Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli taas jotenkin surullinen olo, että olen ehkä loppuelämäni ilman parisuhdetta

Vierailija
25.01.2025 |

Erosin 10 vuoden suhteesta vajaa kaksi vuotta sitten. Alkuun olin niin rikki, että en voinut kuvitellakaan mitään uutta parisuhdetta. Erosta toipuminen on kestänyt pitkään ja edelleen koitan parannella niitä haavoja. En ehkä ihan vielä ole valmis uuteen suhteeseen. 

Olen pian 46v ja olen kuitenkin jo pidempään miettinyt, että en mä haluaisi tämän ikäisenä jäädä yksin. Kyllä mä haluaisin vielä parisuhteen jossakin kohtaa aikuisen miehen kanssa. Yhteistä tekemistä, läheisyyttä, seksiä jne. 

Ei vain kukaan vaikuta musta kiinnostuneelta. Tinderiä ja Badoota koitin muutaman kerran kumpaankin, mutta ei vain toimi. Ei ole nettideittailu mun juttu. Irl ei kukaan osoita kiinnostusta mua kohtaan eli toivottomalta vaikuttaa. Itkettää tämä kun en varmaan enää ketään löydä. Ei mun ikäisiä miehiä tämän ikäiset naiset kiinnosta vaan etsivät nuorempaa. 

Elän kyllä elämääni, että turha tulla siitä sanomaan. Teen töitä ja uusi tutkinto pian valmis jota olen tehny töiden ohessa. Harrastan, matkustelen jne. Sitä vain kaipaisi toista rinnalleen, läheisyyttä ja olisi seksiä säännöllisesti. Seksisuhde mulla on, mutta se on niin epävarmaa tapaamisten suhteen ja haluaisin seksiä useammin. Eikä tämä seksisuhde anna sitä läheisyyttä ja yhdessäoloa mitä myös kaipaisin.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt teen hyvää ruokaa ihan vain itselleni ja yksin sen syön ja juon valkkaria. Olisi kiva kun olisi joku oma kulta jonka kanssa nauttia näistä.

Ap

Vierailija
2/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miestä toivoisit? - m49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista miestä toivoisit? - m49

Ihan tavallinen duunarimies. Oikeasti kiltti eikä mikään palstan sekopää muka kiltti. Huomioiva, luotettava, uskollinen. Normaalipainoinen tai korkeintaan vähän ylipainoa. Kasvoiltaan mun makuun, ei tarvitse olla mikään jumalaisen komea adonis. Ihan tavallinen suomalainen mies. Seksin osalta mun kanssa yhteen sopiva.

Ap

Vierailija
4/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ei ole ollut parisuhetta kymmeneen vuoteen, ei vois vähempää kiinnostaa sun avautuminen

Tulit kuitenkin siihen aukomaan päätäsi. -eri-

Vierailija
5/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asiat tosi hyvin. Tosi hyvin. Luksustyyliin. Sen takia et välttämättä saa täältä paljoa tsemppiä, sulla on jo kaikkea, paitsi se oikea mies. Ja ilman miestäkin sulla on kaikki erittäin hyvin, kun vielä vaan sisäistäisit sen onnen, mitä sulla jo on omasta takaa. :)  

Tulet löytämään hyvän miehen, kärsivällisyyttä, ja älä ole niiden kanssa, joiden kanssa ei ole läheisyyttä ja hyvää oloa. Vinkkinä älä sekstaile liian nopeasti, muuten tulee enemmän pettymyksiä ja katkeruutta.  

Nyt nostat lasin itsellesi ja kaikelle mitä sulla on, sulla on enemmän kuin hyvin asiat. 

Vierailija
6/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on asiat tosi hyvin. Tosi hyvin. Luksustyyliin. Sen takia et välttämättä saa täältä paljoa tsemppiä, sulla on jo kaikkea, paitsi se oikea mies. Ja ilman miestäkin sulla on kaikki erittäin hyvin, kun vielä vaan sisäistäisit sen onnen, mitä sulla jo on omasta takaa. :)  

Tulet löytämään hyvän miehen, kärsivällisyyttä, ja älä ole niiden kanssa, joiden kanssa ei ole läheisyyttä ja hyvää oloa. Vinkkinä älä sekstaile liian nopeasti, muuten tulee enemmän pettymyksiä ja katkeruutta.  

Nyt nostat lasin itsellesi ja kaikelle mitä sulla on, sulla on enemmän kuin hyvin asiat. 

Mitähän luksustyyliä mulla muka on?

Ap

Vierailija
7/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta 60v ja olen todella onnellinen nyt yksin. Huonoja suhteita ollut ihan tarpeeksi ettei jaksa enään.. En ota enää ketään vaikka tulijoita ois.  Ihana olla yksin, saa tehdä mitä haluaa, olla, mennä ja tulla eikä tarvi kysellä keltään mitään, telkkaristaki saa katsoa mitä haluaa, voi syödä mitä haluaa tai olla syömättä ja kodin sai sisustaa vain omaan makuun. Mökillä saa olla rauhassa omissa oloissani.. Ei enää miehiä mulle. 

