Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierazmilija kirjoitti:
Millä oikeudella sä huorittelet täysin tuntemattomia naisia? Huo ra on maksullinen nainen ja toisena naisena oleminen ei ole seksin myymistä.
Mulla on suhde varatun miehen kanssa enkä mä ole mikään huo ra. En ole myöskään lut ka, lump pu tms. Mulla on seksiä vain tämän yhden miehen kanssa. En todellakaan jakaa itseäni pitkin poikin.
Ihan sillä oikeudella, että Suomessa on sananvapaus. Ja hu ora on hu ora otti hän tavarastaan maksua tai ei. Huorintekeminenhän tarkoittaa avioliiton ulkopuolisessa suhteessa olemista. Jos tietoisesti panet varattuja miehiä, olet todellakin hu ora ja kaikki muutkin sen synonyymit.
Sananvapaus ei tarkoita tuollaista käyöstä. Olet typerä trolli.
Mitä varattuja? Monikossa? YKSI AINOA
Sulla heittää kyllä iso ratas pahemman kerran tyhjää.
-eri
Harmi, ettet osaa käyttää palstan lainaustoimintoa. Aiheeton huorittelu näköjään tyhmentää 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei."
Terveydessä ei ole vikaa, enkä myöskään trollaa. En vain pidä näitä toisia naisia tekosyineen ja selittelyineen minkään arvoisina. Halveksin syvästi sellaisia naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa varattujen miesten kumppaneille. Miehet ovat tietenkin myös vastuussa omista teoistaan.
Kyllä sinulla pikkuisen näyttää vippaavan latvasta. Ehkä tekisi hyvää vähän selvitellä aggressiosi syitä?
Eri, jälleen
En ole ollut yhtään aggressiivinen.
Hei hu**ittelija, taidat olla kateellinen, koska me pystyttäisiin elättämään itsemme kropillamme, siitä maksettaisiin. Sinä perunasäkki taas et saisi penniäkään. Markkina-arvomme saa sinut näkemään punaista.
Mitä sä haet näillä sun typerillä ja lapsellisilla raivoamisilla?
Oisko vaikka reaktiota sinunlaisiltasi pässeiltä, jotka ette erota trollia vaikka se ilmestyisi olohuoneeseenne tanssimaan genitaalit paljaana?
eri
Sellainen se työpaikan Liisa on.
Vierailija kirjoitti:
Hei hu**ittelija, taidat olla kateellinen, koska me pystyttäisiin elättämään itsemme kropillamme, siitä maksettaisiin. Sinä perunasäkki taas et saisi penniäkään. Markkina-arvomme saa sinut näkemään punaista.
LÄÄKKEET! Ei ole tervettä kuvitella jonkun olevan kateellinen siitä, että toimit varattujen miesten spermaränninä, kun et muuhun pysty.
Kireät moraalijeesustelijat taas täällä saarnaa. Ihmisillä nyt on viettejä, ne on luonto luonut ja välillä ne vie. Varmaan itsekin teette jotain halujen viemänä, ylensyötte, laiskottelette, juoruatte, juotte liikaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Miksi nuo mainitsemasi asiat eivät onnistu vapaan miehen kanssa? Miksi siihen tarvitaan se, että mies on varattu?
Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.
Hauska kaasuvalotusyritys! :,D
Aivan kuin toiseksi naiseksi ryhtyvät olisivat itsenäisiä oman elämänsä sankareita, jotka haluavat miehestä vain kermat kakun päältä. Tällaista tarinaahan he mielellään viljelevät ja elättelevät jopa omassa päässään. Itsenäisiä, rohkeita, upeita.
Tosielämässä toiset naiset itkevät ja pommittavat miestä alkoholinhuuruisilla itkuviesteillä juhlapyhinä ja perhelomien aikana. Jokainen tietää nämä vähän lapselliset ja epätoivoisesti rakkautta haluavat reppanat, jotka avautuvat meikit levinneenä illanvietossa myöhäisillalla ennenkuin konttaavat sinkkukopperoonsa pehmolelun kainaloon. Koko ilta pitää spämmätä miehelle viestejä, koska läheisriippuvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sellaisia tekstejä tule ihan terveestä päästä, oli se sitten kirjoittajan omasta mielestä trollausta tai ei."
Terveydessä ei ole vikaa, enkä myöskään trollaa. En vain pidä näitä toisia naisia tekosyineen ja selittelyineen minkään arvoisina. Halveksin syvästi sellaisia naisia, jotka tietoisesti aiheuttavat tuskaa varattujen miesten kumppaneille. Miehet ovat tietenkin myös vastuussa omista teoistaan.
