia ja ne ei kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tuota seksisuhdettasi potentiaaliset miehet eivät tule arvostamaan. Mutta eihän siitä tietysti ole pakko kertoa, lopettaa vaan sen samana päivänä kun aloittaa seurustelun.
tai jatkaa, kun siitä ei kerro
Mihin sinä taas miestä tarvitset? Sinulla oli jo mies etkä sen kanssakaan kyennyt pysyvään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista miestä toivoisit? - m49
Ihan tavallinen duunarimies. Oikeasti kiltti eikä mikään palstan sekopää muka kiltti. Huomioiva, luotettava, uskollinen. Normaalipainoinen tai korkeintaan vähän ylipainoa. Kasvoiltaan mun makuun, ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis. Ihan tavallinen suomalainen mies. Seksin osalta mun kanssa yhteen sopiva.
Ap
trolli paljastui.
kukaan nainen ei halua tavallista kilttiä suomalaista miestä. niitä on vapaana satojatuhansia ja ne ei kelpaa naisille.
Se että itse sanoo olevansa "kiltti", ei tarkota yhtään mitään. Seuraa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut vasta kaksi vuotta sinkku. Mihin sulla on kiire? Lapsetkin jo tehty?
Samaa ihmettelin. Minä olen ollut sinkku 8v ja suurimman osan elämästänikin eikä moista epätoivoa ole iskenyt missään kohtaa.
tinder ja badoo toimii hyvin kaikille naisille. kaikki naiset saavat satoja matcheja. tavallisille miehille nuo eivät toimi. moni ei saa yhtään matchia. vain huippumiehillä nuo toimivat. poikkeus on helsinki, jossa ei ole niin paljon miehiä kuin naisia
Ei nykyisenä metoo-aikana tavalliset miehet enää lähesty naisia irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ollut vasta kaksi vuotta sinkku. Mihin sulla on kiire? Lapsetkin jo tehty?
Samaa ihmettelin. Minä olen ollut sinkku 8v ja suurimman osan elämästänikin eikä moista epätoivoa ole iskenyt missään kohtaa.
niinpä. kun kerran sinäkin olet katkera feministi, niin miksei kaikki muutkin ole?
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyisenä metoo-aikana tavalliset miehet enää lähesty naisia irl
Baarissa ja muualla missä ollaan humalassa varmasti lähestyy kuten ennenkin. Ovatko suomalaiset miehet koskaan historiassa selvänä naisia lähestyneet? Jos ei lasketa töissä ja harrastuksissa pikkuhiljaa kehittynyttä kaveruutta ja sitten mies on vihdoin uskaltanut ehdottaa jotain.
Just joo. Sä et tiedä mun elämästä mitään. Mulla on ollut vaikea elämä. Monta kertaa tullut paskaa osaksi täysin itsestä riippumatta. Aina kun kuvittele elämän helpottavan niin aina tulee jotakin. On ollut omaa vakavaa sairastelua, lapsen sairasteluita. Talousongelmia. Eron jälkeen varmaan olisin saanut masennusdiagnoosin jos olisin hakenut kunnolla apua. Uupumusta, ahdistusta, unettomuutta.
Olen kyllä monesti rämpinyt syvällä suossa elämäni aikana. En todellakaan elä mitään luksusta vaan rankkaa on edelleen. Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun elämästä jotakin sen perusteella mitä vähän tänne kirjoitin aloitukseen.
Ap
Varmaan tuo sun ruma luonne yksi syy mikset ole ketään löytänyt.
Sulle täällä muutama yrittänyt puhua kannustavasti, mutta katkerana ei kelpaa. Ansaitset olla loppuelämän yksin.
Eivät miehet ajattele noin paljon. Jos nainen on kaunis, niin on se ja sama, mitä energiaa nainen välittää. Miehet eivät mieti päivät pitkät energioita ja tunnetiloja.