Vierailija
8/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45 ja 13 vuotta nyt ilman parisuhdetta, ja tosi onnellinen. En halua enää miestä. Mutta kyllä mullakin eron jälkeen meni monta vuotta surressa. Sitten alkoi kirkastua. En ryhtyisi enää suhteeseen miehen kanssa mistään hinnasta. Tai aikamoinen ihme saa kyllä tapahtua, jos jonkun vielä huolin. Tää on aika helppoa, kun en ole nettideitissä enkä käy baareissa, ei tarvitse altistua koko touhulle. Eipä Suomessa kukaan tule ruokakaupassa pokaamaan.

Vierailija
9/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän luksustyyliä mulla muka on?

Ap

Asenteessa ja oman elämisen arvostamisessa on selkeästi nyt tämä ongelma. Et näe sitä. 

Verrannossa siihen, mitä täällä palstalla ja ihmisillä usein on : työttömyyttä, rankkoja ihmissuhteita traumoineen (turvakoteja jne),  sairauksia ja epätietoa elämisestä ja selvitymisestä, taloudellista suurta ahdinkoa, ei puhettakaan mistään matkusteluiden harrastamisista ja sen sellaisista, syvää masennusta ja ahdinkoa ja epätoivon kanssa olemista tai kriiseilyä jossa roskien vienti on saavutus ja uskomatonta yksinäisyyttä, jossa palsta tarjoaa monelle jotain yhteyttä muuhun maailmaan. Niin verrannossa, sulla on luksustyylin hyvin asiat. :) 

Nyt vaan sisäistät sen onnen ja kaiken mitä sulla on, mutta eihän se näin pian mene... Joskus tarvitaan pidemmät reitit. Joka tapauksessa, hyvää mieltä sinne! 

Vierailija
10/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus luulin haluavani olla parisuhteessa, vaikka kokemukset niistä oli karuja. Jossain 45 ikävuoden kohdalla kirkastui vihdoin, että ilman parisuhdetta kaikki on parempaa.

Vierailija
11/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, vain kumppani puuttuu mainiosta kokonaisuudesta. Löydät varmasti jonkun! Tsemppiä!👍

Vierailija
12/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38 eikä koskaan ole ollut parisuhdetta ja elämäkin menee vain ohi sairauksien ym. tapahtumien johdosta. Tk-eläkkeellä yksin kotona yksinäisenä joka päivä ja sukulaisten tai puolituttujen satunnainen näkeminen saa olon vain entistä pahemmaksi ja yksinäisemmäksi.

Parisuhde on jokapäiväinen haave mutta ei ole koskaan ollut tuuria naisrintamalla ja kun on vielä sosiaalisesti kömpelö ja elämäntilanne vaikea niin hankaloittaa pahoin.

Vierailija
13/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta tänne lähelle.  Voin jonkun päivän viikossa olla oma kultasi.

Vierailija
14/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaamisongelma. Kyllä kunnollisia miehiä on vapaanakin, mutta usein kohtaamisongelma on molemminpuolinen. Kumpikaan osapuoli ei löydä itselleen sopivaa tai sitten silmät ei ole oikeasti auki. Usein pitää joustaa joistain "vaatimuksista," useimmiten ne koskee puolison ulkonäköä. Etsitään jotain ulkokuorta, muttei nähdä sitä, että vähempikin ulkonäkö saattaa riittää ja puoliso olla tosi ihana. Ja toisaalta ulkonäöllisesti kaunis/komea voikin olla huono puoliso. 

Itse jouduin avioeroon vasten omaa tahtoani noin 6 vuotta sitten puolison salasuhteen paljastuttua. Luulin, etten löydä enää ketään, enkä toisaalta pystyisi enää parisuhteeseen. Mut kuinkas kävikään? Onni tuli vastaan, kun en sitä osannut edes aavistaa. Niin vaan on tässä jo muutama vuosi oltu yhdessä ja nykyinen on itseasiassa parempi minua kohtaan kuin mitä minua pettänyt ex oli. Vaikka luulin silloin aikanaan hänen olevan loppuelämäni puoliso ja olin onnellinen silloin. No, olen onnellinen myös nyt kaiken kivun jälkeen. 

Etsimällä rakkaus harvoin löytyy. Se tulee vastaan silloin, kun aika on. 

Vierailija
15/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteessa ja oman elämisen arvostamisessa on selkeästi nyt tämä ongelma. Et näe sitä. 