Kyllä sinulla pikkuisen näyttää vippaavan latvasta. Ehkä tekisi hyvää vähän selvitellä aggressiosi syitä?
Eri, jälleen
En ole ollut yhtään aggressiivinen.
Olethan aivan jatkuvasti.
-toinen eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÄÄKKEET! Ei ole tervettä kuvitella jonkun olevan kateellinen siitä, että toimit varattujen miesten spermaränninä, kun et muuhun pysty.
Minun kanssa sentään halutaan nautintoa. Mihin sinä kelpaat? Pineässä peiton alla?
Vierailija kirjoitti:
Te mitään elätä. Ilmaiseksihan te revaanne jaatte ja vieläpä kuvittelette sen olevan suurikin saavutus, että saatte varatun miehen liikuttelemaan m'lkkuuaan revassanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa sentään halutaan nautintoa. Mihin sinä kelpaat? Pineässä peiton alla?
Niin, toisille riittää nautinnoksi muiden jämät. Voi kai sitäkin saavutuksena pitää, jos ei paremmasta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin varmaan. Siksi kelpaatte pelkiksi panoiksi, koska olette niin helvetin kuumia pakkauksia ja älykkäitäkin vielä. Ei kannata hirveästi markkina-arvosta huudella noilla korteilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Mahdollistajaporukka. Olette varmaan ylpeitä itsestänne. No edestänne löydätte. Karma löytää jokaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te mitään elätä. Ilmaiseksihan te revaanne jaatte ja vieläpä kuvittelette sen olevan suurikin saavutus, että saatte varatun miehen liikuttelemaan m'lkkuuaan revassanne.
No jos maksulliseksi meitä kutsuu, niin tietää, että maksun saisimme. Toisin kuin itse. Ja sen takia ne miehet luoksemme tulevat, koska seksi on meille hauskaa ja nautinnollista, ei mitään inhaa revittelyä, niin kuin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on näppärää, että miehellä on vaimo ja perhe ja iso huusholli pitämässä miehen mielenkiinnon väliaikoina muualla.
Aika heikosti menee, jos ei pysty saamaan miestä, jolla on ilman perhettäkin muutakin elämää kuin sinun paneminen.
En ole tuo jolle vastasit, mutta pointtina tässä on se, että sinkkumiehen kohdalla on suuri vaara, että alkaa haluamaan oikeaa parisuhdetta. Varattu ei sellaiseen yleensä haikaile vaan parisuhde on sen vaimon kanssa.
En ihan ymmärrä pointtiasi. Miksi parisuhde on sinulle asia, jota pitää vältellä panemalla varattuja? Itse olen ollut parisuhteessa monestikin, mutta ikinä en ole niissä joutunut olemaan vasten tahtoani. Eikä yhdessäkään niistä ole ollut pakko asua yhdessä tai mennä naimisiin, jos en ole itse sitä halunnut. Eli olen saanut
Tämän ketjun aihe ei ole, mitä kaikkea moralistit eivät ymmärrä, tai miten heidän mielestään pitäisi elää.
Työnnä Raamattu rullalle perseeseesi ja pysy poissa ketjusta.
En ole toinen nainen, kyllästyttää vain öyhötyksesi.
Kuka vıttu edes haluaa varatun? Jos hän jättää kumppaninsa jonkun toisen takia, niin miksi luulet, että hän ei sinulle tekisi jossain vaiheessa samoin? Ikinä en ole varattuihin ihastunut, en kerrassaan koskaan. Toinen turn off on juuri eronneet, menevät myös mappiin öö. Heidän tunteistaan ei ole mitään takeita puolen vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisille riittää nautinnoksi muiden jämät. Voi kai sitäkin saavutuksena pitää, jos ei paremmasta tiedä.
No et onnistu edes pitämään sitä yhtä, vaan saat siitä jämät meidän jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. On se hienoa, että kelpaat oikein spermaränniksi. Esitteleekö se sinun panosi sinua kovinkin usein julkisilla paikoilla? Vai olisiko kuittenkin niin, että häpeää sinua siinä määrin, että kehtaa käyttää sinua vain tarpeidensa tyydyttämiseen ja hoitaa ne edustushommat sitten sen vaimonsa kanssa?
Ei tietenkään. Mistä sä tuollaisen ajatuksen sait päähäsi? Meinaatko, että naisista puhuminen poistaa miehiltä tunteet? :D