Verrannossa siihen, mitä täällä palstalla ja ihmisillä usein on : työttömyyttä, rankkoja ihmissuhteita traumoineen (turvakoteja jne),  sairauksia ja epätietoa elämisestä ja selvitymisestä, taloudellista suurta ahdinkoa, ei puhettakaan mistään matkusteluiden harrastamisista ja sen sellaisista, syvää masennusta ja ahdinkoa ja epätoivon kanssa olemista tai kriiseilyä jossa roskien vienti on saavutus ja uskomatonta yksinäisyyttä, jossa palsta tarjoaa monelle jotain yhteyttä muuhun maailmaan. Niin verrannossa, sulla on luksustyylin hyvin asiat. :) 

Nyt vaan sisäistät sen onnen ja kaiken mitä sulla on, mutta eihän se näin pian mene... Joskus tarvitaan pidemmät reitit. Joka tapauksessa, hyvää mieltä sinne

Just joo. Sä et tiedä mun elämästä mitään. Mulla on ollut vaikea elämä. Monta kertaa tullut paskaa osaksi täysin itsestä riippumatta. Aina kun kuvittele elämän helpottavan niin aina tulee jotakin. On ollut omaa vakavaa sairastelua, lapsen sairasteluita. Talousongelmia. Eron jälkeen varmaan olisin saanut masennusdiagnoosin jos olisin hakenut kunnolla apua. Uupumusta, ahdistusta, unettomuutta. 

Olen kyllä monesti rämpinyt syvällä suossa elämäni aikana. En todellakaan elä mitään luksusta vaan rankkaa on edelleen. Vituttaa suoraan sanottuna tuollainen ihminen joka kuvittelee tietävänsä mun elämästä jotakin sen perusteella mitä vähän tänne kirjoitin aloitukseen. 

Ap

Vierailija
16/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaamisongelma. Kyllä kunnollisia miehiä on vapaanakin, mutta usein kohtaamisongelma on molemminpuolinen. Kumpikaan osapuoli ei löydä itselleen sopivaa tai sitten silmät ei ole oikeasti auki. Usein pitää joustaa joistain "vaatimuksista," useimmiten ne koskee puolison ulkonäköä. Etsitään jotain ulkokuorta, muttei nähdä sitä, että vähempikin ulkonäkö saattaa riittää ja puoliso olla tosi ihana. Ja toisaalta ulkonäöllisesti kaunis/komea voikin olla huono puoliso. 

Itse jouduin avioeroon vasten omaa tahtoani noin 6 vuotta sitten puolison salasuhteen paljastuttua. Luulin, etten löydä enää ketään, enkä toisaalta pystyisi enää parisuhteeseen. Mut kuinkas kävikään? Onni tuli vastaan, kun en sitä osannut edes aavistaa. Niin vaan on tässä jo muutama vuosi oltu yhdessä ja nykyinen on itseasiassa parempi minua kohtaan kuin mitä minua pettänyt ex oli. Vaikka luulin silloin aikanaan hänen olevan loppuelämäni puoliso ja olin onnellinen si

Joku pieni prosentti hakee sitä missiä tai adonista kun suurin osa etsii sellaista joka miellyttää silmää ja ei ole universaalia määritelmää kuka on kaunis/komea vaan jokainen näkee omalla tavallaan. Tietysti ulkonäöllä on merkitystä parinhaussa mutta ei se tärkein kriteeri ole mutta tärkeä kumminkin.

Vierailija
17/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin avioeroon vasten omaa tahtoani noin 6 vuotta sitten puolison salasuhteen paljastuttua. Luulin, etten löydä enää ketään, enkä toisaalta pystyisi enää parisuhteeseen. Mut kuinkas kävikään? Onni tuli vastaan, kun en sitä osannut edes aavistaa. Niin vaan on tässä jo muutama vuosi oltu yhdessä ja nykyinen on itseasiassa parempi minua kohtaan kuin mitä minua pettänyt ex oli. Vaikka luulin silloin aikanaan hänen olevan loppuelämäni puoliso ja olin onnellinen si

Mulla ei todellakaan ole mitään suuria vaatimuksia. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. En edes etsi ketään. Taitaa olla niin, että mulle ei enää rakkautta suoda.

Ap

Vierailija
18/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa. Nelikymppisenä luovutin asian suhteen ja päätin keskittyä muihin asioihin. Parisuhdetta ei oikeastaan kaipaa, kun ei ole kokemusta mitä se käytännössä edes tarkoittaa.

Vierailija
19/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi keksiä joku live-tapahtuma jossa kumppania etsivät ihmiset tapaisivat toisiaan. Netti ei missään nimessä vaan kasvotusten kohtaaminen. Kyllähän tämä olisi kansanterveydelle ja taloudellekin hyväksi jos yksinäiset kohtaisivat toisensa ja pariutuisivat.

Vierailija
20/104 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkuille jaetaan kauheasti aina neuvoja siitä, miten sen rakkauden löytää. Saat ap kuulla aivan varmasti, että ei se etsimällä löydy, vaan juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa, JA että pitää olla itse aktiivinen ja pistää verkkoja vesille, tai mitään ei ikinä tapahdu. Neuvot ovat aina toistensa kanssa ristiriitaisia, ja perustuvat vain neuvojan omaan kokemukseen. Tosiasia on, että kyse on sattumasta. Voi olla, että löydät jonkun ihanan tai sitten et. Ajan kanssa kannattaa työstää asiaa siihen malliin omassa päässään, ettei tuomitse itseään onnettomaan elämään vain siksi, ettei ole ukkoa. Se on elämän haaskausta. On olemassa niin paljon muutakin hyvää, ja itse asiassa useimmat parisuhteet ovat aika kauheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi